andre3028 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ...Eller denne? Jeg vet jeg har den fra en film et sted, kanskje flere filmer, men jeg klarer ikke å koble hvilken! led zeppelin som har sangen mener jeg. Tror den er med i et par filmer.. Du får søke led zeppelin movie music elns Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ...Eller denne? Jeg vet jeg har den fra en film et sted, kanskje flere filmer, men jeg klarer ikke å koble hvilken! Orginalen er Led Zeppelin Kashmir Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Låta jeg er på jakt etter er spilt mye på norsk radio i det siste. Den fremføres av en kvinnelig Australsk artist. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva heter den sangen i nye HTC reklama som går på tv nå? Husker jeg riktig var det en remix av Sinnerman med Nina Simone. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Låta jeg er på jakt etter er spilt mye på norsk radio i det siste. Den fremføres av en kvinnelig Australsk artist. Du leter kanskje etter ? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det stemmer. Takk så mye! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei! Jeg leter etter en litt techno-aktig fotballsang (Vet ikke om den er det, men det er i den forbindelse jeg har hørt den). Husker ikke helt melodien, men jeg gjør det når jeg hører den. Jeg har blant annet hørt sangen før landskamper på Ullevål, og nå i helgen spilte de den før en finale jeg skulle spille på Skagerak Arena. Noen som vet hvilken det er? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 KAn det være Kasabian - Club foot? Den brukes ofte til slike sammenhenger. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er ikke Club Foot, nei.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva heter den sangen i nye HTC reklama som går på tv nå? Husker jeg riktig var det en remix av Sinnerman med Nina Simone. Tror faktisk det var denne http://www.youtube.com/watch?v=V9AaKfAt3T8&feature=fvst Takker. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg leter etter to sanger nå. Den ene er sangen NRK bruker i sin vintersportsmedley nå for tiden. Medlyen avsluttes med et stort snøfnugg og teksten "nå kommer vintern". Den andre er sangen som brukes i en reklame. På reklamen viser de hvordan det å kjøre i 60 istedenfor i 70 kan være med på å senke bremselengde og redde liv. En rolig, fengende låt. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg leter etter to sanger nå. Den ene er sangen NRK bruker i sin vintersportsmedley nå for tiden. Medlyen avsluttes med et stort snøfnugg og teksten "nå kommer vintern". Den andre er sangen som brukes i en reklame. På reklamen viser de hvordan det å kjøre i 60 istedenfor i 70 kan være med på å senke bremselengde og redde liv. En rolig, fengende låt. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg bare satt på pcen og kjeda meg når jeg kom på sangen. Jeg tror refrenget går slik: Heey hoooo hey ho ho. Husker ikke, men tror kansje den går under sjangeren hard rock. men jeg er ikke sikker. Kan dere finne denne sangen ått meg?^^ Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg bare satt på pcen og kjeda meg når jeg kom på sangen. Jeg tror refrenget går slik: Heey hoooo hey ho ho. Husker ikke, men tror kansje den går under sjangeren hard rock. men jeg er ikke sikker. Kan dere finne denne sangen ått meg?^^ Du tenker ikke på Ramones - Blitzkrieg Pop, vel? Lenke til kommentar
lvanovic Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei! Er det noen som vet hva sangen i Flash Forward-traileren heter? Den går på TV2 nå om dagene. Link: Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hei! Er det noen som vet hva sangen i Flash Forward-traileren heter? Den går på TV2 nå om dagene. Link: Tuller du? Requiem for a Dream må da være en av verdens mest brukte sanger i slike sammenhenger Se filmen hos Youtube Endret 4. november 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
lvanovic Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei! Er det noen som vet hva sangen i Flash Forward-traileren heter? Den går på TV2 nå om dagene. Link: Tuller du? Requiem for a Dream må da være en av verdens mest brukte sanger i slike sammenhenger Se filmen hos Youtube Jeg tuller ikke, men tusen takk! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg leter etter to sanger nå. Den ene er sangen NRK bruker i sin vintersportsmedley nå for tiden. Medlyen avsluttes med et stort snøfnugg og teksten "nå kommer vintern". Den andre er sangen som brukes i en reklame. På reklamen viser de hvordan det å kjøre i 60 istedenfor i 70 kan være med på å senke bremselengde og redde liv. En rolig, fengende låt. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Det er ikke denne sangen de bruker i år! Endret 4. november 2009 av Poor Leno Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg leter etter to sanger nå. Den ene er sangen NRK bruker i sin vintersportsmedley nå for tiden. Medlyen avsluttes med et stort snøfnugg og teksten "nå kommer vintern". Den andre er sangen som brukes i en reklame. På reklamen viser de hvordan det å kjøre i 60 istedenfor i 70 kan være med på å senke bremselengde og redde liv. En rolig, fengende låt. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube deilig sang <3 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg hørte en sang i går på the voice (topp 10 nordisk). Husker ikke hvordan den går, eller hva artisten heter, men det var en haug med jenter i sånn "sexy maid" kostymer som danset. Noen som vet hvillken det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå