Blåbær Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Ab6lr2b66Ig Clutch "Electric Worry" Music Video Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tror den er fra Ghost in the shell animen eller kanskje Final Fantasy. Unknown___Track_21.mp3 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tror den er fra Ghost in the shell animen eller kanskje Final Fantasy. Unknown___Track_21.mp3 Det er ikke fra Ghost in the Shell, for framtidige hjelpere. Jeg vil også gjerne vite hvilken sang det er, den var nice Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Ab6lr2b66IgClutch "Electric Worry" Music Video Takker så meget min gode mann(evt dame?) Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva heter sangen i den nye reklamen til BMW X1? Gikk akkurat på tv2 nyhetskanalen.. takker for svar! Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har fått en sang på hjernen, men klarer ikke helt å plasere den. Eneste jeg husker er noe sånt: "Even if you want, you can't touch/hurt me now." Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har fått en sang på hjernen, men klarer ikke helt å plasere den. Eneste jeg husker er noe sånt: "Even if you want, you can't touch/hurt me now." Sjanger? Mannlig/kvinnelig vokalist? Hvor har du hørt den? Når? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Aight, hadde kanskje vært en idé å ta med. Mannlig artist, og sjangeren er rock med litt elektroniske elementer. Form industrial rock tenker jeg. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Leter etter Daft Punk sang, husker ingenting fra den annet enn at de blir synget '' That's the reason why we're building a castle'' eller noe slikt. Er ufattelig lenge siden jeg så musikkvideoen på MTV, men den var så trivelig, å jeg har ikke klart å finne den igjen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Leter etter Daft Punk sang, husker ingenting fra den annet enn at de blir synget '' That's the reason why we're building a castle'' eller noe slikt. Er ufattelig lenge siden jeg så musikkvideoen på MTV, men den var så trivelig, å jeg har ikke klart å finne den igjen.Tror ikke det er Daft Punk du tenker på, men Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Leter etter Daft Punk sang, husker ingenting fra den annet enn at de blir synget '' That's the reason why we're building a castle'' eller noe slikt. Er ufattelig lenge siden jeg så musikkvideoen på MTV, men den var så trivelig, å jeg har ikke klart å finne den igjen.Tror ikke det er Daft Punk du tenker på, men AHHHH! Ja! Takker! Har leitet etter den sangen i mange år nå! Takker! Ikke rart jeg ikke har funnet den siden jeg har trodd at det var Daft Punk. Sikkert pga musikkvideoen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Leter etter Daft Punk sang, husker ingenting fra den annet enn at de blir synget '' That's the reason why we're building a castle'' eller noe slikt. Er ufattelig lenge siden jeg så musikkvideoen på MTV, men den var så trivelig, å jeg har ikke klart å finne den igjen.Tror ikke det er Daft Punk du tenker på, men AHHHH! Ja! Takker! Har leitet etter den sangen i mange år nå! Takker! Ikke rart jeg ikke har funnet den siden jeg har trodd at det var Daft Punk. Sikkert pga musikkvideoen. Tror ikke videoen i linken jeg brukte er den offisielle videoen, rart om den har blitt vist på mtv, men... Bra at det var riktig sang Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Leter etter Daft Punk sang, husker ingenting fra den annet enn at de blir synget '' That's the reason why we're building a castle'' eller noe slikt. Er ufattelig lenge siden jeg så musikkvideoen på MTV, men den var så trivelig, å jeg har ikke klart å finne den igjen.Tror ikke det er Daft Punk du tenker på, men AHHHH! Ja! Takker! Har leitet etter den sangen i mange år nå! Takker! Ikke rart jeg ikke har funnet den siden jeg har trodd at det var Daft Punk. Sikkert pga musikkvideoen. Tror ikke videoen i linken jeg brukte er den offisielle videoen, rart om den har blitt vist på mtv, men... Bra at det var riktig sang Okey, husker det gikk en video på mtv av den der en gang i tiden, å det var nå noen anime, men er ikke sikker på om det var akkurat den, uansett, takk igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Her er en fransk sang. Jeg har kopiert den til en ogg-fil som du kan høre ved å trykke her: http://www.yousendit.com/download/MVNjck96b0JTSUJMWEE9PQ Jeg er nysgjerrig på hvem som har laget den. Jeg forstår ikke fransk, så jeg klarer ikke å stave det han synger inn i søkefeltet på Google. Dette er et opptak fra Ønskekonserten en gang på søttitallet, og plateprateren sier faktisk navnet på sangeren, uten at jeg klarer å stave det i søkefeltet på Spotify. Hvis noen enten klarer å si hvordan artistens navn skal staves, eller skrive deler av sangteksten, så kan jeg overta googlingen derfra. Tunatic klarte ikke å identifisere sangen. Lenke til kommentar
zaqu Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen om in plain sight, på tv3? Amy MacDonalds "This is the life" http://www.youtube.com/watch?v=0xaz6vtcvPI Var nok ikke den. I den 'My own worst enemy' reklamen viasat 4 har kjørt ganske heftig den siste uka er det mer en elektronisk sang med en mannsstemme i. håper noen kan hjelpe meg med tittel og navn. På forhånd takk Edit: Oppdaget at jeg svarte på feil! Men om noen vet hva sangen heter så svar gjerne. Endret 28. november 2009 av zaqu Lenke til kommentar
zaqu Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har du funnet ut hva sangen heter enda? Har googla meg grønn for å finne det ut selv Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Okey, husker det gikk en video på mtv av den der en gang i tiden, å det var nå noen anime, men er ikke sikker på om det var akkurat den, uansett, takk igjen. Blander den sikkert bare med denne http://www.youtube.com/watch?v=bgtBlnOX6VA lett å gjøre når det er lenge siden. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen om in plain sight, på tv3? Amy MacDonalds "This is the life" http://www.youtube.com/watch?v=0xaz6vtcvPI Var nok ikke den. I den 'My own worst enemy' reklamen viasat 4 har kjørt ganske heftig den siste uka er det mer en elektronisk sang med en mannsstemme i. håper noen kan hjelpe meg med tittel og navn. På forhånd takk Edit: Oppdaget at jeg svarte på feil! Men om noen vet hva sangen heter så svar gjerne. vist jeg tenker på rett serie, så kan det være Deadmau5-Im not alone remix av calvin harris sin sang Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei, Kunne dere hjelpe meg med en sang jeg hørte på The Voice i går. Det jeg husker som var markant, var at det gikk noe sånt; raw raw rawra rawra Skulle nesten si at det var Lady Gaga, men finner ikke sanen på Spotify. Setter veldig stor pris på alt hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 lady gaga bad romance? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå