Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Ene sangen fra den nye golf 5 reklamen, der det "eldre paret" sitter i en golf 1 eller 2 og hører på "love is in the air, så kommer et yngre par i en golf 5, som spiller en hip hop/rap versjon av love is int he air.

 

Hvem har laget den remixen?? :hmm:

heh, dette spørsmålet ble spurt et par poster over din egen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ene sangen fra den nye golf 5 reklamen, der det "eldre paret" sitter i en golf 1 eller 2 og hører på "love is in the air, så kommer et yngre par i en golf 5, som spiller en hip hop/rap versjon av love is int he air.

 

Hvem har laget den remixen??  :hmm:

heh, dette spørsmålet ble spurt et par poster over din egen ;)

Det blei vel forsåvidt aldri svart på?

Lenke til kommentar
hva heter themelåten til sunset beach?

Tror rett og slett denne snutten heter "Sunset Beach opening theme".

 

Den er uansett komponert av Tim Truman og kan lyttes til her. :)

 

---

 

Haddock: Har du sjekket soundtracket?

Takk for tipset, men fannt den ikke i soundtracket :( Fikk ikke høre så mye av den, bare gitarspillinga som minnet litt om Pink Floyd - Wish you were here...

Lenke til kommentar

Denne gangen er det jeg som lurer på noen sanger. Dessverre har jeg ikke altfor mye å komme med av tekst, melodi etc :no:

 

Sang 1: Spanskinspirert sang, med mannlig vokal. Ganske ny, og går en del på radio. Ganske tydelig R&B-preget, og er som sagt ganske kjent. Har dessverre aldri fått med meg navnet på sangen....

 

Sang 2:Enda en spanskinspirert sang, denne gangen med en mannlig vokal. Vet ikke hvordan jeg skal forklare denne, men den er ikke så veldig forskjellig fra den over! En slags R&B....

 

Sang 3: En rap-sang, går en del på TheVoice. Ganske sikker på at den heter "I'm back", men det er litt lite å gå etter. Høres nesten ut som André 3000 fra Outkast, men jeg har en følelse av at det er noen andre!

 

Sang 4: Denne sangen er 4-5 år gammel. Gikk mye på gamle TheVoice, den gangen de spilte mye club/house/disco. Har også blitt spilt mye av Howard på NRK Mpetre kveldssendinger. Eneste jeg husker av tekst er noe alá:

 

"Rescue me, you can't tell nothing beside me" - jeg er veldig klar over at denne teksten ikke gir noen mening, så det blir nok sagt noe annet :p Det er uansett en dance-sang med litt "Eric Prydz-preg" :)

Lenke til kommentar

Da var det min tur til å komme med et låt-mysterium:

 

Låten er fra filmen the fast and the furious, og spilles når vin og hovedpersonen ankommer vins bolig etter en politijakt ganske tidlig i filmen. Sangen har litt tekno-preg med kyder inspirert av asiatisk kultur, og er veldig repetativ. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Denne gangen er det jeg som lurer på noen sanger. Dessverre har jeg ikke altfor mye å komme med av tekst, melodi etc :no:

 

Sang 1: Spanskinspirert sang, med mannlig vokal. Ganske ny, og går en del på radio. Ganske tydelig R&B-preget, og er som sagt ganske kjent. Har dessverre aldri fått med meg navnet på sangen....

 

Sang 2:Enda en spanskinspirert sang, denne gangen med en mannlig vokal. Vet ikke hvordan jeg skal forklare denne, men den er ikke så veldig forskjellig fra den over! En slags R&B....

En av disse må være Rob Thomas - I don't wanna be lonely no more.

Lenke til kommentar
hørte en konge sang på radioen her om dagen, en danseband sang, de sang noe om lørdags kvelden eller no sånt, har hørt den før,den er vel gankse gammel , noen som vet hvilken sang det er?

Ikke spør meg hvorfor jeg foreslår dette, men kanskje Nordans - "Syvers lørdagsdans"? :blush:

Lenke til kommentar
hørte en konge sang på radioen her om dagen, en danseband sang, de sang noe om lørdags kvelden eller no sånt, har hørt den før,den er vel gankse gammel , noen som vet hvilken sang det er?

Ikke spør meg hvorfor jeg foreslår dette, men kanskje Nordans - "Syvers lørdagsdans"? :blush:

det er ikke den, hørte på den istad, men jeg kom på litt mer av sangen "Det er sommer og lørdags kveld! tralalala!", håper det hjelper.

Endret av ctv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...