Kristiiin Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=do7T-p1DOjo hva heter denne fine gamle Final Fantasy-sangen?? TAKK for svar Lenke til kommentar
Shibb Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Okei, jeg MÅ! vite en sang. sikkert mange som vet det. den gikk en del på p3 på p3aksjonen for noen måneder siden kan godt hende det var raphael saadiq, men tror ikke det. uansett! var jazz/soul/motown stil. ganske sikker på at det var en gutt/mann, med veldig lys stemme. og VELDIG! likt raphael saadiq. noen som vet ? eller artistens navn hvertfall. ganske ny artist tror jeg. Endret 25. november 2009 av Shibb Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hva spiller de på David Letterman 24.11.2009 30:50? Jeg mener å huske sangen inneholdt eller kanskje het I Wish Upon A Star, men klarer ikke å finne frem noe. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hva slags sjanger er sangen fire burning av Sean Kingston? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hva heter sangen som blir spilt i left 4 dead 2 og xbox reklamen på tv? Synger vavanos vavanos, eller noe. Edit; fant den. Endret 25. november 2009 av k1mzor Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Er på leting etter en sang som spilles en god del på radio, og som jeg nettopp så var i TV-reklamen til albumet "Now Thats What I Call Music 1". På refrenget synger artisten med en ganske lys stemme. Det er ikke The Temperer - Sweet Disposition jeg sikter til. EDIT: Fant ut at det var Empire of the sun - We are the people Endret 25. november 2009 av Seb.R Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tror jeg kom på det, Lemon. Kan det være ? Du er HELTEN MIN. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 hørte en sang på radioen og klarte og google meg fram til teksten men finner ikke ut hvem artisten er.. ser på meg selv som en god "googler" men hær står jeg fast.. dette fant jeg: http://www.metrolyrics.com/5-muddy-water-lyrics-misc.html Lenke til kommentar
793 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kan det være det engelske rockebandet 'Free'? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) http://www.nme.com/artists/john-rabbit-bundrick ??? John "Rabbit" Bundrick's Best Songs * 1. Peace * 2. Just for the Box * 3. Weightless * 4. Tuesday Williamsburg * 5. Dawn Drum * 6. Anaconda * 7. Thunder Celebration * 8. Lion Heart * 9. Muddy Water (Home Demo Version) * 10. Storm Står Bundrick over teksten i linken din. Endret 26. november 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
storkers Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jepp,takktakk-var john budrick med muddy water og etter som jeg skjønte spillte han i bandet `free` Lenke til kommentar
M00ds Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Her har dere noe å bryne dere på Sangen er utrolig fengende, men husker ikke så mye den, bare at de sier noe som "can take it home" i refrenget Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei folkens! Eg lurer på kva outro-soundtracket på Vestlandsrevyen til NRK er. Lydklippet der er ikkje så langt, kanskje 20 sek. Det er sånn downbeat/jazz/electronica-aktig. http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/177721 litt før 3 min. av videoklippet kjem den her.. viss folk kjenner igjen ei låt, evt. eit band hadde eg blitt evig takknemleg Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva heter sangen Mari sang i x factor sist fredag.. Den med mye flammer på scenen ? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva heter sangen Mari sang i x factor sist fredag.. Den med mye flammer på scenen ? Bon Jovi - Blaze of Glory www.google.com Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva heter sangen Mari sang i x factor sist fredag.. Den med mye flammer på scenen ? Bon Jovi - Blaze of Glory www.google.com Takker Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Det er en sang jeg lenge har lurt på hva heter, og blir halvsprø av å ikke finne det ut. Grunnen er da at jeg overhode ikke har noen informasjon som peker på den sangen, blir et stort hav å lete i... Men får prøve lykken alikvell med det lille jeg vet\synes. Det er en elektronisk sang, hvertfall intro! veldig vanskelig å forklare skriftelig hvordan den høres ut, men kan minne om noen som synger aaaaaAaaaaaaa i forskjellige tonefall, jevnt men varierer. Sangen får meg til å tenke på snowboardfilmer av en eller annen grunn. Tragisk lite jeg har som er til hjelp Edit: Og etter å ha trykka igjennom videoer på youtube en liten stund fant jeg den faktisk! Ble derimot litt skuffa, var ikke så bra som jeg synes å huske. Endret 26. november 2009 av Fugitive Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=do7T-p1DOjo hva heter denne fine gamle Final Fantasy-sangen?? TAKK for svar Det er Terra's Theme fra Final Fantasy 6 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hva heter sangen som blir spilt i left 4 dead 2 og xbox reklamen på tv? Synger vavanos vavanos, eller noe. Edit; fant den. Du kunne ikke vært så snill og sagt hva den heter? :pP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå