HeatSeeKinG Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som har peiling på hva sangen heter som blir spilt av under Ringenes Herre: To Tårn reklamen på viasat4? Tror det er Clint Mansell med "Requiem for a dream" Den varer i 6 min, men hvis du hopper til ca 4.00 får du den biten du leter etter. http://www.youtube.com/watch?v=e2Ma4BvMUwU Leter etter en sang som ble spilt på radiokanalen "Radio Norge" Tidspunkt: 27 des. 2009. kl. 16.42-16.45 Info om sangen: Ingen tekst(altså ingen lyrics å søke etter) Tydlig 80-tallsmelodi Programledren så sangen het noe slikt som frankenstinn, frankenstein, frank eller noe lignende. Men ikke ta alt dette god fisk Har du litt mer "kjøtt på beinet", eller var det Relax med Frankie Goes To Hollywood? Nei, det var ingen tekst i sangen, d er derfor den er så forbanna vanskelig å spore opp. (oups overså instrumentaldelen) frankenstinn, frankenstein, frank . . . . . Faltenmayer? og da snakker vi filmmusikk TOP GUN Se filmen hos Youtube BEVERLY HILLS COP Sam gammel nok til å ha sett disse på kino Beklager ikke filmmusikk heller:( Takk for hjelpen btw) Det høres mer ut som en sang som gjerne kunne blitt spilt på ett 80s-disco Radio Norge legger jo ikke ut spillelister heller:( Lenke til kommentar
RenateKristin Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hva heter den Techno/electronica låten hvor di synger : "How low/long can you go... (ekko :go..go) ? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hva heter den Techno/electronica låten hvor di synger : "How low/long can you go... (ekko :go..go) ? det kan vel være ganske mange sanger. men første jeg tenkte på var dallas superstars-helium Lenke til kommentar
RenateKristin Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hva heter den Techno/electronica låten hvor di synger : "How low/long can you go... (ekko :go..go) ? det kan vel være ganske mange sanger. men første jeg tenkte på var dallas superstars-helium Takk, men det var ikke den... den jeg mener er ikke fullt så progressive Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hva heter den Techno/electronica låten hvor di synger : "How low/long can you go... (ekko :go..go) ? det kan vel være ganske mange sanger. men første jeg tenkte på var dallas superstars-helium Takk, men det var ikke den... den jeg mener er ikke fullt så progressive Er det Ugress sin Loungemeister? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Lemon: Kan det være denne? ? Takk for forsøket, men den var nok mye mer "stamme-aktig", på en måte. Var nok mest rytme- og treblåserinstrumenter, tror jeg. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Nå et spørsmål til dere eksperter. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Erick Sermon - I'm Hot Edit: Så at det sto blant de øverste kommentarene til filmen også. Det er lov å sjekke litt selv! -.- Tar deg kortere tid å scrolle ned enn å poste det her uansett. Endret 31. desember 2009 av Sir-Andy Lenke til kommentar
RenateKristin Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Hva heter den Techno/electronica låten hvor di synger : "How low/long can you go... (ekko :go..go) ? det kan vel være ganske mange sanger. men første jeg tenkte på var dallas superstars-helium Takk, men det var ikke den... den jeg mener er ikke fullt så progressive Er det Ugress sin Loungemeister? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Jepp det var den Thanx Lenke til kommentar
deathguard9999 Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 hei eg satt å såg på discovery channel så kom det en reklame med ka som kommer i 2010 (man mot natur og west cost costume berlin) så eg lurer på ka den sangen som går i bakrunen heter (etter mine ører så hører eg ``Number one,, ) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Noen som hvet hva denne sangen heter?http://m0fu.eu/?id=165 NB! jkan være høy lyd på den:) Lenke til kommentar
deathguard9999 Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 hei eg satt å såg på discovery channel å der var det reklame for det som kom i 2010 så er det en sang som går i bakgrunen ka heter den ( det som er på reklamen er mann mot natur, west cost costume berlin. men sån som eg hører det så går sangen ``number one`` som en lys stemme ) Lenke til kommentar
E.T Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hei Jeg kom på en nydelig melodi idag, og etter litt prøving fant jeg notene på gitaren. Det er en veldig rolig/romantisk melodi som jeg er ganske sikker på at kommer fra en eller annen film (Men her er jeg ikke sikker). Tror også den spilles på piano. På gitaren spilles melodien slik på B-strengen 2-3-5-8--7-3--5-2 x2 Noen som kunne testet og hjulpet meg? Endret 1. januar 2010 av E.T Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Fikk ikke helt taket på den, men om noe minna det meg om . Endret 1. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
E.T Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hmm, var nok ikke ringenes herre. Har funnet en melodi som høres mer riktig ut hvis du vil prøve igjen. På B-strengen (etter enda litt prøving) 2-3-5-8---7-3---5-2 x2 Begynner også å lure på om det er noe annet enn film... Hmm... Kan det være Thomas dybdahl? Jeg blir gal :O Endret 1. januar 2010 av E.T Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Æsj. Jeg prøver, men det ringer ingen bjeller altså. Lykke til uansett, håper noen andre får det til. Blei ganske nysgjerrig. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Sangen du hører i første halvdel av videoen, noen som vet hva den heter? Hørt den før, men greier ikke helt å plassere den.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hørtes nesten ut som noko i filmen The Time Machine. Tvilar på at det er same, men det er ganske likt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå