AndyF Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 noen som vet hvilken sang dette er?: http://m0fu.eu/?id=128 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) ...Eller denne? Jeg vet jeg har den fra en film et sted, kanskje flere filmer, men jeg klarer ikke å koble hvilken! Endret 2. november 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette er sikkert veldig lite å gå på men det er en norsk eller svensk rap tror jeg hvor de sier noe som " voldta deg " høres kanskje ikke så pent ut hehe Kan være (er voldtektsmenn). Tusen takk! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei! Hva heter denne sangen: Takker for svar! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er vel ikke så lenge siden noen svarte på den... The Joy Formidable - Austere Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) noen som vet hvilken sang dette er?: http://m0fu.eu/?id=128 Fra første posten i tråden som man skal lese før man stiller spørsmål: Noen konkrete søketips:Google. Hvis du har en linje eller noen ord fra teksten så kan du søke etter lyrics etterfulgt av teksten. F.eks vil et søk på lyrics "I'm an alien I'm a legal alien" raskt fortelle deg at låta heter "Englishman In New York" og at artisten heter Sting. Jeg brukte 2 sekunder på å google det og finne ut hva sangen du spør etter heter. Endret 2. november 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hva er det sangen heter, eller artisten heter som har laget musikken fra ca 23 sek i denne traileren? Se filmen hos Youtube Ah, fant det ut selv, den heter Guardians at the gate av Audiomachine virker det som http://www.youtube.com/watch?v=EyC5KnVEHiY Endret 2. november 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Sangen ifra siste Smallville epsiode? ( Smallville S09e06 - Crossfire) (Lå ikke på www.Imdb.com) Fant det ut: Dead By Sunrise - End Of The World Endret 2. november 2009 av MadsFN Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Når i episoden hører vi den? Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ikke riktig sang enda.. Hehe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Aner ikke har aldri sett reklamen for serien, jeg bare gikk på første svar som var Living in America. Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Aner ikke har aldri sett reklamen for serien, jeg bare gikk på første svar som var Living in America. Hehe.. Prøv og svar meg etter du har sett reklamen da. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 noen som vet hvilken sang dette er?: http://m0fu.eu/?id=128 . Som Ekko sier, ikke spesielt vanskelig å google lyrics. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hørte en instrumental låt på enten P4 eller Radio Norge på torsdagskvelden.Hadde en veldig enkel melodi som jeg har plystra inn og lagt med som lydfil. Låta hadde et litt "orientalsk" preg over melodien litt som et piano men med noe romklang. Hadde vært supert om noen fant ut hvilken låt detter er, har melodien på hjernen En liten bump noe som vet? Er desverre ikke none sangtekst som kan googles. EDIT: Sangen var Jan Hammer - Crockett's Theme Endret 5. november 2009 av Pc Lynet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 En liten bump noe som vet? Er desverre ikke none sangtekst som kan googles. Gå inn på sidene til P4 eller Radio Norge og sjekk spillelistene deres for den kvelden. Det er vel den enkleste måten å finne det ut, hvis du vet sånn cirka når på kvelden det var. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Takk for tipset TheMartine Sjekka P4 fra kl 22-23 den 29.10 P4 musikksøk nederest på siden Da må det være på Radio Norge, men finner ikke noen spilleliste på RadioNorge.com EDIT: Sangen var Jan Hammer - Crockett's Theme Endret 5. november 2009 av Pc Lynet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dårlige greier. Vet du hva, da bør du sende en mail til den som var produsent for det programmet som gikk på det klokkeslettet. Jeg gidder ikke lete fram hva eller hvem for deg, men jeg har jobbet i den kanalen selv, og vet at produsentene sitter på den informasjonen hvis de gidder lete et par minutter. Eventuelt har vel musikkansvarlig også oversikt. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Takk for tipset Har sendt en mail så får vi se. EDIT: Sangen var Jan Hammer - Crockett's Theme Fikk et hyggelig svar fra Musikkprodusent hos Radio Norge. De jobber med å få spillelistene på nett Endret 5. november 2009 av Pc Lynet Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som vet hva denne sangen heter? Det er en fransk sang. Sangen som jeg er ute etter starter ca 4:50 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hva heter den sangen i nye HTC reklama som går på tv nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå