Flimzes Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 ingen som vet ? Svenske bidraget til melodi gran prix i fjor? Malena Ernman - La Voix Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 nei mye høyere tonefall det er helt sykt høyt Høres ut som ho bare skriker gjennom hele sangen Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) hva heter sangen som er fra 23 sekunder? Takk! Endret 8. februar 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei og hopp. Lurer på en sang som blir spilt i en reklame som går mye på tv3. Reklamen handler om klær og nettsiden Laredoute.no . Er veldig franskinspirert. Sangen er fransk. Anyone? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei. Leter etter en sang. Vil tro at det er en kjærlighetsang, hørte den og huska litt av teksten, Nå er det eneste ordet jeg husker, "bird" eller noe. Veldig vanskelig den her. Var en mann som sang den. Hmm. Kan det være Iron & Wines Flightless Bird, American Mouth? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) NOEN som vet hva denne chillout sangen heter eller kan ta en TrackID på sangen som begynner 1:30 ut i den her: http://www.vgtv.no/?id=28378 HÅPER noen vet! Whoops. Fant det ut! Philter - The Lounge Endret 9. februar 2010 av Shoo Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hva heter sangen i reklamen om et malingsselskap? Husker ikke navnet på selskapet. Husker det var en farget bue over hodet på folkene. Ganske ny reklame, vil jeg tro. Har gått på TV Norge. Endret 9. februar 2010 av Bartin Lenke til kommentar
Christer03 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva heter sangen i reklamen om et malingsselskap? Husker ikke navnet på selskapet. Husker det var en farget bue over hodet på folkene. Ganske ny reklame, vil jeg tro.Har gått på TV Norge. The Dandy Warhols - Bohemian Like You Lenke til kommentar
Christer03 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 På viasat 4 går d 2 reklamer for Inside Man filmen. Den ene er en slags klassisk/opera sang, mens den andre er en rask sang med piano og trommer. Noen som vet hva sangen med piano og trommer heter? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3altzkhULAk Hva heter sangen i denne videoen? Har hørt den før, husker bare ikke hvor. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3altzkhULAk Hva heter sangen i denne videoen? Har hørt den før, husker bare ikke hvor. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 En sang jeg lurer på, gått på radioen i det siste men får aldri hørt hva den heter. I refrenget kommer det liksom 4 pistolskudd også Reload, over og over igjen i hvert refreng, noen ganger barn som synger? Rap tror jeg? Har ikke peil. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 En sang jeg lurer på, gått på radioen i det siste men får aldri hørt hva den heter.I refrenget kommer det liksom 4 pistolskudd også Reload, over og over igjen i hvert refreng, noen ganger barn som synger? Rap tror jeg? Har ikke peil. muligens? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 The Dandy Warhols - Bohemian Like You takk Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hva heter denne? Bare såvidt jeg gidder, men den heter Google falt deg ikke inn, eller? Tok meg liksom bare 20 sek å finne låta, selv om jeg ikke har noe kjennskap til den typen musikk. Endret 10. februar 2010 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jo, jeg søkte uten resultat. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jo, jeg søkte uten resultat. Men om du hadde prøvd uten lyrics og " hadde videon kommet opp med en gang. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Eller staver det riktig, så får du opp massevis av resultater. (er bare en apostrof unna) Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 "She didn't want to sing" - Mann "SING!" - Flere damer Går på radion for tiden. Hva heter den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå