Βlur Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Disco/trance-låt som ofte blir spilt på disko ol:I'm a big bad driver rocking the house (gjentatt i økende tempo midti i sangen) Dj Balloon - Technorocker. Tror jeg. Er det den, skal det være: I'm a big bad brother rocking the house Endret 7. desember 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg var på en fest ei helg og hørte en sang som jeg har hørt mange ganger før og lurer på hva den heter. Denne gangen tok jeg med kamera og filma litt, så klippte jeg ut en bit der sangen var med og legger den ved her. Bare en liten bit. Noen som kan hjelpe meg? klipp.MPG Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bare en liten bit. Du har ikke en større bit enn det halvannen sekundet? Hørtes ut som noe i "I'm with you"-gata til Avril Lavigne, men var vel helst ikke det... Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei, sorry, var bare der sangen hørtes Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hørtes ut som noe i "I'm with you"-gata til Avril Lavigne, men var vel helst ikke det... Nei det var nok ikke det. Det er en trance sang med en lys stemme som synger. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hva med å spørre dem du var på fest med. regner med at det var privat? anyway, sjekka toybox eller noe sånt? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som vet hvilket band som har soundtracken til det nyeste Prince Of Persia? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 er det noen av dere som har hørt "Dj Spectre - Power Mix 2004"? skulle visst hva den siste sangen i den mixen heter.. hvis noen vet det så hadde det vært knall!! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noen som vet hvem gruppe/artist som har sangen "miss you"? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Noen som vet hvem gruppe/artist som har sangen "miss you"? Kan være Blink 182 du tenker på, men trenger sjanger, for det er mange sanger som heter Miss You/I Miss You. Endret 9. desember 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noen som vet noe om musikken til spillet Driver 1? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Noen som vet hvem gruppe/artist som har sangen "miss you"? Kan være Blink 182 du tenker på, men trenger sjanger, for det er mange sanger som heter Miss You/I Miss You. det er en ganske rolig sang... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 "Blink 182 - I Miss You" er en rolig sang. Tenkte mer på om det var rock, metal, trance eller dance osv. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hva heter sangen fra DRESMANN raklamen? Tror den var på Med hjarte på rette staden en gang, da i en eldre versjon. Endret 10. desember 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Tar sjansen på å poste en forespørsel her jeg. Har hørt en låt på radio et par ganger, eller bruddstykker av den i allefall. Huska bare såvidt et par fraser fra refrenget, og det eneste jeg finner på google er en dude som lurer på navnet på samme sangen. Jeg lenker til innlegget hans, siden han har skrevet ned nesten hele teksten: http://www.requestlyrics.com/read.php?f=1&i=332908&t=332908 Den er nok ikke helt ny. I allefall et par år gammel. Edit: skrivefeil, som vanlig Endret 11. desember 2004 av gozzer Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Noen som vet hvem som har en norsk remix av despre tine, er en slags drikke sang... Hørte den på radio'n foren stund siden... Noen som har forslag??? Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Sangen jeg lurer på starter med følgende tekst: "I declare war on stupidity, we're dropping beats and...." osv. Sangen er en slags sint rap med ganske tunge beats, men det er ikke "vanlig" rap, om dere skjønner.. Hadde vori flott om noen visste hva den het.. Overseer feat. Zad Speakerfreak - Slayed Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Beyonce hadde en låt som het crazy in love og på mp3 radio, the voice og radio1 noen mnd senere hadde en eller annen Dj mixed om sangen. Introen på låten var mye lengre, mindre vokal og mer trøkk i beat`n ellers var det den samme. Har letet etter den sangen i mndvis men klarer ike å finne ut hvem som remixet den, Kan nesten med sikkerthet si at det er bare den ene mixen som er blitt spilt på radio. Noen som vet hvem jeg snakker om?? edit:typo Endret 11. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Beyonce hadde en låt som het crazy in love og på mp3 radio, the voice og radio1 noen mnd senere hadde en eller annen Dj mixed om sangen. Introen på låten var mye lengre, mindre vokal og mer trøkk i beat`n ellers var det den samme. Har letet etter den sangen i mndvis men klarer ike å finne ut hvem som remixet den, Kan nesten med sikkerthet si at det er bare den ene mixen som er blitt spilt på radio. Noen som vet hvem jeg snakker om?? edit:typo Junior Vasquez Remix kanskje? Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Lurer på hvilken sang som brukes i Kjetil og Kjartan show når han sjekker damer. "You're hot" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå