Manken Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei, jeg trenger en karaoke Versjon av sangen "venn" av Diverse artister. Hvis noen, på en eller annen måte kan fikse en Karaoke Versjon av den sangen hadde jeg blitt utrolig takknemlig! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Hopp123 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg hørte igår en annen versjon av "im yours". De sang på svensk å den var litt tecno aktig. Men det var samme melodi som Im yours. Noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva heter sangen i denne morsomme videoen? http://www.sol.no/klipps/video/overvekt_er...for_denne_karen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 My Humps av The Black Eyed Peas. Lenke til kommentar
hellbakk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen som vet hva sangen i starten på denne videoen heter? http://www.youtube.com/watch?v=4W7T8ieaagI Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 People guess this one: Se filmen hos Youtube Noen som vet ? Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Dette er sikkert veldig lite å gå på men det er en norsk eller svensk rap tror jeg hvor de sier noe som " voldta deg " høres kanskje ikke så pent ut hehe Endret 1. november 2009 av MathiasT-S Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 People guess this one: Se filmen hos Youtube Noen som vet ? Jeg har også lurt endel på det. Utrolig fet sang. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei alle. Samsung reklamerer på tv for at "det er ikke stygt å peke" i anledning omnia og jet telefonene sine. De linker til deterikkestygtapeke.no, men null info om sangen.. Musikken er bra kul og skulle gjerne hatt navnet på sang/artist. Har googla meg ihjæl og kommer ikke nærmere.. Ikke be meg om å skrive åssen sangen går, men whatthehell: (Orgel) Da-ran-dan, dum dum dum, da-ran-dan, dum dum dum. Også kommer det en fyr og scatter: Bom diggidi, diggidiggidggidi, bom bom eller noe sånt. :) Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sangen til denne videoen: Jeg tror det er en sang av Hans Zimmer, men jeg finner ikke navnet på låta. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei alle. Samsung reklamerer på tv for at "det er ikke stygt å peke" i anledning omnia og jet telefonene sine. De linker til deterikkestygtapeke.no, men null info om sangen.. Musikken er bra kul og skulle gjerne hatt navnet på sang/artist. Har googla meg ihjæl og kommer ikke nærmere.. Ikke be meg om å skrive åssen sangen går, men whatthehell: (Orgel) Da-ran-dan, dum dum dum, da-ran-dan, dum dum dum. Også kommer det en fyr og scatter: Bom diggidi, diggidiggidggidi, bom bom eller noe sånt. :) Fant den: - Cobrastyle av The Teddybears for de som lurer Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei. Går reklame for grensevaktene usa på viasat 4 hele tiden. Det jeg lurer på er hva sangen som spilles ved siden av reklamen heter. Hilsen Lasse. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sangen til denne videoen: Jeg tror det er en sang av Hans Zimmer, men jeg finner ikke navnet på låta. Sangen heter "Contender Theme" av Hans Zimmer: http://www.hans-zimmer.com/fr/newsite.php?rub=contender Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Sangen til denne videoen: Jeg tror det er en sang av Hans Zimmer, men jeg finner ikke navnet på låta. Det er det originale temaet for den serien, Contender, komponert av Hans Zimmer. Edit: for sen ... Endret 1. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Living in America , hva ellers......Rocky 4 lol Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Thanks!! Btw... Er du helt sikker? Det er jo ikke den "typen" musikk som er i reklamen.. Er heller litt country! Endret 1. november 2009 av LasseTheDude Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Sunget av selveste James Brown. Shame on you. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dette er sikkert veldig lite å gå på men det er en norsk eller svensk rap tror jeg hvor de sier noe som " voldta deg " høres kanskje ikke så pent ut hehe Kan være (er voldtektsmenn). Lenke til kommentar
yesyesyes000 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei MTV HD sender i disse dager en reklame.. Tror de reklamerer for at de sender live konserter.. Ihvertfall i begynnelsen av reklamen får vi høre noen sekunder av gitar spill.. noen som vet hvilken sang dette er ? ingen som kjente til denne sangen nei ? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 ingen som kjente til denne sangen nei ? Du gjør det mye enklere for alle om du prøver å finne reklamen først. Det ligger en del MTV HD-reklamer på YouTube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå