MindTooth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 lady gaga bad romance? Tusen takk Den ene sangen jeg ikke fikk spilt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Okey, husker det gikk en video på mtv av den der en gang i tiden, å det var nå noen anime, men er ikke sikker på om det var akkurat den, uansett, takk igjen. Blander den sikkert bare med denne http://www.youtube.com/watch?v=bgtBlnOX6VA lett å gjøre når det er lenge siden. Ja, kan hende jeg blander veldig mye her nå, men har i alle fall sett videoen til sangen på mtv. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Videoen går ut på at en liten gutt bygger et romskip sammen med hunden sin. Har søkt og søkt, men finner den ikke. Den ble spilt en del i sommer. Noen som vet hva artist/sang er? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Videoen går ut på at en liten gutt bygger et romskip sammen med hunden sin. Har søkt og søkt, men finner den ikke. Den ble spilt en del i sommer. Noen som vet hva artist/sang er? Bob Sinclair? Lenke til kommentar
zaqu Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen om in plain sight, på tv3? Amy MacDonalds "This is the life" http://www.youtube.com/watch?v=0xaz6vtcvPI Var nok ikke den. I den 'My own worst enemy' reklamen viasat 4 har kjørt ganske heftig den siste uka er det mer en elektronisk sang med en mannsstemme i. håper noen kan hjelpe meg med tittel og navn. På forhånd takk Edit: Oppdaget at jeg svarte på feil! Men om noen vet hva sangen heter så svar gjerne. vist jeg tenker på rett serie, så kan det være Deadmau5-Im not alone remix av calvin harris sin sang Blink! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Videoen går ut på at en liten gutt bygger et romskip sammen med hunden sin. Har søkt og søkt, men finner den ikke. Den ble spilt en del i sommer. Noen som vet hva artist/sang er? Bob Sinclair? Der ja! Tusen takk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Leter etter en sang jeg hørte på "Bergensbanen - minutt for minutt". Sangen heter "Tog", men artistene er jeg mer usikker på. Det sto "Lien/Aarseth/Mestad", men hvem dette er, aner jeg ikke, og google er ikke alt for hjelpsomme denne gang de heller. Noen som har peil? Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 For de som leter etter sangen i BMW x1 reklamen, så tror jeg det er Zdarlight av Digitalism. Lenke til kommentar
KrukkeFjerten Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som vet hva den sangen som fyres i en reklame hvor de viser forskjellige filmer som vises nå for tiden? husker ikke om det var TV2 filmkanalen eller viasat4 ei dame some synge, jump back again eller noe sånt flere ganger, er sånn litt tehno. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som hvet hva sangen i denna reklamen heter? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Bugsy Malone - You Give a Little Love Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Det er ikke den:S Endret 29. november 2009 av Hormonella Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 For de som leter etter sangen i BMW x1 reklamen, så tror jeg det er Zdarlight av Digitalism. Takker! Var nok den, ja. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er ikke den:S Originalartisten er det, hvem som har lagd reklameutgaven aner jeg ikke. Lenke til kommentar
KrukkeFjerten Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 ahh, fant ut hvem som sang deg sangen:P viste seg det at det var madonna xD madonna - jump Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Noen som vet hvem sang detter er? http://m0fu.eu/?id=509 Bonus spørsmål: Noen som hvet hvr jeg kan få klaget en sånn animasjon? Endret 29. november 2009 av Hormonella Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som vet hvem sang detter er?http://m0fu.eu/?id=509 Bonus spørsmål: Noen som hvet hvr jeg kan få klaget en sånn animasjon? Yikes. Takk for advarselen 0.o Lenke til kommentar
cake Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som vet hva sangen i en dnb-nor reklame heter? I reklamen er det to som konkurrerer på ski, og denne musikken går i bakgrunnen. På forhånd takk! Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Wow! Den var rå... ga meg frysninger. Har gått glipp av reklamen gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå