b-real Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvilket klassisk stykke er det Kiwi har i sine reklamer som går for tiden? Fikk svar ifra Kiwi selv: Hei! Musikken til frukt/grønt reklamefilmer er hentet fra "Il Travatore" (Troubadouren) av Giacomo Puccini. Vennlig hilsen KIWI Norge AS Det kan stemme veldig godt og hvis jeg ikke husker feil så har jeg vært med å spilt Trubaduren selv 8) Lenke til kommentar
Kimsk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei! er det noen som kjenner til en norsk sang som har et eller annet med "Jesus...han holder meg unna trøbbel" Det er en veldig munter sang. Klarer ikke å finne den. Takk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei! er det noen som kjenner til en norsk sang som har et eller annet med "Jesus...han holder meg unna trøbbel" Det er en veldig munter sang. Klarer ikke å finne den. Takk. Har ikke hørt den, men du kan jo høre på denne så lenge Lenke til kommentar
Kimsk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei! er det noen som kjenner til en norsk sang som har et eller annet med "Jesus...han holder meg unna trøbbel" Det er en veldig munter sang. Klarer ikke å finne den. Takk. Har ikke hørt den, men du kan jo høre på denne så lenge jo takk, artig den her, men det var ikke den jeg så etter...hehe Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ååå, det er en sang som ofte er brukt til diverse reklamer og introer. Høres ut som noe orkestermusikk og en dame som synger "I........ yeaaah". Ikke så mye til hjelp men hun synger da hvertfall en setning. Sist ble denne sangen hørt i reklamen for Melodi Grand Prix. Jeg lurer på det samme! Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 AHA! Fant det ut selv faktisk ved en ren tilfeldighet, det er jo selvfølgelig Shapeshifters med Lola's Theme. Ikke rent ukjent. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 AHA! Fant det ut selv faktisk ved en ren tilfeldighet, det er jo selvfølgelig Shapeshifters med Lola's Theme. Ikke rent ukjent. Takk, elsker deg Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 For ca 10 år siden, brukte jeg å spille en sang på kasettspilleren til pappa.Og det var en sang som jeg likte veldig godt den gang, hadde vært morsomt og fått høre den igjen. Det jeg husker fra sangen er: En dame som viser frem rompen sin,og alle kan se den eller noe i den duren:p Den sangen er eller var altså på kasett den gang. Noen som har noen som hels peiling på hva sangen heter eller? Setter veldig stor pris på om noen finner sangen. Har lett i på dagesvis overalt Det er Gustav Lorentzen ("Ludvigsen" i Knutsen og Ludvigsen). Sangen heter nettopp: "Dame som viser frem rompen sin" Jepp fikk vite det: ) Menne finner den ingen plass:( Ingen som har den eller finner den noen plass Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jepp fikk vite det: ) Menne finner den ingen plass:( Ingen som har den eller finner den noen plass Den var da grei å finne. Platekompaniet CDON Lenke til kommentar
kjellberto Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som klarer å finne ut hva sangen (artist osv) til 'traileren' til programmet: Silje og Sigurd – et slags reiseprogram er? Finner den ikke! Hadde satt stor stor pris på det Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jepp fikk vite det: ) Menne finner den ingen plass:( Ingen som har den eller finner den noen plass Den var da grei å finne. Platekompaniet <a href="http://"http://cdon.no/musikk/lorentzen_gustav/mine_beste_for_barn-603234"" target="_blank" rel="nofollow">CDON</a> Jada fant den der jeg også, men ikke bare den sangen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Vet det ikke passer her, men dere vet sikkert svaret. Hvilken reklame på tv bruker denne http://open.spotify.com/track/5YwiMg0LuxgrHLF8gQ6mmw sangen? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Omvendt spørsmål! :O Men er den reklamen for der man ser folk står opp osv. Lysa slås på i gatene og vinduene. Der vekkerklokka viser 07.00 og man ser forksjellige folk står opp, bortsett fra han ene mannen som kommer hjem fra fest eller noe og skal kle av seg. Så ringer vekkerklokka der kona ligger, så bare kler han på seg igjen og går ut. Og vi ser ei sex-kjerring som gjøre diverse ting som dusjing og stryking osv. Er det ikke Hafslund eller noe? Edit: Eller så er det reklame for et energi-selskap. Husker ikke helt. Endret 16. januar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Omvendt spørsmål! :O Men er den reklamen for der man ser folk står opp osv. Lysa slås på i gatene og vinduene. Er det ikke Hafslund eller noe? Nei! Det er en annen! Lotto - gamlehjem var det! Endret 16. januar 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Nei det var visst ikke den. Jeg tror det er for den nye Tine "Ja" eller noe. Kan det stemme? Edit: så ut som dette også var feil:p Kunne liksom koble den sangen til så mange forskjellige reklamer. Det er sikkert noen som har gått før/etter den riktige reklamen eller noe. Endret 16. januar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
linndy Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg lurer veldig på hva en rar sang heter, de spilte litt av den på sporten på tv i dag (16/1) det høres veldig ut som en bil sang,. den har blitt spillt på noen bil-programmer og. vet noen sånn ca?? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg lurer veldig på hva en rar sang heter, de spilte litt av den på sporten på tv i dag (16/1) det høres veldig ut som en bil sang,. den har blitt spillt på noen bil-programmer og. vet noen sånn ca?? Er vel ikke denne: Woody Guthrie - Car Song Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Vet det ikke passer her, men dere vet sikkert svaret. Hvilken reklame på tv bruker denne http://open.spotify.com/track/5YwiMg0LuxgrHLF8gQ6mmw sangen? Tror ikke det er denne sangen, men det er en sang i en reklame som har et veldig lignene gitarkomp. Mener de synger "safe travel" på slutten og tror det er for et reisebyrå. Mulig det er den du tenker på? Lenke til kommentar
linndy Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg lurer veldig på hva en rar sang heter, de spilte litt av den på sporten på tv i dag (16/1) det høres veldig ut som en bil sang,. den har blitt spillt på noen bil-programmer og. vet noen sånn ca?? Er vel ikke denne: Woody Guthrie - Car Song neei:P det er ikke den:P men de spillte den også i Norgesmester på tv2 i siste episode, det var sangen rett før han ene kjasja med gokarten, om du/dere så det?? =) Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvilken sang spilles på Shark-reklamen på Viasat 4 for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå