Søppelsveitt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har peiling på hvilken låt denne er mikset med? Er temmelig sikker på at jeg har hørt den delen mellom 2:02 og 2:30 i en annen låt. Eller noe som ligner veldig ihvertfall. Spotify-lenke om noen foretrekker det. Hvis du ikke gidder å klikke på noen av lenkene så er det snakk om "Andrew Spencer - Video Killed The Radio Star (Picco Elektro Remix)".. Ikke originalen til Buggels du tenker på, men bassgangen? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har peiling på hvilken låt denne er mikset med? Er temmelig sikker på at jeg har hørt den delen mellom 2:02 og 2:30 i en annen låt. Eller noe som ligner veldig ihvertfall. Spotify-lenke om noen foretrekker det. Hvis du ikke gidder å klikke på noen av lenkene så er det snakk om "Andrew Spencer - Video Killed The Radio Star (Picco Elektro Remix)".. Minner en del om Where's Your Head At? av Basement Jaxx. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvilke sanger har Klovner i Kamp samplet i "Til Våren" og "De Nære Ting"? Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Låta på dressman- reklamen?? Den er veldig kjent, men jeg klarer bare ikke komme på hvem som har den eller hva den heter? =) Takk på forhånd. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke originalen til Buggels du tenker på, men bassgangen? Ja, selvsagt. Spesifikt den delen mellom 2:02 og 2:06. Minner en del om Where's Your Head At? av Basement Jaxx. Nja, ihvertfall ikke den jeg tenkte på, men takk for forslag uansett Godt mulig den låta jeg er ute etter foregår i hodet mitt og ikke eksisterer utenom den remixen altså, men greit å få noen som er litt mer "in to" den sjangeren enn meg til å sjekke om de drar kjensel på noe Lenke til kommentar
chris Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Låta på dressman- reklamen?? Den er veldig kjent, men jeg klarer bare ikke komme på hvem som har den eller hva den heter? =) Takk på forhånd. Fant det ut, "Booker T & the M G 's - Green Onions" er det =) Lenke til kommentar
Rallykongen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Øystein Sunde har en sang om sokker: http://www.youtube.com/watch?v=fssIHRJmEmI Melodien i sekund 0:37 til 0:41 (altså de to første strofene av refrenget) minner meg om en annen sang, jeg inbiller meg at det er en barnesang... Vet dere hvilken jeg tenker på? Regner med at det er Reven på hønsejakt du leiter etter http://www.youtube.com/watch?v=Kx32zJqiLz0 Lenke til kommentar
Rallykongen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hørte en sang på radioen i går, som hadde noe med "and there children crying(?) nannana dyring(?)", og i refrenget var det noe med mother nature. Ennywånn? Ikke umulig at det er Neil Young- After the Gold Rush Lenke til kommentar
Rallykongen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har peiling på hvilken låt denne er mikset med? Er temmelig sikker på at jeg har hørt den delen mellom 2:02 og 2:30 i en annen låt. Eller noe som ligner veldig ihvertfall. Spotify-lenke om noen foretrekker det. Hvis du ikke gidder å klikke på noen av lenkene så er det snakk om "Andrew Spencer - Video Killed The Radio Star (Picco Elektro Remix)".. Huey Lewis- Hip to be Square tenker jeg på ihvertfall. http://www.youtube.com/watch?v=UwPGozw85ys...feature=related Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Prøvd å kjøre igjen Tunatic men null resultat, noen som kjenner den igjen? Lenke til kommentar
Rallykongen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Prøvd å kjøre igjen Tunatic men null resultat, noen som kjenner den igjen? De heter 5 diez og er fra Hviterussland Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nice nice, tok bare 5 forsøk Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.imdb.com/video/screenplay/vi1638334745/ Noen som vet hva sangen heter? Tror den er ganske kjent, mener å ha hørt den før.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Christina England - Ava Maria Lenke til kommentar
Thooye Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hørte en sang på radioen i går, som hadde noe med "and there children crying(?) nannana dyring(?)", og i refrenget var det noe med mother nature. Ennywånn? The Cranberries - Zombie ? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Satt å tenkte litt tilbake på den musikken jeg hørte på før og da tenkte jeg på et "band" som enkelt bestod av 2 på trommer og all musikk var egentlig trommer. Noen som husker hvem disse var? Ene musikkvideoen sitter de ute å spiller også er det løv og greier mener jeg å hsuke. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Safari Duo, eller noe sånt? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Safri Duo, i så tilfelle Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, takk Er jo skikkelig dårlig hører jeg, men likte det før og morsomt å høre igjen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Christina England - Ava Maria Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå