PetePistola Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Noen som vet hva sangen som han "kule" fyren i Telekiosken reklamene hører på heter? Endret 30. august 2005 av DaDon Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er desperat etter en sang eg hørte på filmen How High!!! Den kommer da Han sykkelfyr'n Piclestein eller hva han heter, ruller en joint og det begynner og komme røyk i regnbuefarger ut av ørene på'n. Bra gitar spill som jeg synes å ha hørt før... Pink Floyd eller noe... HJELP! Evig takknemmelig til den som hjelper meg! Her er et lite opptak av musikken som var med i filmen mens han fyren røyka tjall.... Noen som kjenner den igjen? Har du sjekket her? Ja, har sjekket der, finner den ikke Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 noen som vet navnet på denne sangen, i dette klippet ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som vet hva sangen som han "kule" fyren i Telekiosken reklamene hører på heter? John Farnham - "The Voice". Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hva heter sangen i denne videosnutten? Just gotta know PS. Om filmen ikke starter, se på lista til venstre, og du finner filmen på 21. plass Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hva heter sangen i denne videosnutten? Just gotta know PS. Om filmen ikke starter, se på lista til venstre, og du finner filmen på 21. plass "Chariots of Fire", av og med Vangelis. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Hva heter sangen i denne videosnutten? Just gotta know PS. Om filmen ikke starter, se på lista til venstre, og du finner filmen på 21. plass det er Vangelis - Chariots of fire... (jeg har den på cd, orginal dobbelt-cd... navn på cd'ene: Best Of SYNTHESIZER (fra 1995) edit: si ifra på PM om du ikke får tak i den.. pokker, for treig... det var en før meg Endret 30. august 2005 av jalejale Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hva heter sangen i denne videosnutten? Just gotta know PS. Om filmen ikke starter, se på lista til venstre, og du finner filmen på 21. plass "Chariots of Fire", av og med Vangelis. Tusen takk for kjapp respons Jalejale: Ikke no prob. Fant sangen med en gang, og den er nå ferdig nedlastet Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 HVA!!?? har du lastet den ned?? så du er ikke interessert i en fin dobbelt-utgave av "best of synthesizer" fra 1995 til nedsatt pris, bare for deg min venn...? bare tuller jeg... nå må jeg legge meg, det er arbeidsdag i morra... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) HVA!!??har du lastet den ned?? så du er ikke interessert i en fin dobbelt-utgave av "best of synthesizer" fra 1995 til nedsatt pris, bare for deg min venn...? bare tuller jeg... nå må jeg legge meg, det er arbeidsdag i morra... Det er noen som har det. Arbeid hørtes lukseriøst ut, så tror ikke du skal klage På meg, venter nok en skoledag. Endret 30. august 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som vet hva heter den sangen i reklamen for "aker kværner" ? de synger f.eks. "jeg har knekt værre nøtter før" elns Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som vet hva heter den sangen i reklamen for "aker kværner" ? de synger f.eks. "jeg har knekt værre nøtter før" elns http://www.notteknekker.no/ ...hvor du blant annet kan laste ned låta, helt lovlig. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Flere av dere har sikkert sett musikkvideoen til denne låta. Tror det er det asiatiske svaret på rosa helikopter Jeg fikk plutselig lyst og laste ned mer av dette men jeg har ikke peiling på hva han heter... noen som vet? last ned lydklipp her Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som vet hva heter den sangen i reklamen for "aker kværner" ? de synger f.eks. "jeg har knekt værre nøtter før" elns http://www.notteknekker.no/ ...hvor du blant annet kan laste ned låta, helt lovlig. Det er jo ikke den som er på TV, noen som vet hvor vi kan finne den? den er jo mye bedre. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det er akkurat samme som er på TV. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Er desperat etter en sang eg hørte på filmen How High! Den kommer da Han sykkelfyr'n Piclestein eller hva han heter, ruller en joint og det begynner og komme røyk i regnbuefarger ut av ørene på'n. Bra gitar spill som jeg synes å ha hørt før... Pink Floyd eller noe... HJELP! Evig takknemmelig til den som hjelper meg! Her er et lite opptak av musikken som var med i filmen mens han fyren røyka tjall.... Noen som kjenner den igjen? Har du sjekket her? Ja, har sjekket der, finner den ikke Gavepakke i posten til den som finner det ut!!!! Seriøst! how_high_musikk.rar Endret 1. september 2005 av Haddock Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det er akkurat samme som er på TV. Nei, den på tv er det jo mange som synger, på den sangen hører jeg bare 2 stk. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Noen som vet hva sangen til den nye rema 1000 reklamen heter? Endret 31. august 2005 av lugah Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 sangen fra telekiosken rekal,eme er digg..kan noen si navnet på den? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 noen som vet navnet på denne sangen, i dette klippet ? løst! svar:Guana Apes - Open your mind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå