Mr. Hermonella Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 noen som vet hva sangen de etterligner i den nye grandiosa reklamen= Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg lyttet til en sang på radioen for noen år siden.Det ordet som jeg husker repeteres ofte er ordet "Angel" (ikke R. Williams ) Sangen begynner med nynning , synging. Deretter kommer musikken /instrumentene med hærlig rytme. Mener at det er en 70 - 80 talls klassiker... (sangen er dritbra ) Har googlet en hel del på denne , uten å finne ut av det. Det er ikke Angie med rolling stones du mener? Men den sangen burde da alle vite av.. Lenke til kommentar
Krizilla Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 vist det er rett sang jeg hører på, så er det Sash - Ecuador jaaA! takk! Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg lyttet til en sang på radioen for noen år siden.Det ordet som jeg husker repeteres ofte er ordet "Angel" (ikke R. Williams ) Sangen begynner med nynning , synging. Deretter kommer musikken /instrumentene med hærlig rytme. Mener at det er en 70 - 80 talls klassiker... (sangen er dritbra ) Har googlet en hel del på denne , uten å finne ut av det. Det er ikke Angie med rolling stones du mener? Men den sangen burde da alle vite av.. Nei , det er det ikke. Den sangen jeg tenker på har mere rytme... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg lyttet til en sang på radioen for noen år siden.Det ordet som jeg husker repeteres ofte er ordet "Angel" (ikke R. Williams ) Sangen begynner med nynning , synging. Deretter kommer musikken /instrumentene med hærlig rytme. Mener at det er en 70 - 80 talls klassiker... (sangen er dritbra ) Har googlet en hel del på denne , uten å finne ut av det. Det er ikke Angie med rolling stones du mener? Men den sangen burde da alle vite av.. Nei , det er det ikke. Den sangen jeg tenker på har mere rytme... Bettye Swann - "Angel Of The Morning" ? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 You Angel You av Manfred Manns Earth Band (originalt av Bob Dylan)? Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Bettye Swann - "Angel Of The Morning Nei , det er en manns stemme. Ikke noe slags heavy greier , mere Pop med rytme. Lenke til kommentar
turak Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 I sangen "Keep Talking - Tommy Tee Feat Madcon, A-Lee" så er det en kvinne som synger, hvem er det? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Sannsynligvis Noora Noor ... Står jo at hun er med på låta. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lurer litt på hva sangen på den nye statkraft-reklamen heter.. Reklamen der folk bytter på å danse på kontoret og gaten.. Noen som vet? Takk Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hva heter den orginal "theme songen" til phantom of the opera? den starter med litt dyp orgel musikk og er litt "skummel" Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lurer litt på hva sangen på den nye statkraft-reklamen heter.. Reklamen der folk bytter på å danse på kontoret og gaten.. Noen som vet? Takk Mener det har blitt spurt om før i tråden og at svaret var noe silkt som electric boogie, men sjekk for å være sikker, Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 I sangen "Keep Talking - Tommy Tee Feat Madcon, A-Lee" så er det en kvinne som synger, hvem er det? Mira Craig. Lenke til kommentar
Tigerhawk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva heter sangen som er spilt i dette klippet her: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva heter sangen som er spilt i dette klippet her: Det er vel en eller annen remix av Pinks "Sober", tenker jeg. Hvilken, det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lurer litt på hva sangen på den nye statkraft-reklamen heter.. Reklamen der folk bytter på å danse på kontoret og gaten.. Noen som vet? Takk Mener det har blitt spurt om før i tråden og at svaret var noe silkt som electric boogie, men sjekk for å være sikker, Tusen takk for hjelpen. Det var akkurat den jeg lette etter: http://www.youtube.com/watch?v=zMlaYTbmv8I Lenke til kommentar
Tigerhawk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva heter sangen som er spilt i dette klippet her: Det er vel en eller annen remix av Pinks "Sober", tenker jeg. Hvilken, det aner jeg ikke. Var det vettu, bare å søke på remix av sober så fant jeg det, takker! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hva heter den orginal "theme songen" til phantom of the opera? den starter med litt dyp orgel musikk og er litt "skummel" Den heter "Phantom of the Opera" Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva heter den sangen som har sånn pang, pang, pang.. Klirr.. Take your money eller noe sånt? Ganske ny tror jeg Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 MIA -Paper planes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå