Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jey, denne sangens refreng begynner med at en mann synger lyst, og det lyse partiet ender med noe sånt som: "if i just say i looove you." Så blir det litt mer normal stemme, og refrenget ender med: "I only i can", så blir det litt beat.

 

Hvis det var noen som var på Platekompaniet mellom ca 15-16 på Oslo City så spilte de den da. :) Den er ganske gammel, husker den fra jeg var litt mindre. Er nok fra 90 tallet.

Lenke til kommentar
hva heter den sangen som går på radioene nå for tiden:

 

"i will never be alone again..."

 

rolig sang... mannlig vokal... litt love song, trist...

feil feil feil...

 

"i will never be afraid again... "

 

edit:

arg, jeg er så dum... hadde jeg bare funnet ut av at det var afraid og ikke alone... det er jo Christian Walz... les teksten her

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Jeg så en reklame på TV2 for Peugot 307, det var en stilig sang der.

 

Noen som har sett den og vet hva sangen heter?

Jeg kan ikke en skit om biler, men om du kan beskrive hva som skjer i reklamen, blir det lettere for oss å skjønne :)

 

Jeg vet at Air - Run brukes i én bilreklame nå om dagen.

Lenke til kommentar
Jeg så en reklame på TV2 for Peugot 307, det var en stilig sang der.

 

Noen som har sett den og vet hva sangen heter?

Hvis jeg ikke husker HELT feil, lurer jeg på om det kanskje kan være "Two Princes" av Spin Doctors. Men mulig jeg blander med en annen reklamefilm. :)

Jeg så den reklamen og tenkte for meg selv at noen helt sikkert kom til å spørre om sangen her. :wee:

Spin Doctors - Two Princes er for øvrig helt korrekt.

Lenke til kommentar
Jeg så en reklame på TV2 for Peugot 307, det var en stilig sang der.

 

Noen som har sett den og vet hva sangen heter?

Hvis jeg ikke husker HELT feil, lurer jeg på om det kanskje kan være "Two Princes" av Spin Doctors. Men mulig jeg blander med en annen reklamefilm. :)

Jeg så den reklamen og tenkte for meg selv at noen helt sikkert kom til å spørre om sangen her. :wee:

Spin Doctors - Two Princes er for øvrig helt korrekt.

Tanx! :D

Lenke til kommentar
Er desperat etter en sang eg hørte på filmen How High!!!

 

Den kommer da Han sykkelfyr'n Piclestein eller hva han heter, ruller en joint og det begynner og komme røyk i regnbuefarger ut av ørene på'n.

 

Bra gitar spill som jeg synes å ha hørt før... Pink Floyd eller noe... HJELP! Evig takknemmelig til den som hjelper meg!

Her er et lite opptak av musikken som var med i filmen mens han fyren røyka tjall.... Noen som kjenner den igjen?

how_high_musikk.rar

Lenke til kommentar
Er desperat etter en sang eg hørte på filmen How High!!!

 

Den kommer da Han sykkelfyr'n Piclestein eller hva han heter, ruller en joint og det begynner og komme røyk i regnbuefarger ut av ørene på'n.

 

Bra gitar spill som jeg synes å ha hørt før... Pink Floyd eller noe... HJELP! Evig takknemmelig til den som hjelper meg!

Her er et lite opptak av musikken som var med i filmen mens han fyren røyka tjall.... Noen som kjenner den igjen?

Har du sjekket her? :)

Lenke til kommentar
Jeg så en reklame på TV2 for Peugot 307, det var en stilig sang der.

 

Noen som har sett den og vet hva sangen heter?

Hvis jeg ikke husker HELT feil, lurer jeg på om det kanskje kan være "Two Princes" av Spin Doctors. Men mulig jeg blander med en annen reklamefilm. :)

Jeg så den reklamen og tenkte for meg selv at noen helt sikkert kom til å spørre om sangen her. :wee:

Spin Doctors - Two Princes er for øvrig helt korrekt.

Åh, den sangen skulle jeg akkurat spørre om selv nå :D

 

Den er dritkul og fengende!

 

*Høre på akkurat nå*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...