phax Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som kjenner igjen sangen som spilles i bakgrunnen på slutten av dette intervjuet? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sliter fælt med å finne en sang jeg hørte på radioen her om dagen. Det er en rock/metal sang, dvs. ikke så mye hardere rock enn Metallica f.eks. Texten inneholdt noe slikt: "Here we go, before we go" ....."Pissed off down below" osv. Noen som vet hvilken sang det er?? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Leiter etter en rimelig rolig sang som er brukt mye i sammenheng med CS. Stemmen er elektronisk lignene og synger rolig. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hola! Satt og lekte meg med noen melodilinjer i går, og kom fram til én jeg likte svært godt. Problemet er at jeg VET jeg har hørt den en eller annen plass - noen som kan kjenne den igjen? Legger ved en liten snutt. hm__hvilken_er_det.mp3 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hola! Satt og lekte meg med noen melodilinjer i går, og kom fram til én jeg likte svært godt. Problemet er at jeg VET jeg har hørt den en eller annen plass - noen som kan kjenne den igjen? Legger ved en liten snutt. Tiesto featuring Justin Timberlake - Lovestoned http://www.youtube.com/watch?v=c5rJ3n2Gqts...&playnext=1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 ingen som veit hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Hola! Satt og lekte meg med noen melodilinjer i går, og kom fram til én jeg likte svært godt. Problemet er at jeg VET jeg har hørt den en eller annen plass - noen som kan kjenne den igjen? Legger ved en liten snutt. Tiesto featuring Justin Timberlake - Lovestoned http://www.youtube.com/watch?v=c5rJ3n2Gqts...&playnext=1 Åja, se der. Takker! Edit: The Killers - When You Were Young, skjønte det var no muffins! Endret 17. november 2009 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Doppelpozt Endret 17. november 2009 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Barskstudent Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 På Viasat 4 kjører de en massiv markedsføring for My Own Worst Enemy, og på reklamen er det en tetris-tekno-aktig sang som er utrolig fengende. Jeg søkt endel på nett for å finne ut hva den heter, men kommer ingen vei. Noen her som vet hva den heter? Mvh Barskstudent Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ingen som veit hva denne sangen heter? Zen - Tai Chi Music Nedlastingslinken for låta ligger på siden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 oi det så jeg ikke selv om jeg pleier å sjekke etter sånt O_o sorry >_> takk dog ^^ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Leiter etter en rimelig rolig sang som er brukt mye i sammenheng med CS.Stemmen er elektronisk lignene og synger rolig. På forhånd takk. Bump Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Hva heter denne låta? X-Men Wolverine Origins Bumper denne, samtidig som jeg kjapt spør om noen kjenner techno-sangen som går på Viasat 4, i reklamen til "My Own Worst Enemy" ? EDIT: Til dere som tror dere ikke kjenner sangen, og derfor ikke vil sjekke linken, gjør det allikevel! Den er ufattelig bad-ass! Endret 18. november 2009 av BungieMan Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva heter denne låta? X-Men Wolverine Origins Bumper denne, samtidig som jeg kjapt spør om noen kjenner techno-sangen som går på Viasat 4, i reklamen til "My Own Worst Enemy" ? EDIT: Til dere som tror dere ikke kjenner sangen, og derfor ikke vil sjekke linken, gjør det allikevel! Den er ufattelig bad-ass! det er vel to songar i my own worst enemy-reklamen, og den eine er iallefall deadmau5 - strobe, trur eg Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Går en techno/trance-låt i bakgrunnen på reklamen for denne serien på Viasat 4, noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Strobe av Deadmau 5 Og det er vel forresten regnet som progressive house, ikke techno Endret 18. november 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 nyeste simpsons episoden, The devil wears nada, der homer og carl kommer til paris, spilles en piano sang, trodde det var en coldplay låt, men var ikke det, har hørt sangen tusen ganger, men finner ikke ut av deg, Hjelp meg:( Lenke til kommentar
Xorroh Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 KONGE! Mange tusen takk, hehe har ikke stålkontroll på alle musikksjangre her men fikk svaret jeg lette etter Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Noen som vet hvor karpe diem har tatt melodien/"beaten" på gull og glitter sange fra? Er sikker på at jeg har hørt den før på en annen veldig kjent sang. Endret 18. november 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 nyeste simpsons episoden, The devil wears nada, der homer og carl kommer til paris, spilles en piano sang, trodde det var en coldplay låt, men var ikke det, har hørt sangen tusen ganger, men finner ikke ut av deg, Hjelp meg:( Mener det er U2 - City of Blinding Lights Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå