CypheroN Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Yello - The Race, er det. Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Okei, det var en sang jeg nettopp hørte på The Voice. Teksten jeg husket var: "Det var så j*vla mye bedre før" også kommer det en litt mørk stemme som sier "- Når vi var små". Norsk sang tror jeg, og han som sang den i MV hadde hvite klær + caps. Hvis det er noen som vet hva sangen heter, så hadde det vært utrolig flott EDIT: fant sangen likavel, Gest - Historie Endret 18. januar 2010 av Xlution Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hah, fant sangen likavel ! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fant den også rett før du posta, haha. Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) hehe, takker uansett for at du prøvde Endret 18. januar 2010 av Xlution Lenke til kommentar
Komprakk Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dette er kanskje det enkleste i verden for noen men jeg må allikevel spørre for jeg sitter helt fast. Jeg har hatt en sang (nesten) på hjernen i hele dag uten å komme på verken tekst, artist eller låta for den saks skyld. Det som jeg husker er at det var en norsk sangerinne som covret en låt av et norsk band. Litt rocka låt som hun gjorde en rolig versjon av hvis jeg ikke husker feil. Dette er heller ikke så veldig lenge sia. Snakker vi ca i høst eller no? Uansett, va ca da jeg hørte den første gangen. Etter det så har jeg glemt den helt til i dag. All innsats mottas med takk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det første som slår meg er Ingrid Olava med Jokkes Her kommer vintern. Det er neppe den iom. at den bør være lett å huske, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg var på fest i helga, og fikk høre en sang som jeg gjerne vil vite hva heter.Er ikke sikkert noen vet hvem sang jeg tenker på, for med tanke på alkoholen så husker jeg ikke sangen nøyaktig Den starter rolig Tror det er en mann som synger, har litt lys stemme Synger om "butterflies" eller "fireflies" i refrenget. Den er vel litt trance/techno aktig, hvis jeg kan kalle den det Er ikke akkurat mye informasjon jeg har, men.. Hva tror du om "Owl City - Fireflies"? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Heisann. Har fått nuss i ein artist som eg har høyrd på P3 litt, ikkje så mykje i år, men meir i fjor. Han heiter noko med Thomas Seltin eller noko og spelar gitar og syng. Trur han var i urørt-finalen med pony the pirate.. Det var da snodig likt Thomas Ledin., men han er absolutt ikke norsk og urørt. så har man Thomas Bodin http://www.myspace.com/tomasbodinkeyboard Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 en sang som høres ut som Metallica, men jeg finner ingenting. den inneholder "show the way". Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 en sang som høres ut som Metallica, men jeg finner ingenting. den inneholder "show the way". Er veldig mange som kan høres ut som Metallica, så jeg trenger litt mer enn bare "show the way". Sjekk ut bandet Am I Blood, de er veldig like Metallica. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 en sang som høres ut som Metallica, men jeg finner ingenting. den inneholder "show the way". Eternal Decision - Turn Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Owl City - Fireflies? Verdens beste sang for tiden! Hva tror du om "Owl City - Fireflies"? Takker, den det er Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 en sang som høres ut som Metallica, men jeg finner ingenting. den inneholder "show the way". Eternal Decision - Turn dæom det hørte ut som Metallica men takker Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 noen som vet hva denne sangen/melodien heter ? ganske fengende igrunn Se filmen hos Youtube "Maktone - class cracktro#15" Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tror ikke reklamen går lenger, men jeg tror den var for DnB Nor To skiløpere kappløper om å komme først i mål(tror Marit Bjørgen er en av dem) og hun kjører dessverre inn i skogen. Hun som vinner får melding på mobilen om at hun andre har overført penger til kontoen hennes. Tror hele reklamen dreide seg om sms-varsling ved overføring av penger. Hva heter sangen? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tror ikke reklamen går lenger, men jeg tror den var for DnB Nor To skiløpere kappløper om å komme først i mål(tror Marit Bjørgen er en av dem) og hun kjører dessverre inn i skogen. Hun som vinner får melding på mobilen om at hun andre har overført penger til kontoen hennes. Tror hele reklamen dreide seg om sms-varsling ved overføring av penger. Hva heter sangen? Blur- song 2 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Longshot, lenge siden jeg har hørt sangen men: Er en musikk video om en boxe scene eller noe liggnende, også har han som synger eller noe sånnt en sånn mic som henger ned. Er i et litt shabby sted eller noe liggnende Er ganske gammel Endret 19. januar 2010 av Silo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå