TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen som vet hva sangen litt uti traileren (nøyaktig bestemt på 1:21) til Michael Jackson filmen "This Is It" heter?http://www.thisisit-movie.com/ Det er vel denne, tror jeg. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det var det. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg leter etter navnet på en hit for noen år tilbake. Det var noe med "Babylon". Mener å huske den var litt rap-aktig, og musikkvideoen var litt grå og filmet i en by. Babylon zoo - Spaceman? Ikke rap akkurat da.. Lenke til kommentar
Rikko Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 noen som vet hva denne sangen heter:? Lenke til kommentar
turak Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg leter etter navnet på en hit for noen år tilbake. Det var noe med "Babylon". Mener å huske den var litt rap-aktig, og musikkvideoen var litt grå og filmet i en by. Babylon zoo - Spaceman? Ikke rap akkurat da.. Barcelona - Paperboys Mye rap, og de sier "Babylon something" en gang i sangen .. ellers så filmer de mye i en by, men ikke grått.. ^^ Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Heisann Jeg har en irsk sant på hjernen som jeg ikke klarer å finne uansett hvor mye jeg leter. Jeg hørte den i Irland i sommer, men fikk ikke med meg hva den het og jeg husker ikke teksten, bare melodien. Sangen handler om en mann som kommer hjem skita full mandag og finner noe som ikke tilhører hjemme, men kona lyver og sier noe alla (oversatt) "Du er full, så full din tullekopp, kan du ikkje sjå? Det e da ... som jeg fikk av moren min" eller noe lignende. Dette fortsetter fram til søndag når mannen kommer hjem og finner en annen mann i sengen sin. Er det noen som kjenner historien igjen? Eventuelt kan noen hjelpe meg med denne? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Heisann Jeg har en irsk sant på hjernen som jeg ikke klarer å finne uansett hvor mye jeg leter. Jeg hørte den i Irland i sommer, men fikk ikke med meg hva den het og jeg husker ikke teksten, bare melodien. Sangen handler om en mann som kommer hjem skita full mandag og finner noe som ikke tilhører hjemme, men kona lyver og sier noe alla (oversatt) "Du er full, så full din tullekopp, kan du ikkje sjå? Det e da ... som jeg fikk av moren min" eller noe lignende. Dette fortsetter fram til søndag når mannen kommer hjem og finner en annen mann i sengen sin. Er det noen som kjenner historien igjen? Eventuelt kan noen hjelpe meg med denne? På forhånd takk for hjelpen Fairytale of New York - Pogues som slår meg. Sier noe med drunk hvertfall Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sangen handler om en mann som kommer hjem skita full mandag og finner noe som ikke tilhører hjemme, men kona lyver og sier noe alla (oversatt) "Du er full, så full din tullekopp, kan du ikkje sjå? Det e da ... som jeg fikk av moren min" eller noe lignende. Dette fortsetter fram til søndag når mannen kommer hjem og finner en annen mann i sengen sin. Sangen du leter etter heter Seven Drunken Nights, ikke sikker på om the Dubliners har lagd den eller om den er kjempegammel name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ari Gold - Sjekket den ut, men er dessverre ikke den. Den lignet noe, men den jeg er ute etter er ikke en julesang og går i et litt raskere tempo. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sangen du leter etter heter Seven Drunken Nights, ikke sikker på om the Dubliners har lagd den eller om den er kjempegammel name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube DEN VAR DET! Tusen takk Lenke til kommentar
Countach Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hmm...Er en sang jeg har fundert på en stund! Har søkt på google, youtube, spotify og hørt på radioen de siste dagene! Problemet er at jeg ikke har fått med meg artisten, sangens navn eller teksten, men stemmen på vokalisten (mann) er veldig lys og sjangeren er vel noe lignende Donkeyboys (i hvertfall stemmen)!!! Tar jeg ikke helt feil så er sangen nokså ny! Trodde at jeg fant den i går, men sangen jeg til slutt skjønte at var feil alikevel var Donkeyboys - Ambitions Er det noen som kunne veit hvilken sang dette kunne være? Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Donkeyboy - Sometimes kanskje? Ligger på Spotify... Lenke til kommentar
Countach Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nope, det er ikke Donkeyboys! Det har jeg sjekket ut allerede! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Nope, det er ikke Donkeyboys!Det har jeg sjekket ut allerede! Um, du har sjekket "Sometimes", også? Lenke til kommentar
Countach Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har lastet ned en god del av Donkeyboys, og det var ikke noen av dem! :/ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har lastet ned en god del av Donkeyboys, og det var ikke noen av dem! :/ Okay. De heter forresten Donkeyboy. Hvor har du hørt sangen, da? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 MÅ vite hva denne heter!!! Herlig melodi, men så klart husker jeg verken artist eller låtnavn -.- Begynner med noen stille og rolige gitar riff og plystring. En fantastisk solo har den også! Lenke til kommentar
Countach Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Okay. De heter forresten Donkeyboy. Hvor har du hørt sangen, da? Ja, det gjør de visst Men har sett en musikkvideo en gang, tror det var slik at det var en person som stod HELT stille og skiftet antrekk og bakgrunn veldig ofte, har også hørt noen andre spille av denne sangen! Håper beskrivelsen av musikkvideon hjelper til! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 MÅ vite hva denne heter!!! Herlig melodi, men så klart husker jeg verken artist eller låtnavn -.- Begynner med noen stille og rolige gitar riff og plystring. En fantastisk solo har den også! Scorpions, kanskje? Lenke til kommentar
Countach Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Men har sett en musikkvideo en gang, tror det var slik at det var en person som stod HELT stille og skiftet antrekk og bakgrunn veldig ofte, har også hørt noen andre spille av denne sangen! Noen som har sett denne videoen? Endret 8. oktober 2009 av Countach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå