Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Har fått en sang fra radioen på hjernen, vet ikke om den er fra P4, Radio 1 eller P3 egentlig. Sjangeren går vel under disco/pop. Husker bare hvordan siste del av refrenget (kvinnestemme som synger)

..... I know you're touching me(eeeeeee)

Noen som skjønner hva det er snakk om? :p Tror tittelen på sangen bare består av ett ord, har lett endel, men finner den ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker en sang fra noen år tilbake som ikke nødvendigvis var veldig bra, men blir fortsatt gal siden jeg ikke finner den.

Mener å huske at første linjen i sangen var noe ala: "let's go to a club and dance and act like we are so in love"

Men det er altså ikke første linje ettersom google ikke var til stor hjelp

Av en eller annen grunn tror jeg den var populær på samme tid som maroon 5 sin "this love" uten at det stemmer i følge vg lista.

ganske typisk pop sang. sangeren sang ganske lyst i refrenget tror jeg. var en mann som sang. var et band som lagde sangen

tror navnet på bandet var noe i retning "opus" (selv om det ikke var opus) dette kan også være helt feil

Takk for hjelp :)

Endret av Colb
Lenke til kommentar
Jeg har et lite spørsmål angående en sang.

På vg.no kan du finne en video der vi velger hvordan Fanthomas overlever.

Det er tre alternativer for hvordan han kan overleve:

http://www.vgtv.no/?id=27128

Det jeg lurer på, er hva sangen helt i starten av hver av de tre alternativene heter

(den vi hører når Fanthomas ligger på bakken).

Den høres ganske bra ut, og vil gjerne vite hva den heter.

På forhånd takk.

Jamz

Bumper denne.

Lenke til kommentar
Husker en sang fra noen år tilbake som ikke nødvendigvis var veldig bra, men blir fortsatt gal siden jeg ikke finner den.

Mener å huske at første linjen i sangen var noe ala: "let's go to a club and dance and act like we are so in love"

Av en eller annen grunn tror jeg den var populær på samme tid som maroon 5 sin "this love" uten at det stemmer i følge vg lista.

ganske typisk pop sang. sangeren sang ganske lyst i refrenget tror jeg. var en mann som sang. var et band som lagde sangen

tror navnet på bandet var noe i retning "opus" (selv om det ikke var opus) dette kan også være helt feil

Nesten villig til å vedde penger på at det er Orson - No tomorrow du snakker om.

Lenke til kommentar

Don't stop belivin - journey på 1:18 når han synger "it's go on, and on, and on" minner meg så sykt om en annen sang, noen som vet hvilken det kan være?

Se filmen hos Youtube

Edit: Fant ut hvilken sang den minte meg om "We didn't start the fire - billy joel"

Var mer College humor sin versjon "We didn't start the flame war" den minte meg om da :)

noen som vet hva denne heter

nå som jeg først er her kan jeg jo hjelpe litt Breath Machine heter den

, finnes en del versjoner. Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Nesten villig til å vedde penger på at det er Orson - No tomorrow du snakker om.

Det var det!! tusen takk!

Lenke til kommentar
noen som vet hva denne heter

nå som jeg først er her kan jeg jo hjelpe litt Breath Machine heter den

, finnes en del versjoner.

Den heter ikke Breath Machine. Den heter Dreamscape, av 009 Sound System. Det var det en av sangene som du kunne velge i audioswap på youtube, derfor er den brukt i en hel haug med filmer (akkurat som Trinity av samme artist), bl.a. en som heter Breath Machine :p

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Huff enda en sang jeg ikke klarer å finne. tror jeg er elendig til å høre etter hva de egentlig sier i teksten

Denne sangen er litt nyere. tror de første linjene var noe ala: "what are we, what's this place" men google eller songfinder fant ikke dette. så det stemmer nok en gang ikke.

Sangen er av nyere karakter (tror jeg) og er ganske særegen. Hele sangen blir sunget med en "flerstemt" damestemme. og tror ikke det var noen instrumenter. hvertfall ikke i starten

Bandnavnet er todelt.

Håper noen kan hjelpe igjen :(

Endret av Colb
Lenke til kommentar
Huff enda en sang jeg ikke klarer å finne. tror jeg er elendig til å høre etter hva de egentlig sier i teksten

Denne sangen er litt nyere. tror de første linjene var noe ala: "what are we, what's this place" men google eller songfinder fant ikke dette. så det stemmer nok en gang ikke.

Sangen er av nyere karakter (tror jeg) og er ganske særegen. Hele sangen blir sunget med en "flerstemt" damestemme. og tror ikke det var noen instrumenter. hvertfall ikke i starten

Bandnavnet er todelt.

Imogen Heap - "Hide And Seek"

Lenke til kommentar

Hei!

Trenger hjelp med å finne en sang...

Steder jeg har hørt den i okt :

1. Guinness Storehouse i Dublin, en av reklamene deres som gikk på storskjerm

2. På radio

3. Som reklame for en eller annen serie på Viasat4/TV3 til en serie med mannlig hovedrolle... Glemt hva serien heter. :/

Beskrivelse:

Mannlig sanger

instrumental pop/rock

gitarriff som var ganske heftig.

Irriterer meg grønn over at jeg til tross for å ha hørt den 3 steder, ikke har catcha navnet på gruppa/sangen!!!

Har forøvrig tittet på alle Guinness reklamer på youtube, uten at jeg ble annet enn tørst...

Lenke til kommentar

Bandnavnet er todelt.

Imogen Heap - "Hide And Seek"

:love: mykcet takksam! hjertelig hjertelig takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...