Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte en sang når jeg trente i sted. Det var en sang med medium tempo med en dame som dang noe liknende "When the, whent the rythm starts, dance with me" på et slags indisk vis :p det var også trompet i sagen.

 

Ideas? :)

 

Teksten høres ut som SWAY, feks the pussycat dolls eller michael buble har begge gjort denne.

Lenke til kommentar
Så nettopp en Tine-Yoghurt reklame. Aldri sett den før, så regner med den er ganske ny.

I reklamen står det bl.a "yoghurt til folket". Jeg har hørt sangen før og, men kommer ikke på hva den heter.

Noen som vet?

 

Lurer også veldig på hva denne heter? Noen som vet? Er den der hun dama blir fridd til eller noe sånt.

 

Kan det være Briskeby - Propaganda ? : )

Lenke til kommentar

turak har rett det er Briskeby - Propaganda som er på den nye Tine Yogurt reklamen.

Nå over til mitt spørsmål.

 

 

Hørte en instrumental låt på enten P4 eller Radio Norge på torsdagskvelden.

Hadde en veldig enkel melodi som jeg har plystra inn og lagt med som lydfil.

Låta hadde et litt "orientalsk" preg over melodien litt som et piano men med

noe romklang.

Hadde vært supert om noen fant ut hvilken låt detter er, har melodien på hjernen ;)

 

 

EDIT: Sangen var Jan Hammer - Crockett's Theme

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
turak har rett det er Briskeby - Propaganda som er på den nye Tine Yogurt reklamen.

Nå over til mitt spørsmål.

 

 

Hørte en instrumental låt på enten P4 eller Radio Norge på torsdagskvelden.

Hadde en veldig enkel melodi som jeg har plystra inn og lagt med som lydfil.

Låta hadde et litt "orientalsk" preg over melodien litt som et piano men med

noe romklang.

Hadde vært supert om noen fant ut hvilken låt detter er, har melodien på hjernen ;)

 

Ikke noe vokalt?

Et refreng eller ord som blir gjentat gjør det særdeles enklere å identifisere.

Lenke til kommentar
Hørte en instrumental låt på enten P4 eller Radio Norge på torsdagskvelden.

Hadde en veldig enkel melodi som jeg har plystra inn og lagt med som lydfil.

Låta hadde et litt "orientalsk" preg over melodien litt som et piano men med

noe romklang.

Hadde vært supert om noen fant ut hvilken låt detter er, har melodien på hjernen ;)

 

Faen, jeg har hørt sangen din mange ganger, men husker ikke hva den heter. Garantert noen her som har svaret.

 

Lurer også på hva sangen i Familty Guy sesong 3 episode 8 (The Kiss Seen Around the World) 4:49 uti episoden heter. Det er da Meg drømmer om at Tom Tucker kommer opp av et bassen og river av seg klærne. Det er muligens theme-melodien til en film. Om noen gidder å sjekke etter for å finne ut hva den heter, er jeg uendelig takknemlig.

 

Edit: Fant ut av den siste etter effektiv youtubing. Det var The Cars - Moving in Stereo. :D

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Så nettopp en Tine-Yoghurt reklame. Aldri sett den før, så regner med den er ganske ny.

I reklamen står det bl.a "yoghurt til folket". Jeg har hørt sangen før og, men kommer ikke på hva den heter.

Noen som vet?

 

Lurer også veldig på hva denne heter? Noen som vet? Er den der hun dama blir fridd til eller noe sånt.

 

Kan det være Briskeby - Propaganda ? : )

 

 

Tipper du tenker på Jan Hammer - Crocket's theme ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...