VTW Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen som vet hvilken sang jeg tenker på når jeg hører dette klippet? Originalen er ikke helt lik, og klippet er ganske kort. Så gjør det ikke akkurat lett for dere.. =\ Og det er ikke lov til å svare Monawar! clip.wav Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Led Zeppelin - kashmir ? Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 nyeste simpsons episoden, The devil wears nada, der homer og carl kommer til paris, spilles en piano sang, trodde det var en coldplay låt, men var ikke det, har hørt sangen tusen ganger, men finner ikke ut av deg, Hjelp meg:( Mener det er U2 - City of Blinding Lights Takker, helt riktig:D Lenke til kommentar
Barskstudent Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) På Viasat 4 kjører de en massiv markedsføring for My Own Worst Enemy, og på reklamen er det en tetris-tekno-aktig sang som er utrolig fengende. Jeg har søkt endel på nett for å finne ut hva den heter, men kommer ingen vei. Noen her som vet hva den heter? Mvh Barskstudent Endret 18. november 2009 av Barskstudent Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Eller Deadmau 5 - Strobe? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Leiter etter en rimelig rolig sang som er brukt mye i sammenheng med CS.Stemmen er elektronisk lignene og synger rolig. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 I forbindelse med CS? Sier jo ingenting, har du ikke en video å vise til? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har dessverre ikke det Gikk forbi noen for litt siden som hørte på den men glemte å spørre hva den het Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som vet hva denna heter? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det er vel "Video Tapez" av Amplive. Remix av Radioheads Videotape. Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det er vel "Video Tapez" av Amplive. Remix av Radioheads Videotape. Herlig, Tusen takk, jeg er kjempe taknemmelig Lenke til kommentar
laslonlineno Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er det noen som har sett den nyeste dressmann reklamen, der de lager en dress, er en klassisk liknende sang, Noen som kan hjelpe meg med å finne sangen? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hørte en sang på radio norge ista. Var fra 80 tallet. Eneste jeg husker var at sangen var egentlig ganske lik helt tiden. Og at de sa veldig mye ordet "easy" En kjent låt,hørt den mange ganger før. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Tar en råsjangs på Faith no More sin versjon av Easy? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Tar en råsjangs på Faith no More sin versjon av Easy? Det var ikke den,men takk alikevel Likte sangen,men var ikke den jeg mente. Den jeg er på jakt etter er mere type 80 tals pop med synther osv. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hørte en låt på P3 for kanskje en måned siden av en norsk, ung (rundt 20 tror jeg), kvinnelig rapper. Hun rappet på dialekt (norsk) og bannet en del. Det er alt jeg har, noen som klarer å finne ut hva det var? Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hørte en låt på P3 for kanskje en måned siden av en norsk, ung (rundt 20 tror jeg), kvinnelig rapper. Hun rappet på dialekt (norsk) og bannet en del. Det er alt jeg har, noen som klarer å finne ut hva det var? http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article254787.ece Kan det være en av de? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hørte en sang på radio norge ista. Var fra 80 tallet. Eneste jeg husker var at sangen var egentlig ganske lik helt tiden. Og at de sa veldig mye ordet "easy" En kjent låt,hørt den mange ganger før. Gerry Rafferty - "Baker street" Lenke til kommentar
turak Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hørte en sang på radio norge ista. Var fra 80 tallet. Eneste jeg husker var at sangen var egentlig ganske lik helt tiden. Og at de sa veldig mye ordet "easy" En kjent låt,hørt den mange ganger før. Gerry Rafferty - "Baker street" Baker Street finnes i helt psykotisk mange versioner, så vis teksten stemmer men ikke melodien så er det antageligvis en annen gruppe som har sunget den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå