AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg hørte en sang i går på the voice (topp 10 nordisk). Husker ikke hvordan den går, eller hva artisten heter, men det var en haug med jenter i sånn "sexy maid" kostymer som danset. Noen som vet hvillken det er? Kan det være Dominatorz med Do You Love Me du tenker på? Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Litt flaut, men jeg vet ikke hva sangen i den nye VW reklamen heter.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kan det være Dominatorz med Do You Love Me du tenker på? Nei, det var nok ikke den Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Litt flaut, men jeg vet ikke hva sangen i den nye VW reklamen heter.. The joy formidable - Austere Lenke til kommentar
svimle Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei jeg lurer på om noen vet hva sangen som spilles i reklamen for NCIS på tv3/ viasat4 heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fant endelig ut at sangen i platekompanietreklamen er "Casiokids - fot i hose" Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei, lurte på om noen kunne finne teksten til den sjokoladesangen. Det eneste jeg husker er at refrenget går: Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Også er det noe med marmaladesjokolade eller no. Trenger den veldig Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei, lurte på om noen kunne finne teksten til den sjokoladesangen. Det eneste jeg husker er at refrenget går: Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Også er det noe med marmaladesjokolade eller no. Trenger den veldig Se hva jeg fant name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
FiXi Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei.. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å finne denne sangen!? Har desverre ikke så mye å info om sangen, det er dance/club, og ligner mye på TV-rock feat. Rudy - In the air! Håper noen kan hjelpe.. Mvh Martin Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Heisann. Så akkurat på Bones, og på slutten var det en sang jeg kjente igjen men ikke husker navnet på. Det er veldig rolig og melankolsk, det er kun én gitar som spiller fingerspill. Vokalen er i flere lag, som et slags kor. Ikke noe spesielle effekter, bare en interessant kormåte. Det er mann/menn som synger. Har litt av teksten, men fikk det ikke helt med meg.. "Would it be good enough.. To reeealize, nanananaa ,to reealize.." Eller noe sånt noe. Ikke så mye å gå på med andre ord. Tror den er relativt kjent, har i alle fall hørt den mange ganger før. Men husker ikke navnet altså. EDIT: Se der fant jeg den endelig. Det var José Gonzáles - Heartbeats. Så vet du det. EDIT2: Det var forresten "...To call for hands of above, to leeean on..." Endret 5. november 2009 av BiNko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Finn Bones-episoden på wikipedia eller IMDb. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Heisann. Så akkurat på Bones, og på slutten var det en sang jeg kjente igjen men ikke husker navnet på. Det er veldig rolig og melankolsk, det er kun én gitar som spiller fingerspill. Vokalen er i flere lag, som et slags kor. Ikke noe spesielle effekter, bare en interessant kormåte. Det er mann/menn som synger. Har litt av teksten, men fikk det ikke helt med meg.. "Would it be good enough.. To reeealize, nanananaa ,to reealize.." Eller noe sånt noe. Ikke så mye å gå på med andre ord. Tror den er relativt kjent, har i alle fall hørt den mange ganger før. Men husker ikke navnet altså. EDIT: Se der fant jeg den endelig. Det var José Gonzáles - Heartbeats. Så vet du det. EDIT2: Det var forresten "...To call for hands of above, to leeean on..." The Knife - Heartbeats var det jeg fikk når jeg googla "hands of above lyrics" Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei, lurte på om noen kunne finne teksten til den sjokoladesangen. Det eneste jeg husker er at refrenget går: Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Også er det noe med marmaladesjokolade eller no. Trenger den veldig Se hva jeg fant name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Mange tusen takk! Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hei, leter etter en kjent sang, med joik faktisk. Så vidt jeg vet er det lagt på litt beat i bakgrunnen, og den brukes ofte i TV osv som bakgrunnsmusikk. En mann som joiker, men veeeeldig vanskelig å skrive teksten, hehe... anyone? Lenke til kommentar
Autokrator Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://www.vgtv.no/?id=27128 Lurer på hva opphavet til musikken som kommer etter 30 sekunder i denne videoen er. Noen som vet hva slags "sjanger" dette kan kalles, eller helst har noen tips til hvordan jeg kan finne mer? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Heisann. Så akkurat på Bones, og på slutten var det en sang jeg kjente igjen men ikke husker navnet på. Det er veldig rolig og melankolsk, det er kun én gitar som spiller fingerspill. Vokalen er i flere lag, som et slags kor. Ikke noe spesielle effekter, bare en interessant kormåte. Det er mann/menn som synger. Har litt av teksten, men fikk det ikke helt med meg.. "Would it be good enough.. To reeealize, nanananaa ,to reealize.." Eller noe sånt noe. Ikke så mye å gå på med andre ord. Tror den er relativt kjent, har i alle fall hørt den mange ganger før. Men husker ikke navnet altså. EDIT: Se der fant jeg den endelig. Det var José Gonzáles - Heartbeats. Så vet du det. EDIT2: Det var forresten "...To call for hands of above, to leeean on..." The Knife - Heartbeats var det jeg fikk når jeg googla "hands of above lyrics" De har originalen, men José González har en fantastisk akustisk cover av denne sangen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg eh, sa jo jeg fant det ut... Og som frk. Lemheng sier, syntes gonzalez sin var minst like original som originalen. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Today is gone be a good good day. Alt jeg har, aner ikke hvor jeg har det fra eller når jeg har hørt det. Google hjeler meg ikke. Jeg holder på å gå mentalt på veggen her. Iriterer meg som bare pokker. Endret 7. november 2009 av Flin Lenke til kommentar
olufs Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva heter sangen i den nye Akutten reklamen? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Today is gone be a good good day. Alt jeg har, aner ikke hvor jeg har det fra eller når jeg har hørt det. Google hjeler meg ikke. Jeg holder på å gå mentalt på veggen her. Iriterer meg som bare pokker. black eyed peas i gotta feeling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå