Mathiasman Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei. Er det noen som vet hvor det meksikanskinspirerte gitarlydklippet som spilles av flere ganger i sesong to av Prison Break? Det spilles av flere ganger når handlingen er lagt til mellom-Amerika. Takk! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei. Er det noen som vet hvor det meksikanskinspirerte gitarlydklippet som spilles av flere ganger i sesong to av Prison Break? Det spilles av flere ganger når handlingen er lagt til mellom-Amerika. Takk! Sjekk om du finner noe her. Lenke til kommentar
Arca Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hi Does anyone know the song on the new Ice Road Truckers Ad on Viasat 4? Tusen Takk for Hjelpen Arca Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hi Does anyone know the song on the new Ice Road Truckers Ad on Viasat 4? Tusen Takk for Hjelpen Arca Vanilla Ice - Ice Ice Baby? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Da har jeg sett på feil trailer. Du har vel ikke tilfeldigvis en link til den? edit: er det ? Endret 27. januar 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Arca Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Da har jeg sett på feil trailer. Du har vel ikke tilfeldigvis en link til den? Not yet, i'll keep looking and post if i find! Not Eric Clapton either, pretty sure it's a new ad. Also saw they have used Aerosmith in the past but not them either. Endret 27. januar 2010 av Arca Lenke til kommentar
Lovise_84 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Leter etter en sang. En trist bursdagssang. (Tror) den handler om en bestemor som venter og venter på at barn og barnebarn skal komme i bursdagen hennes, men de dukker aldri opp. Noen som kan hjelpe? Har dessverre ikke flere detaljer enn dette å gå etter Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva heter denne ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Leter etter en sang. En trist bursdagssang. (Tror) den handler om en bestemor som venter og venter på at barn og barnebarn skal komme i bursdagen hennes, men de dukker aldri opp. Noen som kan hjelpe? Har dessverre ikke flere detaljer enn dette å gå etter Jeg veit hvilken du mener, har den i ei sangbok hjemme! Skal ta en kikk når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva heter denne ?Har du i det hele tatt prøvd å google? Det er Evanescence - Lithium. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 http://www.vgtv.no/?id=28148. Sangen fra 01:02, noen som vet navnet? prøvd og google men fant ingen ting Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som vet navnet og artisten på denne sangen? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Noen som vet navnet og artisten på denne sangen? Lisa Gerrard & Denez Prigent - Gortoz A Ran J'attends http://www.vgtv.no/?id=28148. Sangen fra 01:02, noen som vet navnet? prøvd og google men fant ingen ting F.A.C.E. med Components. Kan lastes ned her. Endret 28. januar 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Var i fjor sommer på en bankett i danmark, og der spilte de en eller annen Dansk sang, som fikk alle deltakere til å hoppe opp på stolene (og bordet) for så å ta helt av... Og dette var rett etter middagen, så var ikke helt fyllefest enda. Fikk ikke med meg hva sanget het.. Noen som veit? Var på et idrettsarrangement. Teksten var på dansk? Eneste navnet jeg kommer på sånn i farten er Kim Larsen. Det var den! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Leter etter en sang. En trist bursdagssang. (Tror) den handler om en bestemor som venter og venter på at barn og barnebarn skal komme i bursdagen hennes, men de dukker aldri opp. Noen som kan hjelpe? Har dessverre ikke flere detaljer enn dette å gå etter Jeg veit hvilken du mener, har den i ei sangbok hjemme! Skal ta en kikk når jeg kommer hjem. Den Store Dagen - Benny Borg Den er kjempetrist! Lenke til kommentar
larspettern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva heter sangen i tv3-reklamen som går for tiden? (the mentalist osv.) "would you say what you feel(8) elns..." :S Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hva heter sangen i tv3-reklamen som går for tiden? (the mentalist osv.) "would you say what you feel(8) elns..." :S Will Young - Grace? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå trenger jeg hjelpen deres! Har spurt i comment og prøvd shazam uten hell. Hvilken sang er det som spilles i denne filmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå