JRL Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hørte en sang idag, hvor refrenget var noe ala "my problem is my friend" eller "problems are my friend" Noen som vet hvilken sang det er:P? lenka-trouble is a friend kanskje Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Thanks, var den! Synes den var sykt fengende Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hva heter sangen som har "Tonight is going to be a good night" i? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 The Black Eyed Peace med "i gotta feeling"? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hva heter hun som synger i Meet Me Halfway (Black Eyed Peas) ? Endret 8. januar 2010 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er ikke det Fergie da? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Det er fergie ja Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Den ene er nok den "letteste". Det er "intro" sanger til Pekka i Borettslaget sesong 3. Hver gang de hadde en scene med han, spilte de en gitarsolo. Hva heter den sangen? Og vet det er en sang, husker bare ikke hva den heter. Den andre er litt mer tricky. Det stammer fra et spill til PS One. Spiller hadde et lilla cover og dreide seg om å fly relativt lavt over bakken for å bombe bygninger og skyte ned andre fly. Spillet hadde en spesiell måte å styre flyet på. Du kunne ikke fly opp eller ned, du holdt det i en konstant høyde hele tiden. Husker to av flyene som var med, et 117 og et B2. Var også noen jetjagerfly, men husker ikke hvilke modeller. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 hva heter den sangen som NRK brukte til fjellvett reglene. med han suverin suveren, som sa uflaks og flaks Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Sang, går ofte på radioen - inneholder "ten million fireflys" "becouse evetything is never as it seems" Tittel / Artist anyone Endret 8. januar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) hva heter den sangen som NRK brukte til fjellvett reglene. med han suverin suveren, som sa uflaks og flaks Det er en instrumentalversjon av «Daydream» spilt inn av Frank Pourcel og hans Grand Orchestra. Endret 8. januar 2010 av kakesjef Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 hva heter den sangen som NRK brukte til fjellvett reglene. med han suverin suveren, som sa uflaks og flaks Det er en instrumentalversjon av «Daydream» spilt inn av Frank Pourcel og hans Grand Orchestra. takk! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Sang, går ofte på radioen - inneholder "ten million fireflys" "becouse evetything is never as it seems" Tittel / Artist anyone Owl City - Fireflies? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hva heter sangen som spilles i reklamen til Aris.no (?) som går på tv? Ganske kjent pianosang. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) sangen er brukt i en scene i max manus filmen og er også i denne filmen: <a href="http://www.break.com/usercontent/2009/2/Fi...lam-660675.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.break.com/usercontent/2009/2/Fi...lam-660675.html</a> og starter rundt 4:16 Endret 8. januar 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har en melodi jeg ikke aner navn eller komponist på, jeg *tror* det er skikkelig gamle saker (1800-talls?). Problemet er at jeg ikke har denne melodien andre steder enn inne i hodet mitt. Jeg har brukbart gehør og en viss peil på noter så med det rette programmet *tror* jeg at jeg skulle klart å knote det ned...men jeg aner jo selvfølgelig ikke hva slags program det skulle være. Noen tips? Er det en fremgansmåte som vil funke? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er det en liste eller noe sånt av det som går på radioen? Fordi jeg har hørt mange sanger på radioen som jeg liker men aner ikke navnet på >.> Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 noen som vet hva denne sangen/melodien heter ? ganske fengende igrunn Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Er det en liste eller noe sånt av det som går på radioen? Fordi jeg har hørt mange sanger på radioen som jeg liker men aner ikke navnet på >.> di fleste har vel spille lister, nrk har i værtfall det. bare gå på radio kanalene sine sider og se etter spillelister Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Noen som vet navnet på sangen som blir brukt i Dark Blue reklamen på Viasat 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå