untouch4ble Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Nå mangler jeg bare spillelisten til Kompani Knudsen for idag... Eller Popsalongen? Kompani Knudsen og Popsalongen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kompani Knudsen = Popsalongen. KK eksisterer jo ikke lenger. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Lily Allen - The fear var korrekt. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Noen som hvet hva sangen de bruker i den nye NTB reklamen heter? Lenke til kommentar
olufs Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hva heter sangen i den nye Akutten reklamen? ?? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Noen som hvet hva sangen de bruker i den nye NTB reklamen heter? Hvis du mener NSB så skal det være "Like a dream" med Silje Kåfjord Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Edit: Fant en YouTubevideo av det: Det er altså sangen sangen i begynnelsen av denne videoen? Har hørt den masse før, men kommer ikke på navnet Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 The Strokes - Someday Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Var The Strokes og Arctic Monkeys (?) som slo meg når jeg hørte den, men er helt utslått nå, så orket ikke å søke etter den.. Tusen takk Lenke til kommentar
KBØ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei! Jeg leter etter to sanger som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Den første: Tror jeg hørte den i reklamen til In Plain Sight her om dagen. Den går ganske fort, med teksten "I sing this song..." Dette blir gjentatt mange ganger i løpet av sangen (tror jeg) Den andre: En god stund tilbake gikk det en reklame for en bilprodusent. Fokuset var at bilen var miljøvennlig og de brukte en sang der det ble sunget om en ild. Den gikk ganske rolig, på engelsk. Husker ikke stort mere, dessverre. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som vet hva sangen i TV3 reklamen heter? Det er liksom en sånn "reklame" for programmene de viser for tiden, Hellstrøm, Bygg & Bedrag, Robinson osv. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som vet hva sangen i TV3 reklamen heter? Det er liksom en sånn "reklame" for programmene de viser for tiden, Hellstrøm, Bygg & Bedrag, Robinson osv. Jeg husker ikke hvordan den høres ut, men det pleier å stå nederst på skjermen mot slutten av reklamen hvilken sang og artist det var. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som vet hva sangen i TV3 reklamen heter? Det er liksom en sånn "reklame" for programmene de viser for tiden, Hellstrøm, Bygg & Bedrag, Robinson osv. Jeg husker ikke hvordan den høres ut, men det pleier å stå nederst på skjermen mot slutten av reklamen hvilken sang og artist det var. Det var hvertfall Beyonce - Sweet Dreams før, hvis ikke den er endret. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Nei, det er en mann Men skal sjekke om det står neste gang jeg ser den, takk for tipset TheMartine Lenke til kommentar
cannibalc Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Helt på førsten så er det en som sier "Hør på låten a" eller no, den er svensk i think.. Det er en techno.... Endret 13. november 2009 av cannibalc Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Med mindre du har noe mer infomasjon kan ingen hjelpe deg. Detta var stusselige greier! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Alt vi vet så langt er at noen har sagt du skal høre på den og du tror den er svensk? Den har jeg hørt om Endret 13. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 topic sier det meste. noen som har den? eller hvor jeg kan få tak i den? tror jeg veit hva sangen heter, men dette er en remix.... "Russebussen Launch (årets lysbuss 09) i ringen på tryvann. " Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Scotty - Pirates Of The Caribbean (Dave Darell Remix) http://www.youtube.com/watch?v=cBcwmRznJgo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå