Runningback Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som vet hvem som har denne rappe låten? : hvem er han du digger mest, han som flyr å leker deilig men ekke no kjekk, jeg er kjendis uten penger .... eller noe slikt Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dividizzl (DVD) - Fattig Kjendis Sangen ligger her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3WCARsT Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hei, er en "visesang" som har noe liknende tekst som dette "Sitter i mitt lille hus/rom hører regnet slå". Noen som vet hva sangen heter? Googlet uten hell Endret 18. februar 2010 av Slettet-3WCARsT Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Lurer på hva sangen NRK bruker som bakgrunnsmusikk når de viser høydepunkter fra OL. Sangen er instrumentell og virker som om den er hentet fra en film/tilsvarende. Har lagt ved en fil for å prøve å få fram litt av melodien. Sang Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Rundt åttetida på morgenen (i dag) spilte radio P4 mener jeg det var noen få korte lydklipp fra sanger. Husker ikke hvilken av dem det var, og ikke hva som blir sagt i den.. Noen som kan navn på alle? Er morgen..noe programmet på radio heter. EDIT: Kan hørtes sånn ut, men sikkert veldig feil: "Sing, in the fortress..", trolig dame som synger og rock. Glem denne. Troooor det var Within Temptation - It's The Fear. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har en sang jeg aldri har hørt, men som en annen fortalte meg om som han har lyst til å høre igjen. Han har svært lite å gå på, ble hørt på et utested i utlandet. Info: Han hørte den i ca. 2005, den trenger ikke å ha vært ny da. Begynte kun med trommer, så kom lag etter lag med nye instrumenter. Skikkelig lang versjon han hørte, mente den kunne være 20 minutter. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Den som klarer å finne den sangen er jammen god Endret 19. februar 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Den som klarer å finne den sangen er jammen god Det forutsetter vel at man allerede har hørt den, men takk for innspillet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har aldri hørt den, men kanskje skrive det du vet inn i youtube og krysse av for lengre videoer? Kanskje du får napp? men aner ikke. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dividizzl (DVD) - Fattig Kjendis Sangen ligger <a href="http://www.nrk.no/urort/user/default.aspx?id=44290" target="_blank" rel="nofollow"><u>her</u></a>. Takker, der var den ja! Setter pris på det:) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Noen som vet navnet på bakgrunnsmusikken i denne sangen eller artisten i denne videoen, den begynner fra 02:35 og går til 04:36. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=smQl3fvU_5c Prøver på nytt jeg, noen som vet hva første sangen i denne videoen heter? Regner med den er forholdsvis kjent iom. at den er på et russetreff. Men finner ikke med Shazam/TrackID. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sang på P3. "Who wont you leave it all alone." Etterfulgt av noe piano. Mann som synger. Takk takk. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sang på P3. "Who wont you leave it all alone." Etterfulgt av noe piano. Mann som synger. Takk takk. the navigators-wall of stone Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Hørte en sang på youtube for noen måneder siden, men lagret den ikke og kan ikke huske artist eller navn på låt. Det var bilde av coveret til cd'n eller singlen eller hva det nå var. Det er en dame på rundt 20 år, litt mørk, som sitter på en benk eller lignende med blå vegg eller bakgrunn. Navnet sto oppe til venstre på bildet. Og jeg klarer faen ikke å huske hva som sto der. Noen som kjenner igjen beskrivelsen. Tror det er typisk "kjerring-sang". For jeg husker ikke helt åssen sangen går før jeg hører den. Vet bare at jeg likte den. Husker at det ikke er en veldig kjent sang. Edit. Found it. Huska litt feil gitt Endret 19. februar 2010 av Djfreedo Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 <!--quoteo(post=15140933:date=01/02-2010 : 20:47:name=PerOpusen)--><div class='quotetop'>QUOTE(PerOpusen @ 01/02-2010 : 20:47) <a href="index.php?act=findpost&pid=15140933"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Noen som vet hva den dam da di dam sangen i renault scenic reklamen som går på tv3 nå heter?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> The Fratellis - Chelsea Dagger? Så konge! Var den, takk skal du ha!! Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Lurer på hvem som har den orginale Brannmann sam sangen? noen som har en clue? har søkt igjennom Telenor's Musikk server uten lykke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Tror ikke man får kjøpt den noe sted. Men den (og alle andre gamle barnetv sanger) ligger på LimeWire Endret 20. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 http://www.jeshderox.com/ Sangen som er på den siden. Var overraskende behagelig å høre på. Shazaam fant ingenting. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 http://www.jeshderox.com/ Sangen som er på den siden. Var overraskende behagelig å høre på. Shazaam fant ingenting. Amy Seeley – Gravel Lines Det sto ved det lyd-symbolet oppe i høyre hjørne når du førte musepekeren over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå