Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, lurte på om noen kunne finne teksten til den sjokoladesangen. Det eneste jeg husker er at refrenget går: Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Også er det noe med marmaladesjokolade eller no. Trenger den veldig :)

Lenke til kommentar
Hei, lurte på om noen kunne finne teksten til den sjokoladesangen. Det eneste jeg husker er at refrenget går: Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Sjokolade, sjokolade, jeg digger sjokolade. Også er det noe med marmaladesjokolade eller no. Trenger den veldig :)

Se hva jeg fant :)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Hei..

Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å finne denne sangen!?

Har desverre ikke så mye å info om sangen, det er dance/club, og ligner mye på

TV-rock feat. Rudy - In the air!

Håper noen kan hjelpe.. :p

Mvh Martin

Lenke til kommentar

Heisann. Så akkurat på Bones, og på slutten var det en sang jeg kjente igjen men ikke husker navnet på.

Det er veldig rolig og melankolsk, det er kun én gitar som spiller fingerspill. Vokalen er i flere lag, som et slags kor. Ikke noe spesielle effekter, bare en interessant kormåte. Det er mann/menn som synger.

Har litt av teksten, men fikk det ikke helt med meg..

"Would it be good enough.. To reeealize, nanananaa ,to reealize.." Eller noe sånt noe.

Ikke så mye å gå på med andre ord. Tror den er relativt kjent, har i alle fall hørt den mange ganger før. Men husker ikke navnet altså.

EDIT: Se der fant jeg den endelig. Det var José Gonzáles - Heartbeats.

Så vet du det.

EDIT2: Det var forresten "...To call for hands of above, to leeean on..." :)

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Heisann. Så akkurat på Bones, og på slutten var det en sang jeg kjente igjen men ikke husker navnet på.

Det er veldig rolig og melankolsk, det er kun én gitar som spiller fingerspill. Vokalen er i flere lag, som et slags kor. Ikke noe spesielle effekter, bare en interessant kormåte. Det er mann/menn som synger.

"Would it be good enough.. To reeealize, nanananaa ,to reealize.." Eller noe sånt noe.

Ikke så mye å gå på med andre ord. Tror den er relativt kjent, har i alle fall hørt den mange ganger før. Men husker ikke navnet altså.

Så vet du det.

The Knife - Heartbeats var det jeg fikk når jeg googla "hands of above lyrics"

Lenke til kommentar

Se hva jeg fant :)

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Mange tusen takk!

Lenke til kommentar

Så vet du det.

The Knife - Heartbeats var det jeg fikk når jeg googla "hands of above lyrics"

De har originalen, men José González har en fantastisk akustisk cover av denne sangen.

Lenke til kommentar
Today is gone be a good good day.

Alt jeg har, aner ikke hvor jeg har det fra eller når jeg har hørt det.

Google hjeler meg ikke. Jeg holder på å gå mentalt på veggen her. Iriterer meg som bare pokker.

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...