Tg-Musikk Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei! Jeg skal hjelpe en danske som spurte etter en låt som han trodde var norsk. Men er ikke helt sikker selv, men har veldig lyst til å hjelpe allikevel, så derfor lurer jeg på om dere kan hjelpe meg så jeg kan hjelpe han Jeg skal kopiere det han skrev: i've been looking for a scandinavian hit song which i believe to be norwegian. i heard on danish radio this fall and i think a direct translation of the hookline would be something like "dizzy" og "really drunk" or something. It was an uptempo song, I think it was a band (not a solo artist) and it was a guy singing. It was sort of rock-ish. pretty sure it was norwegian (the word "rundtosset" keeps popping up, but i'm not sure) Noen som har peiling på hvilket låt dette kan være? Takk på forhånd!! Lenke til kommentar
Sounds Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hva heter sangen som spilles når de deler ut medaljene i OL og navnene ropes opp? Fant en link til NRK. HER. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Noen som vet sangen til Subaru reklamen? Im invincible eller noe synger han Lenke til kommentar
slso1603 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Noen som vet hvilken sang som spilles når Norge har tatt medalje i OL. Nrk sender alltid sånn "skryte klipp" når vi tar medlaje, da ser vi klipp etter distansen vi nettopp tok medalje i også er det en sang som spilles. Noen som vet? Kanskje det er en sånn egenprodusert sang laget av NRK? -- Fant den etter å ha lest igjennom her;) Norah`world-Golden Age Endret 25. februar 2010 av slso1603 Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Noen som husker navnet på sangen jeg kun husker musikkvideoen på? Det er en mann som går rundt et basseng i en hage og det er forskjellige damer der. Den ene stuper (i slow motion om jeg ikke husker feil) Det er lyst og mannen går rundt bassenget. Han spiller også gitar på et punkt. Jeg husker at artisten har rolig musikkstil, typ John Mayer (Som jeg trodde det først var.) Noen som vet? Sang eller artist? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er det nokon som veitt kva song som blir spelt i reklamen til stargate universe på Viasat4 heiter? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=smQl3fvU_5c&feature=related Vær så snill, første sangen her? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva heter originalsangen av denne remiksen? Különben Lalala.mp3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei, jeg har et enkelt spørsmål. Hva heter sangen til denne "man vs wild" reklamen. http://www.youtube.com/watch?v=PIP1V0N6dek Utrolig mange folk har spurt om den, fortsatt har jeg ikke klart å finne svaret på det. er det noen her som veit? BTW... er en stor fan av Man Vs. Wild Edit: noen her har også spurt om det, men det er den nye reklamen som går på discovery channel. Discovery Channel bruker veldig ofte egenkomponerte kortsnutter til reklamene sine, så det kan være at dette er en av de. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei! Noen som vet hva den sangen på den nye lost reklamen på tv norge heter? Lenke til kommentar
inggo Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei! Noen som vet hva en rolig piano sang heter. Har blitt brukt nylig i en reklame på Travel and living kanalen. Går omtrent slik vis det er noe hjelp: dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum di da dum dum dum Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hei! Noen som vet hva en rolig piano sang heter. Har blitt brukt nylig i en reklame på Travel and living kanalen. Går omtrent slik vis det er noe hjelp: dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum di da dum dum dum Måtte le når du faktisk tror noen vil kjenne igjen en sang ved at du faktisk skriver nynningen.. Endret 26. februar 2010 av Bartin Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg tror jeg vet hvilken låt du mener, men jeg tror du bommer litt i linje 3. Den går nok mer slik som dette: dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum di bosh dum dum dum Spotify link: http://open.spotify.com/track/0xzNBYqoi9s7VbJzg9Uhkm Endret 27. februar 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hørte en sang på radio norge som gikk noe som dette oh oh oh its my life, and i don't care, men fikk ikke med meg navnet så noen som vet hva den heter? Har prøvd å google litt rundt Lenke til kommentar
Rallykongen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 This is my life-Kim Larsen Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg måtte inse at slaget var tapt når en venn av meg ville han navnet på denne sangen: Edit: youtube inn i forumet funke ikke som jeg hadde tenkt.. Og, ja.. Det er alt jeg har å gå på.. Endret 28. februar 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Låta jeg er ute etter kan minne om ei låt som befinner seg som kontentum i en av NRKs OL-reklamer. Reklamen det er snakk om inneholder bl.a. bilder av fjellene i Vancouver og et De Havilland-fly som flyr i skumringen (vakre bilder for øvrig). Reklamen ble ikke vist så alt for hyppig, men det skal nevnes at reklamen ble vist med forskjellig låtvalg. Strykeinstrument er nøkkelordet. Låta bærer preg av strykeinstumenter som spiller i høyt tempo. Låta i reklamen hadde noe lavere tempo. Har dessverre ikke noe jeg kan henvise til, og OL-arkivet på NRKOL.no har nå blitt så stort at det er som å lete etter nåla i høystakken. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 http://www.facebook.com/video/video.php?v=227445455862&oid=47428493582 Noen som vet hva siste sangen i filmen heter? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 http://www.facebook.com/video/video.php?v=227445455862&oid=47428493582 Noen som vet hva siste sangen i filmen heter? Outerspace - The Last Supper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå