Sondre Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som vet hva sangen som bruker her heter? http://filter.start.no/humor/5337 Apotheosis - Oh Fortuna (Excalibur Remix). Lenke til kommentar
FooFighter Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei, jeg lurer på om noen vet hva låten i den nye reklamen for Ice Road Truckers som går på Viasat 4 heter? Håpet å finne en lyd eller filmfil, men fant ingenting på nettet. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hei, jeg lurer på om noen vet hva låten i den nye reklamen for Ice Road Truckers som går på Viasat 4 heter? Håpet å finne en lyd eller filmfil, men fant ingenting på nettet. Du må være den femte som spør. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Noen som vet hva den trance-aktige sangen som TV3 sender i NCIS reklamesnuttene nå fortiden heter? Sjekket btw. tildigere sanger i tråden om NCIS, den er ikke svart på tidligere. edit: Fikk plutselig for meg at det var et av de roligere partiene i Paul Oakenfold - Ready Steady Go. Uten at jeg er 100% sikker. Endret 6. februar 2010 av radivx Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 NSB reklamen som går på tv, hvem som synger? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Takk, flott stemme på hun. Må nesten hørre litt mer av hun... Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Var heter (den kjente) sangen som begynner fra og med 1.45 i denne linken? Hadde vært takknemlig for svar! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Var heter (den kjente) sangen som begynner fra og med 1.45 i denne linken? Hadde vært takknemlig for svar! Kim Carnes - "Bette Davis Eyes" Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva heter sangen på slutten av videon? Spol til rundt 7:00 inn i filmen, og du hører litt av en opera sang. På forhånd takk Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Time to say goodbye Lenke til kommentar
TommyTii Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei har leita etter en sang en stund, det er en litt sånn "Opra aktig" sang med ei dame som synger i et høyt tonefall gjennom heile sangen Den er relativt ny å går ofte på radion Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 I norsken nylig så vi filmen Gymnaslærer Pedersen, og jeg lurer på hva den "kommunistsangen"(om man kan kalle det det) heter. Norsklærer mente noe ala "Internasjonalen". Noen idé? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 I norsken nylig så vi filmen Gymnaslærer Pedersen, og jeg lurer på hva den "kommunistsangen"(om man kan kalle det det) heter. Norsklærer mente noe ala "Internasjonalen". Noen idé? Lenge siden eg har sett Gymnaslærer Pedersen, men er det ikkje Oh Fields, My Fields - The Red Army Choir du tenker på? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 "Polyushko Pole" Lenke til kommentar
Ickx Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Heisann, noen som vet hva sangen etter 9 min heter? http://www.youtube.com/watch?v=F6cwEBTJTRQ takk! Lisa Gerrard - The End Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei. Leter etter en sang. Vil tro at det er en kjærlighetsang, hørte den og huska litt av teksten, Nå er det eneste ordet jeg husker, "bird" eller noe. Veldig vanskelig den her. Var en mann som sang den. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei. Leter etter en sang. Vil tro at det er en kjærlighetsang, hørte den og huska litt av teksten, Nå er det eneste ordet jeg husker, "bird" eller noe. Veldig vanskelig den her. Var en mann som sang den. Nå gjetter jeg helt vilt her siden det var så lite å gå etter: Owl City - The Bird and The Worm Hva heter denne? *klipp* Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hei. Leter etter en sang. Vil tro at det er en kjærlighetsang, hørte den og huska litt av teksten, Nå er det eneste ordet jeg husker, "bird" eller noe. Veldig vanskelig den her. Var en mann som sang den. Nå gjetter jeg helt vilt her siden det var så lite å gå etter: Owl City - The Bird and The Worm Hva heter denne? *klipp* Var ikke den, men takk uansett Sangen er noen år gammel, kanskje flere år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå