Grix Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva heter sangen som går i kvikklunch reklamene? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Peter and the Wolf - Safe Travels Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 "She didn't want to sing" - Mann"SING!" - Flere damer Går på radion for tiden. Hva heter den? Søkte på "Sing" på nrk spillelista. Var visst Pony the pirate - Sing Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jo, jeg søkte uten resultat. ...Så hva med å enkelt og greit google den første setningen i sangen? Da hadde du hatt den med en gang. Men værsågod, likevel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Trenger litt hjelp her, sikkert ikke noe vanskelig, men har søkt på google og alt etter sangen og jeg greier ikke å finne den. Sangen har refrenget. I can't leave without your love, i'll be. Er en dame som synger og den går rolig. Noen som vet hvilken sang jeg leter etter? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kanskje ikke helt riktig sted å spørre, men det er i alle fall til dels relevant i denne tråden. I MTV-sekvensene mellom reklame og programmer, sender de for tiden ofte klipp med en hårete mann/bigfoot/avskyelig snømann gående over skjermen med en hårdott/dyr hoppende etter med litt elektronisk musikk i bakgrunnen. Noen som vet om disse videoene og/eller lydklippene finnes på nettet noe sted? Noen som vet hva sangen fra Sopps-reklamen heter?(Den med den midlt sagt aktive lille jenta som bare er rolig når hun får spaghetti fra Sopps). Denne er jeg også interessert i. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hørte en sang på radio her en dag som var ganske fengende. Den inneholdt setningen "... talk to the hand, so here is the song i wrote for ya ..." Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hørte en sang på radio her en dag som var ganske fengende. Den inneholdt setningen "... talk to the hand, so here is the song i wrote for ya ..." tipper chris lee-talk to the hand Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hei! Har i flere år gått å hørt en sang på radioen som jeg alltid har likt. Jeg tror sangen heter 'Strangest ways', men finner den ingen steder. Så jeg kommer hit med litt lyrics som jeg husker for å se om noen kan hjelpe meg å finne den. If you want to play a part If you stop, if you begin If you lose and if you win Girls keep (seeing boys in the?) Strangest ways Girls and boys Håper noen kan hjelpe. Edit: Har googlet det med flere forsøk, men finner ikke noe. Endret 12. februar 2010 av Engberg Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Girls keep secrets in the strangest ways? Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Girls keep secrets in the strangest ways? Ahhh, ja. Tusen takk! Virkelig takknemlig. Takk! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hørte en sang på radio her en dag som var ganske fengende. Den inneholdt setningen "... talk to the hand, so here is the song i wrote for ya ..." tipper chris lee-talk to the hand Takker! Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hva heter sangen i begynnelsen av videoen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Cypress Hill - Insane In The Membrane Lenke til kommentar
fisk1314 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) slett Endret 12. februar 2010 av fisk1314 Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Takker, spetz og timb Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har to musikk-klipp liggende, men mangler dessverre navn og artist. Noen som har kjennskap til disse to sangene? http://www.youtube.com/watch?v=XMUr-S6JTS0 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 1. Apocalyptica - Path 2. Sex Pistols - Friggin' In The Riggin' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå