embark Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den der på GTA: VC: "She is a vision from coast to coast".. Hvilken radiokanal går den på? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vrock.. Ganske rockete sang Kiss/ACDC? Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Playlisten på V-Rock: Judas Priest - You've Got Another Thing Comin' Mötley Crüe - Too Young To Fall In Love Megadeath - Peace Sells Love Fist - Dangerous Bastard Autograph - Turn Up The Radio Twisted Sister - I Wanna Rock Ozzy Osbourne - Bark At The Moon Anthrax - Madhouse Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight Slayer - Raining Blood Tesla - Cumin' Atcha Live David Lee Roth - Yankee Rose Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som vet om Robert Post - Got None bare finnes i akustisk versjon? synes jeg hørte en annen på tv .. takker for all hjelp :9 Lenke til kommentar
ÅsKopen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lurer på Hva denne sangen heter, den er i fra Sommertreff traileren (er film fra et slags gatebil treff på Mo i Rana) :!: Rectest__128.zip Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lurer på Hva denne sangen heter, den er i fra Sommertreff traileren (er film fra et slags gatebil treff på Mo i Rana) :!: jeg vet ikke kan den heter, men du kan prøve og sende en mail til de. [email protected] Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som vet hva den sangen på statoil reklamen heter? Den med de to guttene som går på feil buss med masse jenter på. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som vet hva den sangen på statoil reklamen heter? Den med de to guttene som går på feil buss med masse jenter på. Denne? Øvrig informasjon:Konsulent: Trond Sandø Prosjektleder: Anita Nørsett Dahl Tekstforfattere: Bjørnar Olsen og Espen Lie Andersen Byråprodusent:Beril Holte Rasmussen Produksjonsselskap: Einar Film og Fortellinger Regissør:Morten Tyldum Produsent: Guri Neby Musikken er laget spesielt til filmen. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er en låt som er på kundeservice til Nextgentel... Det er en kvinnelig artist som synger: now that you have found her, put your arms around her, we move from cold to colder, draw her near and hold her. Vet noen av dere hvem dette er? bra låt det. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva heter sangen til introen til BF: V? Trenger også den til Operation: Flaming Dart. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som har hørt om en sang som går som dette (eller noe ala): this will be the day we say good bye. this will be the day when you see me cry. og this will be the day when you see me die... Teksten er jo veldig lik Buddy Holly's That'll Be the Day, som en mengde artister/grupper har gjort covere av, eller referert til i egne låter. Satser og prøver på den! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er det noen som har navnet på denne sangen? Det er litt sært, er noe sånn klassisk musikk greier. Quoter meg selv Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er det noen som vet hvilken sang som spilles på den Statoil-reklamen med to gutter som er "outsidere". Så når de er inne på Statoil ser de en buss kjøre, og tror det er resten av gjengen som kjører fra dem. Men det er feil buss, og de kommer inn på en buss full av jenter. Noen som har sett den og vet hivlken sang det er der? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som har sett den og vet hivlken sang det er der? Se johnj sitt innlegg litt lenger opp. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Blah, ok. *mumler noe om unødvendig posting* Hehe, takker. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Lurer på Hva denne sangen heter, den er i fra Sommertreff traileren (er film fra et slags gatebil treff på Mo i Rana) :!: Sangen heter "Promise Me", originalt med Beverly Craven. Hvem som har laget denne søppeltranceremixen aner jeg imidlertid ikke. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Lurer på Hva denne sangen heter, den er i fra Sommertreff traileren (er film fra et slags gatebil treff på Mo i Rana) :!: Sangen heter "Promise Me", originalt med Beverly Craven. Hvem som har laget denne søppeltranceremixen aner jeg imidlertid ikke. Men det vet jeg Lazard feat Beverley Craven - 4 o'clock in the morning Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen som vet om Robert Post - Got None bare finnes i akustisk versjon? synes jeg hørte en annen på tv .. takker for all hjelp :9 Lurer på dette jeg også.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er ute etter 2 sanger fra Gta San Andreas, er ikke sikker på hvilken kanal de er på, men tror det er K-Rose. uansett. den ene er det et country preg over, og de synger noe sånt som: Louisiana women, missisippi man. blabblablblabla there is to much love in this Louisianna heart, to much love in thin Missisippi heart. eller noe lignende.. den andre går noe sånt som: Young hearts bee free tonight...husker ikke mere.. håper noen vet det.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Er ute etter 2 sanger fra Gta San Andreas, er ikke sikker på hvilken kanal de er på, men tror det er K-Rose. uansett. den ene er det et country preg over, og de synger noe sånt som: Louisiana women, missisippi man. blabblablblabla there is to much love in this Louisianna heart, to much love in thin Missisippi heart. eller noe lignende.. den andre går noe sånt som: Young hearts bee free tonight...husker ikke mere.. håper noen vet det.. 1. luerer jeg også på 2. rod steward - young hearts be free tonight? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå