Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter Daft Punk sang, husker ingenting fra den annet enn at de blir synget '' That's the reason why we're building a castle'' eller noe slikt. Er ufattelig lenge siden jeg så musikkvideoen på MTV, men den var så trivelig, å jeg har ikke klart å finne den igjen.

Lenke til kommentar
Leter etter Daft Punk sang, husker ingenting fra den annet enn at de blir synget '' That's the reason why we're building a castle'' eller noe slikt. Er ufattelig lenge siden jeg så musikkvideoen på MTV, men den var så trivelig, å jeg har ikke klart å finne den igjen.
Tror ikke det er Daft Punk du tenker på, men
Lenke til kommentar

AHHHH! Ja! Takker! Har leitet etter den sangen i mange år nå! Takker! Ikke rart jeg ikke har funnet den siden jeg har trodd at det var Daft Punk. Sikkert pga musikkvideoen.

Lenke til kommentar

AHHHH! Ja! Takker! Har leitet etter den sangen i mange år nå! Takker! Ikke rart jeg ikke har funnet den siden jeg har trodd at det var Daft Punk. Sikkert pga musikkvideoen.

Tror ikke videoen i linken jeg brukte er den offisielle videoen, rart om den har blitt vist på mtv, men... Bra at det var riktig sang :)
Lenke til kommentar

Tror ikke videoen i linken jeg brukte er den offisielle videoen, rart om den har blitt vist på mtv, men... Bra at det var riktig sang :)

Okey, husker det gikk en video på mtv av den der en gang i tiden, å det var nå noen anime, men er ikke sikker på om det var akkurat den, uansett, takk igjen.

Lenke til kommentar

Her er en fransk sang. Jeg har kopiert den til en ogg-fil som du kan høre ved å trykke her:

http://www.yousendit.com/download/MVNjck96b0JTSUJMWEE9PQ

Jeg er nysgjerrig på hvem som har laget den. Jeg forstår ikke fransk, så jeg klarer ikke å stave det han synger inn i søkefeltet på Google.

Dette er et opptak fra Ønskekonserten en gang på søttitallet, og plateprateren sier faktisk navnet på sangeren, uten at jeg klarer å stave det i søkefeltet på Spotify.

Hvis noen enten klarer å si hvordan artistens navn skal staves, eller skrive deler av sangteksten, så kan jeg overta googlingen derfra. Tunatic klarte ikke å identifisere sangen.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen om in plain sight, på tv3?

Amy MacDonalds "This is the life"

http://www.youtube.com/watch?v=0xaz6vtcvPI ;)

Var nok ikke den. I den 'My own worst enemy' reklamen viasat 4 har kjørt ganske heftig den siste uka er det mer en elektronisk sang med en mannsstemme i. håper noen kan hjelpe meg med tittel og navn.

På forhånd takk

Edit: Oppdaget at jeg svarte på feil! Men om noen vet hva sangen heter så svar gjerne.

Endret av zaqu
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen om in plain sight, på tv3?

Amy MacDonalds "This is the life"

http://www.youtube.com/watch?v=0xaz6vtcvPI ;)

Var nok ikke den. I den 'My own worst enemy' reklamen viasat 4 har kjørt ganske heftig den siste uka er det mer en elektronisk sang med en mannsstemme i. håper noen kan hjelpe meg med tittel og navn.

På forhånd takk

Edit: Oppdaget at jeg svarte på feil! Men om noen vet hva sangen heter så svar gjerne.

vist jeg tenker på rett serie, så kan det være Deadmau5-Im not alone remix av calvin harris sin sang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...