Sadfez Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 hva heiter desse sangene? - Akon møter Postman Pat - Cheerio byebye møter Sunday People - Livet er for kjipt møter Neste sommer - Gamle dampen møter Jolene - Mikkel Rev møter Hey Jude - I should be so lucky møter En natt forbi - Ja vi elsker møter Uppna Landskap - Kom mai du skjønne milde møter Soleplassland - I natt jag drömde møter All you need is love De er av Are og Odin. De heter det der, men de er klin umulig å få fatt i =\ Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Noen som vet hva Mötorhead sangen på metal svisj heter? ikke Killers, men den andre.. må høre den nå Edit: fant det ut.. Sangen er I don't believe a word :D Endret 27. august 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei. Det er ikke sikkert det er så lett å få svar på denne, men jeg prøver. Jeg så på en reklame for Volkswagen på TV2. Den originale sangen heter jo "Love is in the air", men hvem har laget remixen som blir spillt i reklamen? For dem som ikke har sett reklamen kan laste den ned her. Xvid, 2,98MB Er ikke så viktig, men hadde vært kjekt å få vite navnet.. Jeg lurer også på dette! Hvem har lagd remixen?? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg lurer også på dette! Hvem har lagd remixen?? Ingen anelse, men jeg tipper at den er laget spesielt for reklamen Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Dessverre er nok det mest sannsynlig Hadde vært utrolig kult om hele sangen var å få tak i... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 lurer på en sang Den går noe sånn: Lady's come, ladys go (noe) back for more, but ladys never come (noenoenoe). I got a house in the hill. Er noe rocka aktig sang, litt rap artig. SKulle gjerne hørt på den nå Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Hva er tittelen på den "move it"-sangen i Madagaskar? Er det "Move it"? EDIT: "I Like to Move It" er det vel Endret 27. august 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 lurer på en sang Den går noe sånn: Lady's come, ladys go (noe) back for more, but ladys never come (noenoenoe). I got a house in the hill. Er noe rocka aktig sang, litt rap artig. SKulle gjerne hørt på den nå Crazy Town - "Revolving Door". Men hvor har du tenkt å finne en åpen platebutikk på denne tiden av døgnet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 lurer på en sang Den går noe sånn: Lady's come, ladys go (noe) back for more, but ladys never come (noenoenoe). I got a house in the hill. Er noe rocka aktig sang, litt rap artig. SKulle gjerne hørt på den nå Crazy Town - "Revolving Door". Men hvor har du tenkt å finne en åpen platebutikk på denne tiden av døgnet? hvem sa noe om platebutikk? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) lurer på en annen sang kom jeg på, en eller annen litt rocka sang hvor han synger: It was the summer of sixtynine eller noe sånt edit: oj , det var bryan adams med summer of 69 Endret 28. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som vet hvem som synger den fengende sangen på den nyeste JC-reklamen? Den med de buksene... Knockout osv. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hei. Dere vet Bumpibjørnene? Jeg ønsker meg den sangen, finner den ikke på nettet, D"host"C, så jeg lurte på om noen av dere har mp3'en til meg? Det må være trance versjonen eller lignende. Det er denne: Hipp HurrAAaaa For her kommer bumpijørnene. Den er svensk og derefor vet jeg ikke helt hva jeg skal søke på... Kan noen hjelpe meg? har noen MP3'en? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Noen som vet hvem som synger den fengende sangen på den nyeste JC-reklamen? Den med de buksene... Knockout osv. Sannsynligvis Monster Magnet - "Space Lord". TurtleMan: Spritneybears-låta du mener? Endret 28. august 2005 av johnj Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Vet noen hvilken sang de spiller i lysholmer reklamen, der en dame slikker ølskummet av en av en mann som nettoppp har drukket en lysholmer ? ingen som vet ? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ingen anelse Kuffe, men skulle gjerne vært han for å si det sånn, HØHØ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hva heter themelåten til sunset beach? Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er desperat etter en sang eg hørte på filmen How High!!! Den kommer da Han sykkelfyr'n Piclestein eller hva han heter, ruller en joint og det begynner og komme røyk i regnbuefarger ut av ørene på'n. Bra gitar spill som jeg synes å ha hørt før... Pink Floyd eller noe... HJELP! Evig takknemmelig til den som hjelper meg! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hva heter themelåten til sunset beach? Tror rett og slett denne snutten heter "Sunset Beach opening theme". Den er uansett komponert av Tim Truman og kan lyttes til her. --- Haddock: Har du sjekket soundtracket? Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Ene sangen fra den nye golf 5 reklamen, der det "eldre paret" sitter i en golf 1 eller 2 og hører på "love is in the air, så kommer et yngre par i en golf 5, som spiller en hip hop/rap versjon av love is int he air. Hvem har laget den remixen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå