Makaakaaa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Aight, har googlet, sjekket www.canaldigital.no samt søkt i dette emnet uten noen resultater. Lurer på hva sangen i den nyeste Canal Digital - reklamen heter. Et rolig gitarspill som kan minne litt om starten i Metallica - One. Hvis dette har blitt spurt om tidligere, og besvart, beklager jeg at jeg spurte igjen. Si bare ikke at jeg skulle ha søkt først, for det har jeg! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sannelig, sannelig. Har aldri tenkt over hvor like de er o.0 Wow.. Just... Wow. Når du sier det, så o_O Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som tilfeldigvis veit hvem sang som spilles i den nye HTC-reklamen? har ikke hørt den selv, men er noen andre som lurer :!: Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er vel denne: http://www.youtube.com/watch?v=V9AaKfAt3T8&feature=fvst Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hørte en sang for noen dager siden da jeg var på et kjøpesenter og prøvde å huske en setning slik at jeg kunne google setningen for å finne no lyrics , meen nå har jeg glemt noe av setningen. Kan noen hjelpe meg? Det jeg er rimelig sikker på er noe av setnignen som går slik; " You will shine on me, you will shine on me" Deretter følger noe som jeg er litt usikker på " like a sunday sunshine" (?!) Del 2 er jeg noe usikker på men vet den inneholder ordet sunday og tror den inneholder sunshine. Anyooone?=) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 The Monroes - Sunday People Sunday - sunday people Sunday - shines for you Sunday - she's shining - for you Lenke til kommentar
lvanovic Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg leter etter to sanger nå. Den ene er sangen NRK bruker i sin vintersportsmedley nå for tiden. Medlyen avsluttes med et stort snøfnugg og teksten "nå kommer vintern". Den andre er sangen som brukes i en reklame. På reklamen viser de hvordan det å kjøre i 60 istedenfor i 70 kan være med på å senke bremselengde og redde liv. En rolig, fengende låt. Om du ikke allerede har funnet det ut så er den øverste Ingrid Olava - Her kommer vinteren Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Ingrid Olava? Hva er det for slags dårlig parodi? Eller er det karaoke? Er det ikke originalen de spiller? Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ingrid Olava - Her kommer vinteren Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 The Monroes - Sunday People Sunday - sunday people Sunday - shines for you Sunday - she's shining - for you God sang. Men det er ikke den?? Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Leter etter en sang som jeg tror ikke er så kjent. Mener den heter noe som Coffee and Beer, men kommer ikke på artistnavnet, og finner ikke sangen på nettet. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Leter etter en sang som jeg tror ikke er så kjent. Mener den heter noe som Coffee and Beer, men kommer ikke på artistnavnet, og finner ikke sangen på nettet. Det kan jo være en idé å fortelle litt mer, som f.eks hvilken sjanger det ligger i...? Du skulle ikke tilfeldigvis tenke på Cold Coffee and Hot Beer? Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Leter etter en sang som jeg tror ikke er så kjent. Mener den heter noe som Coffee and Beer, men kommer ikke på artistnavnet, og finner ikke sangen på nettet. Det kan jo være en idé å fortelle litt mer, som f.eks hvilken sjanger det ligger i...? Du skulle ikke tilfeldigvis tenke på Cold Coffee and Hot Beer? Beklager. Sjangeren er Rap, så var ikke Cold Coffee and Hot Beer Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Beklager. Sjangeren er Rap, så var ikke Cold Coffee and Hot Beer Da må nok jeg melde avbud Lenke til kommentar
applet Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Apes && Babes har skrevet et arrangement av en brudemarsj (Bruremarsj) som de synger på plata Rå. Digger låta, men jeg har ikke CD'en og lurer litt på hvilken brudemarsj det er snakk om. Noen som vet? Jeg trodde jeg hadde svart belte i google-foo, men dette spørsmålet greier jeg ikke å finne svar på. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hørte en Womanizer cover på P3 i stad. Var ei dame som sang den, men ikke Lily Allen. Forslag? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sjekk her:http://nrkp3.no/spillelister/ Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har jeg allerede sjekket desverre. Lenke til kommentar
Nikky Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hva heter sangen i reklamen til Call of duty Modern Warfare 2? På forhånd takk! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Eminem - till i collapse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå