-Yngin- Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Uansett, fra 3:00 og utover i denne sangen ( ) så spilles det en melodi som er veldig lik (om ikke den samme) den sangen jeg leter etter, så forhåpentligvis kan det hjelpe. takk. Fra 6:20 ligna den litt på Jean Michel Jarre - Oxygen 8, men det er sikkert ikke den du tenker på, da den hverken er britisk eller en "popsang".. Endret 23. februar 2010 av -Yngin- Lenke til kommentar
-Yngin- Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Uansett, fra 3:00 og utover i denne sangen ( ) så spilles det en melodi som er veldig lik (om ikke den samme) den sangen jeg leter etter, så forhåpentligvis kan det hjelpe. takk. Fra 6:20 ligna den litt på Jean Michel Jarre - Oxygen 8, men det er sikkert ikke den du tenker på, da den hverken er britisk eller en "popsang".. Edit: Link til låta: Lenke til kommentar
akselme Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dette er sikkert feil forum, men fant ikke noe som egnet seg. Admin gjerne flytt tråden til en mer egnet forum:) MÅ vite navnet på den sangen som er med på Bear Grylls aka mann vs wild aka mann mot natur reklamen som går på discovery channel. Den gikk for ca 20min siden, har hørt den før å, men finner ikke noe på youtube og google. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=B3RelvnMm94 Noen som vet hvilken remix av 'Cascada - One more night' det er i begynnelsen av videoen? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nei, det er verken firestarter eller oxygene, jeg glemte å legge til at det er mellom 3:00 til 3:30 som er melodien jeg ute etter. Men takk for svar uansett Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som vet hvilken remix av 'Cascada - One more night' det er i begynnelsen av videoen? Jeg er ganske sikker på at det er . Lenke til kommentar
akselme Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 mann mot natur reklamen som går på discovery channel atm, noen som vet sangen på den? Eller har link til selve reklamen? Finner den ikke på google eller youtube Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Lou Reed - Walk On The Wild Side Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 mann mot natur reklamen som går på discovery channel atm, noen som vet sangen på den? Eller har link til selve reklamen? Finner den ikke på google eller youtube Hush - Deep purple? Eller er da ein ny reklame som går no? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som vet hvilken remix av 'Cascada - One more night' det er i begynnelsen av videoen? Jeg er ganske sikker på at det er . Har du sett.. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som har peil på hva sangen som spilles etter 48 min ut i den videoen heter? Den blir mye brukt i slowmotion blider under OL sendingene. Video Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Noen som har peil på hva sangen som spilles etter 48 min ut i den videoen heter? Den blir mye brukt i slowmotion blider under OL sendingene. Video Norah's World - Golden Age Kan høres her. Trykk på det lille lyd-ikonet. Endret 23. februar 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som har peil på hva sangen som spilles etter 48 min ut i den videoen heter? Den blir mye brukt i slowmotion blider under OL sendingene. Video Norah's World - Golden Age Kan høres her. Trykk på det lille lyd-ikonet. woho..det var den jeg også mente..takker Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sangen som brukes i denne traileren. Må nesten ha den! http://www.youtube.com/watch?v=EjZ6ZHa0tQo Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen som har peil på hva sangen som spilles etter 48 min ut i den videoen heter? Den blir mye brukt i slowmotion blider under OL sendingene. Video Norah's World - Golden Age Kan høres her. Trykk på det lille lyd-ikonet. Flott, det var sangen jeg også lette etter Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Så nettop en south park episode, og der var det en liten sang jeg lurte på. Har prøvd google og litt forskjellig, men finner ikke noe. Den er litt litt opera/svulstig. De lager bare en etterligning av sangen på south park + at jeg fant den bare på tysk på youtube. Sangen ligner hvertfall på denne her. De synger sangen på slutten av filmen. http://www.youtube.com/watch?v=7BaM3U7lp-k Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Kan det være ? Endret 24. februar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Så nettop en south park episode, og der var det en liten sang jeg lurte på. Har prøvd google og litt forskjellig, men finner ikke noe. Den er litt litt opera/svulstig. De lager bare en etterligning av sangen på south park + at jeg fant den bare på tysk på youtube. Sangen ligner hvertfall på denne her. De synger sangen på slutten av filmen. *youtube* Ave Satania fra filmen The Omen? Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Hei, jeg har et enkelt spørsmål. Hva heter sangen til denne "man vs wild" reklamen. http://www.youtube.com/watch?v=PIP1V0N6dek Utrolig mange folk har spurt om den, fortsatt har jeg ikke klart å finne svaret på det. er det noen her som veit? BTW... er en stor fan av Man Vs. Wild Edit: noen her har også spurt om det, men det er den nye reklamen som går på discovery channel. Endret 25. februar 2010 av chris_123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå