Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

På treningssenteret som jeg trener på pleier de å spille av en sang som jeg synes er litt fengende og finner ikke ut hva den heter....!! Har søkt på youtube med de ordene som jeg husker fra sangen, men da får jeg bare opp masse tull.

 

Håper dere vet hvilken jeg mener. Det er en mann som synger og i refrenget så sier han noe lignende dette: "I was waiting for a long long long time for yha! (you) (åsså noe annet) here is the song song song i wrote for yha! (you)".

 

Er ikke så mye, men håper noen av dere kjenne igjen sangen:)

 

Takker for alle svar:D

Lenke til kommentar

Vanskelig å forklare sangen, men kan prøve:P Den er sunget på flytende engelsk om dere skjønner, ikke på jamaikisk engelsk slik som på den inner circle sangen. Stemmen kan minne biiiiitte litt om Nickelback fordi den er sånn halveis hås på en måte.

 

Når han har sunget "I been waiting for a long, long , long time for ya" så er det en dame så synger noe åsså fortsetter mannen "So here is the song, song, song i wrote for ya!"

 

Kan prøve å forklare melodien, men det går sikkert ikke så braxD

 

Da da didididi da da dada da da da

(I) (was) (waiting for a) (long) (long) (long) (time) (for) (ya)

 

Samme på den andre setningen:P Hvet ikke om dere sjønte så mye av det, men hvet ikke på hvilken annen måte jeg kan beskrive den:(

Endret av Chaos8749
Lenke til kommentar

Har et skikkelig dårlig opptak fra i går med en sang som jeg gjerne vil vite tittelen på. Er rimelig sikker på at det er snakk om Bob Dylan, men tittelen har jeg ikke klart å finne enda. Opptaket har litt snålt format som jeg aldri har sett før, .amr, men det kan åpnes i bl.a disse programmene:

Apple QuickTime Player

RealNetworks RealPlayer

Mobile AMR Converter

AMR Tool

 

For å få lastet opp filen hit måtte jeg endre formatet til .mp3, så dere må bytte tilbake til .amr for å få hørt filen :/

Copy_of_Opptak__1_.mp3

Lenke til kommentar

Hei!

 

Er på jakt etter en sang, som har samme melodi til Hank Williams' "Jambalaya", men med norsk tekst. Er en kvinne som synger, mest sannsynlig fra Hordaland/Sogn & Fjordane (utifra dialekten). Sangen handler om Laila og Knut, og Granada og Lada. Refrenget går slik : " Ja Knut e kar, for han har Ford Granada. Svart malt tak og spoiler bak til autostrada. Men Laila sin bil den har stil, passe skada. Breie dekk og heva hekk, styla Lada.. Hørte sangen senest i går morges på NRK Hordaland sin morgesending, men der finnes ingen spilleliste..:'/ Håper noen kan hjelpe. På forhånd takk! :-)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg trenger litt hjelp med å finne navnet på en fransk kvinnelig artist. Har ikke akkurat så mye informasjon å komme med, men jeg hørte noe av av denne artisten ca. år 2002-2004, så sangene er muligens fra 90-tallet. Sangene synges på fransk, og minner, -etter min mening litt om Shania Twains musikk.

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Vanskelig å forklare sangen, men kan prøve:P Den er sunget på flytende engelsk om dere skjønner, ikke på jamaikisk engelsk slik som på den inner circle sangen. Stemmen kan minne biiiiitte litt om Nickelback fordi den er sånn halveis hås på en måte.

 

Når han har sunget "I been waiting for a long, long , long time for ya" så er det en dame så synger noe åsså fortsetter mannen "So here is the song, song, song i wrote for ya!"

 

Kan prøve å forklare melodien, men det går sikkert ikke så braxD

 

Da da didididi da da dada da da da

(I) (was) (waiting for a) (long) (long) (long) (time) (for) (ya)

 

Samme på den andre setningen:P Hvet ikke om dere sjønte så mye av det, men hvet ikke på hvilken annen måte jeg kan beskrive den:(

 

 

Chris Lee- Talk to the hand? Tror jeg ihvertfall, utifra de sitatene du gir fra sangen.

Lenke til kommentar
Men er det en rolig sang liksom, eller er det mer dance-trance-ultra-techno typisk treningssenter musikk? Sjanger?

Er sånn halveis rolig på en måte men ikke sånn slowdance rolig, Stemmen er blitt litt tuklet med i autotunes tror jeg. Hvet ikke om jeg tørr helt å kalle det techno eller noe slikt, men kan minne litt om en "rolig techno" på en måtexD

Lenke til kommentar

Jeg lyttet til en sang på radioen for noen år siden.

Det ordet som jeg husker repeteres ofte er ordet "Angel" (ikke R. Williams )

Sangen begynner med nynning , synging. Deretter kommer musikken /instrumentene med hærlig rytme.

 

Mener at det er en 70 - 80 talls klassiker... (sangen er dritbra )

 

Har googlet en hel del på denne , uten å finne ut av det.

Endret av johome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...