kakesjef Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det står at det er sangen "Brake dance electric boogie" av gruppen West street mob. Lenke til kommentar
bedra Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vår venn Google sier "Rain Dogs". Takk for svar, men som sagt: Dette var en liveversjon. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei Dama lurer på hva sangen som brukes i en av de nye vg reklamene heter... Handler vist noe om flower and bees..... Anyone? Dean Martin - "the birds and the bees" Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 En norsk sang som handler om at damene tviner oss (menner) rundt fingeren.. ?? Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 En norsk sang som handler om at damene tviner oss (menner) rundt fingeren.. ?? Fant den!! Erik og Kriss - rundt fingeren.. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skulle likt å vite hva en sang jeg hørte på RR i dag het. Artisten het "Fluorence (ellernoe i den dur)and (noe mer)". Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Florence and the machine Kom deg på skolen din skulkefi**e Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Florence and the machine Kom deg på skolen din skulkefi**e Takk krs1 PS. Ikke åpne spoiler om nicket ditt ikke er krs1. Har hatt vondt i hodet i 48 timer i strekk, og nå har feberen kommet også. Halsen har forverret seg en del og svimmelheten er tilnærmet lik 3,5 i promille. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så nettopp en Tine-Yoghurt reklame. Aldri sett den før, så regner med den er ganske ny. I reklamen står det bl.a "yoghurt til folket". Jeg har hørt sangen før og, men kommer ikke på hva den heter. Noen som vet? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som vet hvilke sanger blir brukt i promoene til Superman Returns og Life på TV3 som går nå til dags? Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som vet hvilken sang dette er ? http://datasmurfen.net/busca.wmv Lenke til kommentar
RoyAne Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som vet hvilken sang dette er ? http://datasmurfen.net/busca.wmv Kødder du nå? Det er AC/DC - Thunderstruck Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som vet hvilken sang dette er ? http://datasmurfen.net/busca.wmv Kødder du nå? Det er AC/DC - Thunderstruck Nei. da hadde jeg ikke spurt her! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vår venn Google sier "Rain Dogs". Takk for svar, men som sagt: Dette var en liveversjon. Du er sikker på at sangen er å finne live på et album, da? Så vidt jeg kan finne, er sangen på følgende tre Tom Waits album: Rain Dogs, Big Time og Beautiful Maladies: The Island Years. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så nettopp en Tine-Yoghurt reklame. Aldri sett den før, så regner med den er ganske ny.I reklamen står det bl.a "yoghurt til folket". Jeg har hørt sangen før og, men kommer ikke på hva den heter. Noen som vet? Forresten på tv reklamen går, viss det skulle være noen tvil om det. Lenke til kommentar
Tupperware76 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Vår venn Google sier "Rain Dogs". Takk for svar, men som sagt: Dette var en liveversjon. Du er sikker på at sangen er å finne live på et album, da? Så vidt jeg kan finne, er sangen på følgende tre Tom Waits album: Rain Dogs, Big Time og Beautiful Maladies: The Island Years. Tom Waits kommer faktisk med et helt nytt livealbum snart som heter Glitter and Doom. Tipper at den er hentet derfra. Du kan registrere deg på http://www.tomwaits.com/ for å få 7-8 gratis låter fra platen. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er en sang med en fyr som bare lister opp en hau med ting han hater. Jeg trodde kanskje det var fra Muppet Show, men jeg klarer ikke finne den. Noen som kan hjelpe? (Det er ikke Tyrone Wells: Hate Song) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) koRn - Right now? Endret 16. oktober 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå