Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter fælt med å finne en sang jeg hørte på radioen her om dagen. Det er en rock/metal sang, dvs. ikke så mye hardere rock enn Metallica f.eks. Texten inneholdt noe slikt: "Here we go, before we go" ....."Pissed off down below" osv.

Noen som vet hvilken sang det er??

Lenke til kommentar
Hola!

Satt og lekte meg med noen melodilinjer i går, og kom fram til én jeg likte svært godt. Problemet er at jeg VET jeg har hørt den en eller annen plass - noen som kan kjenne den igjen? Legger ved en liten snutt.

Tiesto featuring Justin Timberlake - Lovestoned

http://www.youtube.com/watch?v=c5rJ3n2Gqts...&playnext=1

Åja, se der. Takker! :D

Edit: The Killers - When You Were Young, skjønte det var no muffins!

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Hva heter denne låta?

X-Men Wolverine Origins

Bumper denne, samtidig som jeg kjapt spør om noen kjenner techno-sangen som går på Viasat 4, i reklamen til "My Own Worst Enemy" ?

EDIT: Til dere som tror dere ikke kjenner sangen, og derfor ikke vil sjekke linken, gjør det allikevel! Den er ufattelig bad-ass!

det er vel to songar i my own worst enemy-reklamen, og den eine er iallefall deadmau5 - strobe, trur eg

Lenke til kommentar
nyeste simpsons episoden, The devil wears nada, der homer og carl kommer til paris, spilles en piano sang, trodde det var en coldplay låt, men var ikke det, har hørt sangen tusen ganger, men finner ikke ut av deg, Hjelp meg:(

Mener det er U2 - City of Blinding Lights

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...