kromsekake Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 noen som vet hva denne sangen heter? (den er gammel, en man med mørk stemme synger) Utdrag fra teksten jeg husker: "My name is Charlie Brown, the cutest boy in town. my car is black, my [husker ikke] are shining, i tell all the girls they can kiss my hynie (eller noe) vær så snill å hjelp :S ! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 1. Google it! 2. Bobby Brown av Frank Zappa. Lenke til kommentar
kromsekake Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 1. Google it! 2. Bobby Brown av Frank Zappa. Tusen takk, Googla men fant ikke takk =) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvilken sang er det denne er basert på igjen? Melodien altså. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hørte en sang på radio norge ista. Var fra 80 tallet. Eneste jeg husker var at sangen var egentlig ganske lik helt tiden. Og at de sa veldig mye ordet "easy" En kjent låt,hørt den mange ganger før. Gerry Rafferty - "Baker street" Baker Street finnes i helt psykotisk mange versioner, så vis teksten stemmer men ikke melodien så er det antageligvis en annen gruppe som har sunget den hm nix er ikke den heller. I den jeg mener synger han nesten easy hele tia om jeg husker rett. og det er masse 80 tals synther og sanger er nesten lik hele tia. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvilken metallica sang er det som har denne teksten "Die, Die my friend(eller)dear?" Det er ikke die die my darling. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Creeping Death. På Live Shit Binge & Purge høres det veldig ut som han sier "Die, die my friend" (Når publikum også tar i) , men tror nok det er "Die by my hand" som sies. Endret 21. november 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hørte en sang på radio norge ista. Var fra 80 tallet. Eneste jeg husker var at sangen var egentlig ganske lik helt tiden. Og at de sa veldig mye ordet "easy" En kjent låt,hørt den mange ganger før. Gerry Rafferty - "Baker street" Baker Street finnes i helt psykotisk mange versioner, så vis teksten stemmer men ikke melodien så er det antageligvis en annen gruppe som har sunget den hm nix er ikke den heller. I den jeg mener synger han nesten easy hele tia om jeg husker rett. og det er masse 80 tals synther og sanger er nesten lik hele tia. Hva med Uriah Heep - "Easy Livin" Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Var ikke den heller Er ikke rock men mere type 80 tals pop med synther osv (Y) Lenke til kommentar
VTW Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Led Zeppelin - kashmir ? JA, den var det =D takketakk! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Kan det være Easy Lover med Philipp Bailey & Phil Collins? Lenke til kommentar
andros88 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hva heter sangen i Canal + sin filmreklame hvor frasen "you have ..." går igjen, før det til slutt står "you have it all". Takk på forhånd Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Bajajtut.mp3 rahid.mp3 Har ni små musikkfiler som er ganske rare, dette er to av dem. Vet ikke om det er samme gruppe som har laget alle. De er fra 1999. Noen som vet hvem? Endret 22. november 2009 av WarpX Lenke til kommentar
VTW Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Noen som vet om noen sanger som har et lignende riff som åpnings-riffet i denne sangen? Led Zeppelin - Kashmir Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 P. Diddy - Come with me ca 1 min ut i filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Rage Against The Machine - Wake Up Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vil gjerne vite hva artisten og sangen som spilles rundt 4:10 i denne videoen heter! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Luftvaffel Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei, er sikker på at noen har peiling på hva denne heter. Det har ikke jeg http://www.youtube.com/watch?v=X7HJh9WDTtg Takk på forhånd! Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vil gjerne vite hva artisten og sangen som spilles rundt 4:10 i denne videoen heter! Takk på forhånd! "Alright alright" The carburetors Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Er på jakt etter sangen i Sony Ericssons siste reklame. Reklamen er for Sony Ericsson Satio, og det er folk som hopper rundt på fargede baller i reklamen... Den har ingen klar vokal, bare et diffust kor som er vanskelig å tyde hva sier. Noen som er med på notene? edit: http://www.youtube.com/watch?v=QgRHWw_RRMI Ser ut til at det er et custom-made track for reklamen :/ Endret 23. november 2009 av MannY318 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå