Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tittel:"Die, die, die my darling", (dont utter a single word!) Misfits-cover, på Garage Inc

Er på jakt etter sangen i Sony Ericssons siste reklame. Reklamen er for Sony Ericsson Satio, og det er folk som hopper rundt på fargede baller i reklamen... Den har ingen klar vokal, bare et diffust kor som er vanskelig å tyde hva sier.

Noen som er med på notene?

edit: http://www.youtube.com/watch?v=QgRHWw_RRMI

Ser ut til at det er et custom-made track for reklamen :/

Hadde du brukt øynene ville du sett at det stod Levy - Hopper Invasion blant de første commentsene.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i TV3 reklamen heter? Det er liksom en sånn "reklame" for programmene de viser for tiden, Hellstrøm, Bygg & Bedrag, Robinson osv.

Jeg husker ikke hvordan den høres ut, men det pleier å stå nederst på skjermen mot slutten av reklamen hvilken sang og artist det var. :)

Så reklamen når jeg var på kino på lørdag og navnet på sangen stod jaggu nederst i hjørnet ja :) Newton Faulkner - If this is it. Takk!

Lenke til kommentar

Er på jakt etter en sang som var på Topp 20 for noen år tilbake (kanskje 5-6 år), tror den skal være norsk, og mener "Love" er en del av tittelen/artistnavn. På musikkvideoen mener jeg man fulgte en slags figur gjennom en typisk "plattformspillbane", før denne figuren havnet på månen, eller noe (veldig uklart).

En stor takk til den som kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Er på jakt etter en sang som var på Topp 20 for noen år tilbake (kanskje 5-6 år), tror den skal være norsk, og mener "Love" er en del av tittelen/artistnavn. På musikkvideoen mener jeg man fulgte en slags figur gjennom en typisk "plattformspillbane", før denne figuren havnet på månen, eller noe (veldig uklart).

En stor takk til den som kan hjelpe meg med dette.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg leter etter en sang, og det som er er at jeg ikke husker hva den heter.

Det er en sang som ligner på en slags OL 94 låt ( er i allefall det jeg kjenner den igjen som) Sangen forbindes ofte med sånn far sønn gjennforening som spilles i slow motion. tror faktisk den spilles i madagaskar når det er noe slags gjenforening der..

takker for svar :D

Lenke til kommentar
Hei!

Det er en sang som ligner på en slags OL 94 låt ( er i allefall det jeg kjenner den igjen som) Sangen forbindes ofte med sånn far sønn gjennforening som spilles i slow motion. tror faktisk den spilles i madagaskar når det er noe slags gjenforening der..

Type "What a wonderful world" ?

Lenke til kommentar
Hei!

Kan det være Chariots of Fire med Vangelis?

Lenke til kommentar
Hei!

Kan det være Chariots of Fire med Vangelis?

Det var det. tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Er på jakt etter sangen i Sony Ericssons siste reklame. Reklamen er for Sony Ericsson Satio, og det er folk som hopper rundt på fargede baller i reklamen... Den har ingen klar vokal, bare et diffust kor som er vanskelig å tyde hva sier.

Noen som er med på notene?

edit: http://www.youtube.com/watch?v=QgRHWw_RRMI

Ser ut til at det er et custom-made track for reklamen :/

Songzu for Spark Something

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...