Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

noen som vet hva denne sangen heter? (den er gammel, en man med mørk stemme synger)

Utdrag fra teksten jeg husker:

"My name is Charlie Brown, the cutest boy in town. my car is black, my [husker ikke] are shining, i tell all the girls they can kiss my hynie (eller noe)

vær så snill å hjelp :S !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte en sang på radio norge ista. Var fra 80 tallet. Eneste jeg husker var at sangen var egentlig ganske lik helt tiden. Og at de sa veldig mye ordet "easy" En kjent låt,hørt den mange ganger før.

Gerry Rafferty - "Baker street"

Baker Street finnes i helt psykotisk mange versioner, så vis teksten stemmer men ikke melodien så er det antageligvis en annen gruppe som har sunget den :)

hm nix er ikke den heller. I den jeg mener synger han nesten easy hele tia om jeg husker rett. og det er masse 80 tals synther og sanger er nesten lik hele tia.

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radio norge ista. Var fra 80 tallet. Eneste jeg husker var at sangen var egentlig ganske lik helt tiden. Og at de sa veldig mye ordet "easy" En kjent låt,hørt den mange ganger før.

Gerry Rafferty - "Baker street"

Baker Street finnes i helt psykotisk mange versioner, så vis teksten stemmer men ikke melodien så er det antageligvis en annen gruppe som har sunget den :)

hm nix er ikke den heller. I den jeg mener synger han nesten easy hele tia om jeg husker rett. og det er masse 80 tals synther og sanger er nesten lik hele tia.

Hva med Uriah Heep - "Easy Livin"

Lenke til kommentar

Er på jakt etter sangen i Sony Ericssons siste reklame. Reklamen er for Sony Ericsson Satio, og det er folk som hopper rundt på fargede baller i reklamen... Den har ingen klar vokal, bare et diffust kor som er vanskelig å tyde hva sier.

Noen som er med på notene?

edit: http://www.youtube.com/watch?v=QgRHWw_RRMI

Ser ut til at det er et custom-made track for reklamen :/

Endret av MannY318
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...