Green Onion Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Noen som vet hva den sangen fra Dance your ass reklamen som går nå heter? tror den er også med i Futurama episoden der Bender blir et menneske, og han starter danse på den cafeen. Det er noe samba aktig "common shake your booty/body" Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Noen som vet hva den sangen fra Dance your ass reklamen som går nå heter? tror den er også med i Futurama episoden der Bender blir et menneske, og han starter danse på den cafeen. Det er noe samba aktig "common shake your booty/body" Conga - Gloria Estefan Lenke til kommentar
Teri0N Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hva heter sangen i Viasat HD reklamen hvor han taler på stortinget til en forsamling om at ordet "HD" får ny betydning med Viasat, King kong kommer hoppende fra rådhuset i Oslo og Batman står på en høy byggning et sted i Oslo. Har sett reklamen ganske mye i det siste og spesielt da på Viasat4. Høres ut som en "Theme" sang som godt kunne har vært fra Hans Zimmer. Finner den ingen steder, vanskelig å google den siden det ikke er noe tekst i den heller. Reklamen har gått på TV i det siste siden starten av Desember vil jeg tippe. Lenke til kommentar
darling Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Nokon som veit kva sangen som var avslutningsvis i episoden av Grey's Anatomy i dag var? Ballade, ein mann som syng, noko av teksten kan ha vore "Did you ever rhyme a word", eller det kan ha vore noko heilt anna. Det var det einaste eg fekk med meg, i tillegg til ein god del nynning. På førehand takk! Endret 15. desember 2009 av darling Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvis du vet hvilken episode det er skal det ikke være så veldig vanskelig å finne ut ... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 vet ikke om dette er helt rette tråden, da jeg vet navnene på sangene in question. men jeg leter altså etter denne remixen: http://www.youtube.com/watch?v=h6JfKVBqF5U sangene står i description, men har ikke klart å finne sangen noen plass, noen som har en ide om hvor den kan kjøpes/lastes ned? Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Fant det ut Endret 16. desember 2009 av nilsnilspils Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Edit: Nvm, fant ut at den var lett å finne så jeg fant den Endret 17. desember 2009 av MrUrge Lenke til kommentar
Mikkel_Ellingsen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Leter etter nok en sang, og har meget lite å gå på! Norsk sang som synges av en kar, 50 + på bokmål! Sommerlåt... Synger om sommer, sol osv. Videoen var filmet på Hvaler... noen som kan hjelpe?? takk Lenke til kommentar
COTE6DAZUR Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 , vous pouvez FRANÇAIS? [/ size] [/ color] Je ne m'attends pas un de vous reconnaître cette chanson, qui a été envoyée le Ønskekonserten fois søttitallet. Mais, si vous pouvez français, faites-moi une faveur et télécharger le fichier et l'écouter. Essayez d'écrire sur ce qu'il chante, de sorte qu'il est possible de Google. Ou essayer d'épeler le nom de l'artiste, DJ qui a réellement dit à la fin. La différence entre le français écrit et parlé français est grande, donc je ne suis pas en mesure de préciser ce que j'entends dans cette chanson. Un parlant français pourrait aider beaucoup. Merci. [url = "http://www.yousendit.com/download/MVNkWWVpOC9LVlhIRGc9PQ"] http://www.yousendit.com/download/MVNkWWVpOC9LVlhIRGc9PQ [/ url] [/ Quote] Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) the what? reklame? Endret 17. desember 2009 av Alliha Lenke til kommentar
COTE6DAZUR Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 chanteur Joe Dassin est un chanteur pop français morts dans Firs La chanson qu'il avait «Alora Qu'est-ce que c'est" L'importante «So what?" Lenke til kommentar
BELL_ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei. Det gjelder en musikkvideo fra 1996-2003 ca, men ikke sikker Sangen er rock, litt sånn dyster stemning, og minner kanskje litt om Bloodhound Gang - Fire water burn, i oppbygging og stil (bortsett fra scratching og effekter.) Dvs, litt sånn rolig først, mens refrenget er hard-rock-aktig Videoen foregår på en amerikansk fotballbane, Det REGNER og det spilles kamp, og det er cheerleadere som hopper og heier i regnet og. Muligens i saktefilm. Tror "storyen" er litt sånn "high-school football hero"-aktig Innbiller meg sangen også handler om dette, og heter muuuligens noe med hero, eller loser, men er igjen ikke sikker.. Artisten har mørkt hår. Nøkkelord: regn, dystert, amerikansk fotball, cheerleaders, "heltete", high school. Ikke mye å gå etter, men det er desverre bare dette jeg husker. Hva heter sangen/artisten? Anyone? Lenke til kommentar
BELL_ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei. Det gjelder en musikkvideo fra 1996-2003 ca, men ikke sikker Sangen er rock, litt sånn dyster stemning, og minner kanskje litt om Bloodhound Gang - Fire water burn, i oppbygging og stil (bortsett fra scratching og effekter.) Dvs, litt sånn rolig først, mens refrenget er hard-rock-aktig Videoen foregår på en amerikansk fotballbane, Det REGNER og det spilles kamp, og det er cheerleadere som hopper og heier i regnet og. Muligens i saktefilm. Tror "storyen" er litt sånn "high-school football hero"-aktig Innbiller meg sangen også handler om dette, og heter muuuligens noe med hero, eller loser, men er igjen ikke sikker.. Artisten har mørkt hår. Nøkkelord: regn, dystert, amerikansk fotball, cheerleaders, "heltete", high school. Ikke mye å gå etter, men det er desverre bare dette jeg husker. Hva heter sangen/artisten? Anyone? Haha, ok jeg kom på den av meg selv nå, herlig. Men bomma litt i beskrivelsen ser jeg hehe. Nada Surf - Popular, het sangen, og det regnet ikke, og det foregikk ikke kamp.. men resten stemte bra Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei Det var en kul sang som ble spilt på p3 idag rett før kl.1600 (nyhetene). Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
christobal Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei Jeg håper noen kan hjelpe meg med navnet på sangen som spilles i reklamen for filmen "The Family Stone" på Tv3. Reklamen kan sees her: http://www.tv3.no/play Velg "Kommer på Tv3", og så "The Family Stone" All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
BELL_ Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 er det en julesang? hva synges det? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hei Det var en kul sang som ble spilt på p3 idag rett før kl.1600 (nyhetene). Noen som vet hva den heter? Bare å sjekke spillelista for timen 1500-1600 elns Lenke til kommentar
cake Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Tipper det er flere opp igjennom tidene som har spurt etter denne sangen, men jeg klarer ikke å finne det i tidligere innlegg. Sangen er hentet fra en film, hvor det er menn/gutter som springer på en strand i begynnelsen av en film. Veldig kjent sang, men jeg klarer bare ikke å huske hva den heter. Edit: Fant ut at den het Chariots of fire, laget av Vangelis. Filmen har det samme navnet som tittelen på sangen, hvis noen lurte. Endret 18. desember 2009 av cake Lenke til kommentar
Palme Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hei Jeg håper noen kan hjelpe meg med navnet på sangen som spilles i reklamen for filmen "The Family Stone" på Tv3. Reklamen kan sees her: http://www.tv3.no/play Velg "Kommer på Tv3", og så "The Family Stone" All hjelp mottas med takk. Høres ut som Sweet Caroline med (orginalt da) Niel Neil Diamond *edit Leif Endret 18. desember 2009 av Palme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå