ugur-alpay Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jay-z vs The Verve - Brush your bittersweet shoulders Tusen Takk Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei! I går gikk dokumentaren I Am Because We Are på SVT1, som handler om Madonnas arbeid i Malawi. Mens rulleteksten gikk, spilte de en nydelig sang, med litt sånn type afrikansk chanting og en kvinnelig vokalist. Jeg ville ha lasta den ned selv og sjekka rulleteksten, men jeg finner den ikke i bukta. Hadde vært fint om noen andre hadde lagt merke til den og kunne gi meg en tittel eller noe! gidder ikke undersøke lenger en hit: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har allerede vært gjennom det meste på YouTube, men takk for at du gadd. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 var ikke sangen i rulleteksten? eller finner du ikke noen av di sangene på tube? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva heter sangen i Viasat HD reklamen hvor han taler på stortinget til en forsamling om at ordet "HD" får ny betydning med Viasat, King kong kommer hoppende fra rådhuset i Oslo og Batman står på en høy byggning et sted i Oslo. Har sett reklamen ganske mye i det siste og spesielt da på Viasat4. Høres ut som en "Theme" sang som godt kunne har vært fra Hans Zimmer. Finner den ingen steder, vanskelig å google den siden det ikke er noe tekst i den heller. Reklamen har gått på TV i det siste siden starten av Desember vil jeg tippe. Den forrige reklamen der de hadde Wall-E utenfor Universitetet og en redigert Independence Day-tale, brukte denne: X-Ray Dog - Here Comes the King http://www.youtube.com/watch?v=IQEMdYpmIkU Og en redigert versjon her med mer trommer: Men jeg har ikke sett den nye så jeg vet ikke om de brukte den igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvilket klassisk stykke er det Kiwi har i sine reklamer som går for tiden? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 var ikke sangen i rulleteksten? eller finner du ikke noen av di sangene på tube? Har gått gjennom de siste sangene i rulleteksten (regner med de kommer i kronologisk rekkefølge etter når de ble brukt). Noen finner jeg ikke, noen er gale. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Min pappa hadde en kassett for en del år siden, ca 10 år siden. Jeg kan fortelle om hva jeg husker i sangen Refrenget er slik: dama som viser frem rompen sin, og noe med at alle kan se den Husker ikke så mye, så blir vanskelig å forklare, kan helleer ikke huske hvem som synger denne. Noen som har forslag eller vet hvem som synger denne eller vet hva sangen heter. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Leter etter en sang som ble spilt på radiokanalen "Radio Norge" Tidspunkt: 27 des. 2009. kl. 16.42-16.45 Info om sangen: Ingen tekst(altså ingen lyrics å søke etter) Tydlig 80-tallsmelodi Programledren så sangen het noe slikt som frankenstinn, frankenstein, frank eller noe lignende. Men ikke ta alt dette god fisk Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 http://www.gamerstep.net/jevrio/musikk/lyd.wav Hvilken sang? PS! Du må kanskje laste ned om du ikke har quicktime, firefox kræsja her under direkte avspilling. Ingen som klarer denne? (nå med quote) Høres ut som Linkin Park eller Limp Bizkit. Det er Offspring. @ h4ll42k - Nas - If I Ruled The World. Nøyaktig hvilken sang? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 *snip* Nøyaktig hvilken sang? Det er ikke The Offspring. Jeg er enig i at det hørtes veldig ut som Linkin Park. Prøv deg litt framm på YouTube. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Lurer på hva sangen heter som går i bakgrunnen i en reklame på discovery channel for siden. Der dem snakker om hva du kan se i 2010 men også i 2009. Blandt annet street customs, verdens tøffeste byer og mann mot natur tror jeg? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 *snip* Nøyaktig hvilken sang? Det er ikke The Offspring. Jeg er enig i at det hørtes veldig ut som Linkin Park. Prøv deg litt framm på YouTube. Jeg har hørt veeldig mye på Linkin Park fra før.. vet det likner, men mener at det ikke er dem. Lenke til kommentar
RenateKristin Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 jeg leter etter en rap låt/artist som jeg hørte i en butikk så jeg hørte desverre ikke mye, jeg vet at den er gammel..muligens fra sent 90 tallet eller tidlig 2000... og dem sier ofte : Brrrra brrrrrra.... brrrrrrrrra.... tenker her er den eneste plassen jeg evntuelt kommer til å finne ut av det siden jeg har fint lite med ledetråer Men jeg tenker det ringer en bjelle hvertfall hos dem som kjenner til mye rap Anyone??? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Brrrra brrrrrra.... brrrrrrrrra....Det der var JÆVLIG lite å gå etter må jeg si Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 jeg leter etter en rap låt/artist som jeg hørte i en butikk så jeg hørte desverre ikke mye, jeg vet at den er gammel..muligens fra sent 90 tallet eller tidlig 2000... og dem sier ofte : Brrrra brrrrrra.... brrrrrrrrra.... tenker her er den eneste plassen jeg evntuelt kommer til å finne ut av det siden jeg har fint lite med ledetråer Men jeg tenker det ringer en bjelle hvertfall hos dem som kjenner til mye rap Anyone??? Tror jeg veit hvem sang du tenker på, men kommer faen ikke på navnet/artisten! Husker ikke noe fra teksten heller... Kommer tilbake hvis jeg husker hvem sang det var! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har hørt veeldig mye på Linkin Park fra før.. vet det likner, men mener at det ikke er dem. Det er i alle fall ikke The Offspring. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Brrrra brrrrrra.... brrrrrrrrra.... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Leter etter en sang som ble spilt på radiokanalen "Radio Norge" Tidspunkt: 27 des. 2009. kl. 16.42-16.45 Info om sangen: Ingen tekst(altså ingen lyrics å søke etter) Tydlig 80-tallsmelodi Programledren så sangen het noe slikt som frankenstinn, frankenstein, frank eller noe lignende. Men ikke ta alt dette god fisk Husker du hvilken sang det var? Og hvilken hastighet ble sangen spilt i (langsomt, raskt) ? Lenke til kommentar
RenateKristin Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Brrrra brrrrrra.... brrrrrrrrra....Det der var JÆVLIG lite å gå etter må jeg si what can i say....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå