asdp Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Okei, blir snart gal, trenger desperat å finne ut hva dette er... har ikke så mye, men håper noen skjønner hvilken sang jeg mener: Sangen er på engelsk og ble spilt en del på radio for noen år siden (kanskje 5-6). Den handler om et par som prøver å komme seg ut av en by, de prøver bla.a. i bil, men den får motorstopp, og i luftballong, men den faller ned... Trodde at versene startet med "The first/second/third time we tried to leave this town" eller noe lignende, og at refrenget inneholder "Baby you and me" - men klarer ikke å finne noen sanger med denne teksten. Tror muligens at den heter "We have got nothing and we are not going nowhere" - noe som ligner hvertfall. Endret 3. mars 2010 av asdp Lenke til kommentar
Evast Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som vet hva bakgrunnssangen heter? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som vet hva bakgrunnssangen heter? OK Go - Here it goes again Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Trenger hjelp til å navngi en sang. Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang. Ære og berømmelse til den som finner det ut Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Trenger hjelp til å navngi en sang. Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang. Ære og berømmelse til den som finner det ut ? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ssen3jyfR2Y bruttern min synger litt på denne xD hvilken sang er det? det er metal/rock greie Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har lenge lurt på hva sangen i dette klippet heter. Noen som vet? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Lurer på hva sangen som er i en eller reklame på TV for tida heter. Den går noe lignende: "...and I said Mmmm, mmm mmm..." Rolig og lett sang, mannlig vokalist, lett gitarspill i bakgrunnen om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Aarstad1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei, noen som vet hva sangen i den nye paradise hotel reklamen heter? takker på forhånd. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Lurer på hva sangen som er i en eller reklame på TV for tida heter. Den går noe lignende: "...and I said Mmmm, mmm mmm..." Rolig og lett sang, mannlig vokalist, lett gitarspill i bakgrunnen om jeg husker riktig. Nå har ikke jeg sett reklamen, men kan det være Dave Sheehan med It's A Long Way From What Cheer To Buffalo Center? Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Trenger hjelp til å navngi en sang. Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang. Ære og berømmelse til den som finner det ut ? Nei det var ikke den Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ssen3jyfR2Y bruttern min synger litt på denne xD hvilken sang er det? det er metal/rock greie Bumper denne .. Jeg må ha svaret.. Sangen blir ofte brukt i filmer med trynning. Har blitt brukt i en backflip fail film Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det denne? http://www.youtube.com/watch?v=2H5uWRjFsGc&feature=fvst Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 kan du skrive navnet på sangen her. Flashen min klikka.. Kan noen skrive navnet på den her ? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Neineinei!! Ikke den.. Rocke sang nesten .. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 kan du skrive navnet på sangen her. Flashen min klikka.. Kan noen skrive navnet på den her ? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jane's Addiction - Superhero, da? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det noen som vet hvor jeg har hørt før? Det kan ha vært i en film eller i en serie eller hvor som helst. Alt jeg vet er at jeg har hørt den før! Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Trenger hjelp til å navngi en sang. Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang. Ære og berømmelse til den som finner det ut ? Nei det var ikke den Brukte SoundHound app'en på iPhone til å nynne melodien og jommen sa jeg smør; "Lit - My worst enemy". Jeg bommet ganske så mye på teksten :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå