svimle Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei jeg lurer på om noen vet hva sangen som spilles i reklamen for Weeds på canal+ heter? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som vet om "jingelen" til Tv2 Zebra er mulig å få tak i? Den spilles bl.a i "extended version" etter programmer, iallefall etter South Park. De har gitt den en veldig fin overhaling Lenke til kommentar
Rallykongen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen som vet hva sangen i en dnb-nor reklame heter? I reklamen er det to som konkurrerer på ski, og denne musikken går i bakgrunnen. På forhånd takk! Blur-Song 2 Lenke til kommentar
cake Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Så nettopp komprogram på nrk. Det ligger her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/581801 Mulig de klipper det til etterhvert, for nå var det litt forskjøvet, men jeg lurer på musikken som brukes på intro og outru på orogrammet, det er den samme. Introen var ikke med sist jeg sjekket og da var outroen fra ca 42:00. Den bruker en stund på å buffre, over 30 sek hos meg, så setter pris på tålmodige sjeler. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Prøvd å kjøre den igjennom Tunatic, men fant den ikke der. Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Husker ikke reklamen (jente som leker med dukker) men sangen er den kjente "Let me tell you about the bird and the bees". Hva heter artisten? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Martin Dean, google be your friend. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 The Birds And The Bees av Jewel Akens Bruk Google. Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 heisann. Jeg leter etter en sang som blir spilt på en reklame som går på Discovery Channel, for Travel & Living kanalen, reklamen er for et program som heter Gable Painter tror jeg. Sangen er bare instrumental under reklamen, er en ganske kjent 70-talls sang tror jeg. Veldig fengende i hvertfall og har hørt den før, men klarer ikke å huske hva den heter. Hadde vært flott hvis noen hadde kunnet hjelpe meg. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg prøver å finne ut hvem som har den hard rock/metal låta i filmen "jennifers body". Den blir spilt 31 minutter ut i filmen.. ganske heavy tone også synger fyren "its all right" 2 ganger.. Fant den ikke på Jennifers body albumet. Noen som vet hvem som har den låta ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Prøvd å kjøre den igjennom Tunatic, men fant den ikke der. Bump. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva heter egentlig denne sangen? Har bare hørt den i sammenheng med humoristiske videoer etc. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva heter egentlig denne sangen? Har bare hørt den i sammenheng med humoristiske videoer etc. Scott Joplin - The Entertainer Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 noen som vet hva denne sangen heter --> http://www.youtube.com/watch?v=BfW386TKJno...ature=subtivity Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 noen som vet hva denne sangen heter --> http://www.youtube.com/watch?v=BfW386TKJno...ature=subtivity Det er en remix av Shareefa - Need A Boss hvertfall... Kul remix, skal prøve å finne ut hvilken remix det er... Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 noen som vet hva denne sangen heter --> http://www.youtube.com/watch?v=BfW386TKJno...ature=subtivity Det er en remix av Shareefa - Need A Boss hvertfall... Kul remix, skal prøve å finne ut hvilken remix det er... takk :!: og jeg fant remixen Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Øystein Sunde har en sang om sokker: http://www.youtube.com/watch?v=fssIHRJmEmI Melodien i sekund 0:37 til 0:41 (altså de to første strofene av refrenget) minner meg om en annen sang, jeg inbiller meg at det er en barnesang... Vet dere hvilken jeg tenker på? Lenke til kommentar
Wack92 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Yo! Lurte på hva sangen de bruker i Assasins Creed 2 reklamen heter? Den som går på MTV for tiden, gnager meg i bakhuet at jeg ikke finner det ut! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvis jeg ikke husker feil, er det Justice - Genesis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå