Dumrian Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Den heter Klint - Diamond, som Youtube videon også heter... Lenke til kommentar
Looke Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hva heter sangen i den nye reklamen for Volkswagen Polo? Høres nesten ut som pink som synger.. lurer på det jeg og Pink - Bad Influence heter sangen fant det ut på youtube nå xWeeNx: Hva heter sangen på Unibet-reklamen? Skikkelig gladsang. Det er en Queen sang, husker ikke navnet helt nå Endret 4. oktober 2009 av Looke Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Queen - Don't stop me now går i en eller annen reklame nå for tida, usikker på om det er Unibet reklamen tho, men kan hende. Endret 4. oktober 2009 av Tufte Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=VoPUmhlkZhs Hvilken versjon av I'm Yours er det som spilles i denne videoen? Jeg er forholdsvis ganske sikker på at det ikke er den originale, fordi i den brukes det et gitaraktig instrument, som jeg ikke hører i denne videoen. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=VoPUmhlkZhs Hvilken versjon av I'm Yours er det som spilles i denne videoen? Jeg er forholdsvis ganske sikker på at det ikke er den originale, fordi i den brukes det et gitaraktig instrument, som jeg ikke hører i denne videoen. Det er den nyest versjonen som han lagde etter at han ble mere kjent for I'm yours, er lagt til en vokal til og en litt annerledes tekst. http://www.youtube.com/watch?v=OfKTmZK6uto...feature=related Orginale: Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg leter etter en sang Noora Noor sang på Øyafestivalen. Trur den har samme melodi som Kanye West brukte i Gold Digger. Noen som kan hjelpe? vet forresten at Noora Noor ikke er den som har orginalversjonen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hva heter den sangen som er på south park når Kenny tripper fra kattepisset? Fra sesong 12. Edit: Fant det ut. http://www.youtube.com/watch?v=8TldEXTNJnE Endret 4. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Dette er et klipp jeg har spilt inn med mik og windows lydinnspilling, og mine gitar-skillz, som alle sikkert nå ler av, er ikke akkurat noe å skryte av. Men håper det holder. Sangen har jeg hørt i en film og i en Simpsons episode, men husker ikke hvilken film/episode. Ser for meg en med slåssing i gater ol. og får en følelse av irsk setting, spesielt for filmen. Trodde først det var Snatch, men det virker som bomskudd! edit: Tror jeg har funnet den igjen nå, datt plutselig inn på en Simpsons-episode hvor jeg fikk høre den igjen. Filmen var visst The Departed ukjent2.wav Endret 5. oktober 2009 av zeltex Lenke til kommentar
YamahaDt Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva heter sangen i begynnelsen av denne videoen? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=563256 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Steve Angelo & Laidback Luke ft Robin S - Be Vs Show Me Love (Hardwell Mash up) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjenner noen igjen låten i denne skifilmen? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg leter etter en sang Noora Noor sang på Øyafestivalen. Trur den har samme melodi som Kanye West brukte i Gold Digger. Noen som kan hjelpe?vet forresten at Noora Noor ikke er den som har orginalversjonen Golddigger er vel en Ray Charles orginal (I got a woman), ikke den du leter etter? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ok, jeg hørte en sang på Kanal 1 i sted som hørtes ut som en slags cover av "Those were the days", men var sunget av en jente med litt hes-skrikende stemme og såklart røffere sound enn orginalen. Noen som har noen anelse? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan noen hjelpe meg med denne sangen ? Eneste jeg vet er at den går noe slik som: Give it up, give it up, give it up darling, take a break, knock it in, take it out to the bin. Håper noen kan hjelpe meg ut fra den informasjonen Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 noen som vet hva denne sangen heter? Noe hip hop aktig som går sånn her : Girl you're going down down down down down... kan minne litt om chris brown eller noe men jeg finner den ikke på youtubel.. eneste jeg husker av teksten Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 noen som vet hva denne sangen heter? Noe hip hop aktig som går sånn her : Girl you're going down down down down down... kan minne litt om chris brown eller noe men jeg finner den ikke på youtubel.. eneste jeg husker av teksten Kan være Knock You Down - Keri Hilson. Lenke til kommentar
dksk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet hva sangen som lir brukt i reklamen for den nye serien som kommer på Viasat 4 som heter Leverage!?Mener å ha hørt den før..type Oceans filmene el. typisk gjengangs musikk i de filmene..Brad Pitt... Og det er ikke den hovedsangen til serien med Duffy.. tror det enkelt og greit er soundtracket til oceans 12, hvis ikke er det oceans 13;) Ja, det er det!! fant det ut, men ingen som vet hva den heter elle hvem som står bak sangen? eller er det en sånn sang som er blitt laget kun for filmen?? finnes det ingen navn på den?? tror ikke det, på min ipod heter den "oceans soundtrack" iallefall:p Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Leter etter en metal låt som jeg hørte for en stund siden. Beskrivelse: Den begynner med syykt raske trommer og gitar som går i rytmen Dydydydydydydy DA DA DA dydydydydydydydydy DY DA DA DA DA Om dere skjønner x) Det er også ett langt skrik/growl Verset er growling, men så er refrenget normal synging, også ca midt i sangen kommer ett syyykt fett gitar riff!! Klarer bare ikke å komme på hva den heter eller hvem som har den!!! Husker også ordene "Spread the pain" Er det denne sangen? Nei, men jeg fant den. Tenkte på All that remains - This calling Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Rolig sang, virker som Irsk eller Skotsk, mener og huske at det var noen sekkepiper involvert. Noe av teksten tror jeg en noe sånt som: They'r leaving when the....... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 noen som vet hva denne sangen heter? Noe hip hop aktig som går sånn her : Girl you're going down down down down down... kan minne litt om chris brown eller noe men jeg finner den ikke på youtubel.. eneste jeg husker av teksten Kan være Knock You Down - Keri Hilson. Chris Brown og Kanye West - Down Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå