- mOtz^ - Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Coldplay har en ganske ukjent sang som jeg har hørt ett par ganger. Jeg tror de spiller den sammen med ett annet band, eller gruppe. Musikkvideon er slik at en ung mann går i gata, eller noe slikt om jeg ikke husker helt feil. Men noen som vet hvem jeg snakker om? Prøver en gang til jeg Vil ha Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Coldplay har en ganske ukjent sang som jeg har hørt ett par ganger. Jeg tror de spiller den sammen med ett annet band, eller gruppe. Musikkvideon er slik at en ung mann går i gata, eller noe slikt om jeg ikke husker helt feil. Men noen som vet hvem jeg snakker om? Prøver en gang til jeg Vil ha Kanskje du blander med Radiohead? Videoen til "Karma Police" er omtrent som du beskriver, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hei. Det er ikke sikkert det er så lett å få svar på denne, men jeg prøver. Jeg så på en reklame for Volkswagen på TV2. Den originale sangen heter jo "Love is in the air", men hvem har laget remixen som blir spillt i reklamen? For dem som ikke har sett reklamen kan laste den ned her. Xvid, 2,98MB Er ikke så viktig, men hadde vært kjekt å få vite navnet.. Endret 25. august 2005 av resn Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) på cky4 er det en sex scene med på bonusmatriale. der bam margera og jenn har sex. hvilken sang er det som blir spilt da. det er en trance låt men jeg vet ikke hvilken bumper meg selv jeg er langt ifra sikker....... men bandet cky (camp kill yourselv) har laget mange sanger til jackass... tror kanskje det er cky - fat fuck... det er først og fremst et new metal band men har også laget noen litt techno relaterte sanger Endret 25. august 2005 av warpig Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 filmen heter cky4. men cky er en forkortelse for camp kill yourself. tror film klippet ligger på internett. så hvis noen har sett den plis si hva sangen heter Bam & Jenn sex scene: JFK- Whiplash (Bad Habit Boys Remix) google er min venn iallefall LIRS: Og jeg quoter meg selv Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) filmen heter cky4. men cky er en forkortelse for camp kill yourself. tror film klippet ligger på internett. så hvis noen har sett den plis si hva sangen heter Bam & Jenn sex scene: JFK- Whiplash (Bad Habit Boys Remix) google er min venn iallefall LIRS: Og jeg quoter meg selv jaja, sa jeg ikke var sikker...... men hadde kanskje ikke vært så usannsynelig... Endret 25. august 2005 av warpig Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Det er en sang i "Tommy's Inferno" som kommer når Tommy løper gjennom regnet for å komme bort til der Maria bor. Noen som vet hva den heter? På forhånd takk Endret 26. august 2005 av ToXciK Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Noen som har hørt den are og odin sangen? der de synger cover av Ivar Medaas - dar kjem dampen.. Vil gjerne vite navnet på den. Hørte den på radioen på verkstedet i dag =P Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Noen som har hørt den are og odin sangen? der de synger cover av Ivar Medaas - dar kjem dampen.. Vil gjerne vite navnet på den. Hørte den på radioen på verkstedet i dag =P Tenker du på "Tekst møter melodi"? LYD: Gamle dampen møter JoleneMelodi: Dolly Parton Tekst: Ivar Medaas Endret 26. august 2005 av johnj Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Noen som har hørt den are og odin sangen? der de synger cover av Ivar Medaas - dar kjem dampen.. Vil gjerne vite navnet på den. Hørte den på radioen på verkstedet i dag =P Tenker du på "Tekst møter melodi"? LYD: Gamle dampen møter JoleneMelodi: Dolly Parton Tekst: Ivar Medaas Takker Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det er en sang i "Tommy's Inferno" som kommer når Tommy løper gjennom regnet for å komme bort til der Maria bor. Har ikke sett filmen, men vet at mossebandet The Yum Yums har minst tre sanger i den filmen der. De spiller powerpop/rock med catchy melodier. Ikke helt min kopp te, men slettes ikke dårlig musikk. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hva heiter desse sangene? - Akon møter Postman Pat - Cheerio byebye møter Sunday People - Livet er for kjipt møter Neste sommer - Gamle dampen møter Jolene - Mikkel Rev møter Hey Jude - I should be so lucky møter En natt forbi - Ja vi elsker møter Uppna Landskap - Kom mai du skjønne milde møter Soleplassland - I natt jag drömde møter All you need is love De er av Are og Odin. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 noen som har pc spillet "18 Wheels Of Steel: Pedal To The Metal" her?? i såfall hva heter sangen som er på hoved menyen m/undermenyer? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei HAr hørt en som lyder sånn: My friend got a girlfriend and he hates that bitch. Ka heter den? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 HeiHAr hørt en som lyder sånn: My friend got a girlfriend and he hates that bitch. Ka heter den? why don`t you get a job av the offspring. den er kul Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) hva heiter desse sangene? - Akon møter Postman Pat - Cheerio byebye møter Sunday People - Livet er for kjipt møter Neste sommer - Gamle dampen møter Jolene - Mikkel Rev møter Hey Jude - I should be so lucky møter En natt forbi - Ja vi elsker møter Uppna Landskap - Kom mai du skjønne milde møter Soleplassland - I natt jag drömde møter All you need is love De er av Are og Odin. Mulig jeg misforstår deg noe enormt nå, men de respektive låtene heter nettopp det de gjør. Kombinasjonen med andre låter er arrangert av Are Sende Osen, "Odin Jensenius" og Åsmund Flaten. Eksempel: Teksten til "Ja vi elsker" synges på melodien til "Öppna landskap". Endret 26. august 2005 av johnj Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Høres litt dumt ut men hva heter den Rolling Stones sangen som var med på en reklame noen år siden.. Something like: ''To be without home. 'ta ta ta ta ta' Like a rolling stone.. ' ta ta ta ta ta'' Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Høres litt dumt ut men hva heter den Rolling Stones sangen som var med på en reklame noen år siden.. Something like: ''To be without home. 'ta ta ta ta ta' Like a rolling stone.. ' ta ta ta ta ta'' Det er Bob Dylan's 'Like a Rolling Stone. En mengde artister/band har gjort covere av den, men kan ikke huske at Stones har. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) What Njål said. Endret 26. august 2005 av johnj Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Høres litt dumt ut men hva heter den Rolling Stones sangen som var med på en reklame noen år siden.. Something like: ''To be without home. 'ta ta ta ta ta' Like a rolling stone.. ' ta ta ta ta ta'' Det er Bob Dylan's 'Like a Rolling Stone. En mengde artister/band har gjort covere av den, men kan ikke huske at Stones har. De har det, med en fantastisk musikkvideo laget av mesteren selv, Michel Gondry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå