thesinner Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg leter etter et klassisk stykke. Ikke så lett å forklare, men jeg hører musikken i hodet. Stykket er veldig "jagende". Typisk symfoniorkester. Har sett det bli brukt i en montasje av forskjellige kjøretøy som kræsjer og til video av folk som rir i fullt sprang. Er det noen som kan gjette seg til hvilket stykke det er basert på mine mangelfulle opplysninger? edit: Den starter om jeg husker rett ganske brått. Du hører lokk, stortrommer og fiolin ganske bra. http://www.youtube.com/watch?v=JkymTHSbWe0 ? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som hvet hva denne sangen heter?http://m0fu.eu/?id=165 NB! jkan være høy lyd på den:) Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 http://vimeo.com/4149532 Hva heter sangen der Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 My, My ,My - Armand Van Helden http://www.youtube.com/watch?v=T6_vIZHMAAQ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg leter etter et klassisk stykke. Ikke så lett å forklare, men jeg hører musikken i hodet. Stykket er veldig "jagende". Typisk symfoniorkester. Har sett det bli brukt i en montasje av forskjellige kjøretøy som kræsjer og til video av folk som rir i fullt sprang. Er det noen som kan gjette seg til hvilket stykke det er basert på mine mangelfulle opplysninger? edit: Den starter om jeg husker rett ganske brått. Du hører lokk, stortrommer og fiolin ganske bra. ? Lenke til kommentar
maijann Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg hørte en sang der de synger i refrenge "jeg er en mann som elsker mus". Ellers går det mye i rapping. Noen som vet hva denne sangen heter? Hvem som synger den? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg hørte en sang der de synger i refrenge "jeg er en mann som elsker mus". Ellers går det mye i rapping. Noen som vet hva denne sangen heter? Hvem som synger den? Muligens denne om du roter litt med teksten. Temaet er i det minste det samme Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei. Hørte nettopp en stemme i en sang jeg har hørt i en annen gruppe. Den første veldig "dype" stemmen i denne sangen, har jeg hørt hos en annen gruppe før, men klarer ikke ta igjen hvilken. Noen som vet? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg hørte en sang der de synger i refrenge "jeg er en mann som elsker mus". Ellers går det mye i rapping. Noen som vet hva denne sangen heter? Hvem som synger den? Denne? Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Heisann. Lurer på hva sangen i American Virgin (2009) heter, den som er når de er inne der de prøver å sette verdens rekord i puppevising (rundt 01:00:00). TAKK! Lenke til kommentar
kristianloekken Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hvem har laget låta som spilles i begynnelsen av radioprogrammet "På dansefot"? den går sånn her: PÅ DAIIIINSEFOT PÅ DAIIINSEFOOOT, ROINDT I RING!!! mvh dansebandgutten nr 1 Lenke til kommentar
___ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hvem har laget låta som spilles i begynnelsen av radioprogrammet "På dansefot"? den går sånn her: PÅ DAIIIINSEFOT PÅ DAIIINSEFOOOT, ROINDT I RING!!! mvh dansebandgutten nr 1 Han som har laget den vet iallefall ingenting om musikk. Werner Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Han som har laget den vet iallefall ingenting om musikk. Werner Vet han en del om det å tjene penger da? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet hva sangen i MGP-promoene til NRK er? Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Techno/rap/hip-hop sang som går noe slik: "You got to be strong, got to be strong, what can I say" og "Strong like a lion" pluss ordet "Saigon" muligens "Zion". Fant det ut selv etter masse søk. "Eddy Wata - The Light" Lenke til kommentar
Andyhagan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg leter etter en sang.. ja den har vært mye på radioen i det siste... Husker ikke så mye fra den men det jeg husker de synger er "Shut youre mouth boy" eller noe ganske rolig sang ikke noe hardcore.. Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg leter etter en sang.. ja den har vært mye på radioen i det siste... Husker ikke så mye fra den men det jeg husker de synger er "Shut youre mouth boy" eller noe ganske rolig sang ikke noe hardcore.. http://www.youtube.com/watch?v=Nfph4F_dzFE ? Lenke til kommentar
Andyhagan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du EIER !!! Jeg har letet etter den Psycko!!INSANE Takk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hva heter den sangen de bruker på stormberg(?) reklamen der de følger et menneske ned fjellet, frikjøring i pudder på ski, åsså akkurat ide personen hopper, så blir det stille? Endret 8. januar 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hørte en sang idag, hvor refrenget var noe ala "my problem is my friend" eller "problems are my friend" Noen som vet hvilken sang det er:P? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå