CurSe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har et skikkelig dårlig opptak fra i går med en sang som jeg gjerne vil vite tittelen på. Er rimelig sikker på at det er snakk om Bob Dylan, men tittelen har jeg ikke klart å finne enda. Opptaket har litt snålt format som jeg aldri har sett før, .amr, men det kan åpnes i bl.a disse programmene:Apple QuickTime Player RealNetworks RealPlayer Mobile AMR Converter AMR Tool For å få lastet opp filen hit måtte jeg endre formatet til .mp3, så dere må bytte tilbake til .amr for å få hørt filen :/ Prøver en gang til i håp om at en Dylan-ekspert ser dette Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vet hva sangen i begynnelsen der heter? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Room 5 - Music And You edit: hmm kanskje ikke den allikevel, men ligner ihvertfall. Endret 26. oktober 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Satt og så på Simpsons i stad og i den episoden (hvor strømmen går i hele byen) spiller de litt av en låt hvor jeg mener jeg hørte setningen "dance all night", melodien har jeg hørt mange ganger før og er ordtlig fengende. Lenke til kommentar
Emaxine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) "Sex with Bob" Noen som har hørt den sangen? Den kom vel ut for kanskje ett år siden. Har prøvd å lete etter den på youtube uten resultater. Mulig den heter noe annet også. Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvem som synger og eventuelt riktig navn på sangen? Endret 27. oktober 2009 av Cuneax La til tittel Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 første som slo meg var Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Satt og så på Simpsons i stad og i den episoden (hvor strømmen går i hele byen) spiller de litt av en låt hvor jeg mener jeg hørte setningen "dance all night", melodien har jeg hørt mange ganger før og er ordtlig fengende. Er vel litt tvilende til om eiffel 65 er brukt i simpsons. Forteller du litt mer om episoden så kan man kanskje finne ut hvilken episode det var. På wikipedia ol står det da ofte sanger som er brukt i episoden. Det er vel ikke denne episoden? http://en.wikipedia.org/wiki/'Scuse_Me..._I_Miss_the_Sky Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Papa's_Go...Brand_New_Badge Lovin' Spoonful - Summer in the city "Come-on come-on and dance all night, Despite the heat it'll be alright" edit: til bruno99 Endret 27. oktober 2009 av raid2 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har sett reklamen for filmen "Kodenavn: Mercury" på Viasat4 de siste dagene? Hva heter den låta der, egentlig? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er en sang som er lagd av en nordmann for ca. 6 år siden.Husker bare deler av den. "hørte du brukte bleier til du var 12 år" er noe av det jeg husker i fra den også var det noe med sukkerbiter og pinsett. Mener å huske sangen het "Marius diss", men finner den ikke Håper noen har den eller kan hjelpe. første jeg tenker er Spytt på Suleiman av dirty oppland Er ikke den Lenke til kommentar
Vidic Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 lurer på en sang som jeg hørte på 17.mai i år. De sang gjentatte ganger Mario, har ikke noe med mario å gjøre men vet ikke var ikke noe rock, slags rap på en måte Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror det er en ganske ny sang. Hørt den en del på radioen i det siste. En dame som synger. Eneste jeg husker er noe med "and i have no money" eller noe sånt. Ihvertfall noe med money Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror det er en ganske ny sang. Hørt den en del på radioen i det siste. En dame som synger. Eneste jeg husker er noe med "and i have no money" eller noe sånt. Ihvertfall noe med money Hvilken radiokanal? Er det pop? Rock? Rask? Rolig? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) pop, ganske rolig sang. Jeg aner ikke hvilken kanal det var jeg hørte denne på idag. Var på skolen, kan ha vært rundt 12:00 EDIT: Kanskje det er "And i need no money" Lol, aner ikke. Endret 27. oktober 2009 av Tanner Lenke til kommentar
linsu Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 pop, ganske rolig sang. Jeg aner ikke hvilken kanal det var jeg hørte denne på idag. Var på skolen, kan ha vært rundt 12:00 EDIT: Kanskje det er "And i need no money" Lol, aner ikke. Lady Gaga - Money Honey Lenke til kommentar
malaja Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg å finne ut hva denne sangen heter?? http://www.botanicalbysterilan.no/#/film spill av filmen så får dere høre den. Pliiis hjelp meg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lovin' Spoonful - Summer in the city "Come-on come-on and dance all night, Despite the heat it'll be alright" edit: til bruno99 Det stemmer, takk Lenke til kommentar
turak Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som vet hva sangen på denne nettby profilen heter? http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=300649 Fikk dessvere ikke hentet den fra siden, det var en usynlig flashplayer som bruker litt tid på å starte. bruker en bærbar skole PC, så var ikke akkurat noe opptaks programmer her eller lignende. Du må ha nettby for å sjekke den. Lenke til kommentar
MusicEm Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei. Jeg lurte på om noen av dere som vet hva sangen som spilles i flust.no-reklamen heter..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå