mannyboi Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hvilken metallica sang er det som har denne teksten "Die, Die my friend(eller)dear?" Det er ikke die die my darling. Tenker du på Creeping Death? "Die, by my hand, I creep across the land, killing first born man!" 03:50 Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tittel:"Die, die, die my darling", (dont utter a single word!) Misfits-cover, på Garage Inc Er på jakt etter sangen i Sony Ericssons siste reklame. Reklamen er for Sony Ericsson Satio, og det er folk som hopper rundt på fargede baller i reklamen... Den har ingen klar vokal, bare et diffust kor som er vanskelig å tyde hva sier. Noen som er med på notene? edit: http://www.youtube.com/watch?v=QgRHWw_RRMI Ser ut til at det er et custom-made track for reklamen :/ Hadde du brukt øynene ville du sett at det stod Levy - Hopper Invasion blant de første commentsene. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet hva sangen i TV3 reklamen heter? Det er liksom en sånn "reklame" for programmene de viser for tiden, Hellstrøm, Bygg & Bedrag, Robinson osv. Jeg husker ikke hvordan den høres ut, men det pleier å stå nederst på skjermen mot slutten av reklamen hvilken sang og artist det var. Så reklamen når jeg var på kino på lørdag og navnet på sangen stod jaggu nederst i hjørnet ja Newton Faulkner - If this is it. Takk! Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er på jakt etter en sang som var på Topp 20 for noen år tilbake (kanskje 5-6 år), tror den skal være norsk, og mener "Love" er en del av tittelen/artistnavn. På musikkvideoen mener jeg man fulgte en slags figur gjennom en typisk "plattformspillbane", før denne figuren havnet på månen, eller noe (veldig uklart). En stor takk til den som kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er på jakt etter en sang som var på Topp 20 for noen år tilbake (kanskje 5-6 år), tror den skal være norsk, og mener "Love" er en del av tittelen/artistnavn. På musikkvideoen mener jeg man fulgte en slags figur gjennom en typisk "plattformspillbane", før denne figuren havnet på månen, eller noe (veldig uklart). En stor takk til den som kan hjelpe meg med dette. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen om in plain sight, på tv3? Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Se filmen hos Youtube Ah, genialt! Tusen hjertelig. Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei! Jeg leter etter en sang, og det som er er at jeg ikke husker hva den heter. Det er en sang som ligner på en slags OL 94 låt ( er i allefall det jeg kjenner den igjen som) Sangen forbindes ofte med sånn far sønn gjennforening som spilles i slow motion. tror faktisk den spilles i madagaskar når det er noe slags gjenforening der.. takker for svar Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg leter etter en sang, og det som er er at jeg ikke husker hva den heter. Det er en sang som ligner på en slags OL 94 låt ( er i allefall det jeg kjenner den igjen som) Sangen forbindes ofte med sånn far sønn gjennforening som spilles i slow motion. tror faktisk den spilles i madagaskar når det er noe slags gjenforening der.. takker for svar Type "What a wonderful world" ? Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg leter etter en sang, og det som er er at jeg ikke husker hva den heter. Det er en sang som ligner på en slags OL 94 låt ( er i allefall det jeg kjenner den igjen som) Sangen forbindes ofte med sånn far sønn gjennforening som spilles i slow motion. tror faktisk den spilles i madagaskar når det er noe slags gjenforening der.. takker for svar Kan det være Chariots of Fire med Vangelis? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er nok What A Wonderful Word. Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg leter etter en sang, og det som er er at jeg ikke husker hva den heter. Det er en sang som ligner på en slags OL 94 låt ( er i allefall det jeg kjenner den igjen som) Sangen forbindes ofte med sånn far sønn gjennforening som spilles i slow motion. tror faktisk den spilles i madagaskar når det er noe slags gjenforening der.. takker for svar Kan det være Chariots of Fire med Vangelis? Det var det. tusen takk! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Er på jakt etter sangen i Sony Ericssons siste reklame. Reklamen er for Sony Ericsson Satio, og det er folk som hopper rundt på fargede baller i reklamen... Den har ingen klar vokal, bare et diffust kor som er vanskelig å tyde hva sier. Noen som er med på notene? edit: http://www.youtube.com/watch?v=QgRHWw_RRMI Ser ut til at det er et custom-made track for reklamen :/ Songzu for Spark Something Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Åååh, dette minner meg om den tidligere favorittsangen min fra Lit Digger den!! Ooops, nå svarte jeg vel her og så trodde du at noen hadde svaret for deg Sorry Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Noen som veit hva denne heter? Kom over dette klippet, noen andre enn meg lurte også veldig og prøvde seg på keyboardet. Jeg lurer på om det er en halvtone feil inni der et sted, men hvis man har hørt den, veit man hvilken det er. Endret 24. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
miss_unique88 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kiwi reklamen: Hva heter den operaen i Kiwi reklamen hvor han mannen står foran stortinget og maser om momskutt? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen som veit hva denne heter? Kom over dette klippet, noen andre enn meg lurte også veldig og prøvde seg på keyboardet. Jeg lurer på om det er en halvtone feil inni der et sted, men hvis man har hørt den, veit man hvilken det er. Holy hell, jeg har det så på tunga. Håper noen finner det ut snart, før jeg blir gaaal. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tror jeg kom på det, Lemon. Kan det være ? Lenke til kommentar
Arnageddon Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen om in plain sight, på tv3? Amy MacDonalds "This is the life" http://www.youtube.com/watch?v=0xaz6vtcvPI Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har en ting jeg lurer på. Litt vag hukommelse... Mener å huske sangen er svensk, er noen år gammel, og det nevnes blant annet <ord> hele året. Kan være sommer hele året, men litt usikker... Også er det noe om noe i skogen... Veldig lite å gå på det her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå