Ekko Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som vet hvem som synger med lys stemme, er ung mørk hudet ung mann, sjangeren er kanskje av den nymoderne arten og pop, kanskje gitt ut 2007-2008, var på MTV,... Akon og Sean kingston er vel av den lysere stemmetypen. Ellers er det vel et flere artister som kan matche, er det en spes sang du er på jakt etter? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er helst sangen jeg er etter, fordi han var vel one-hit-wonder. Så Akon eller Sean Kingston er det ikke. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg med dette spørsmålet ? Har søkt over alt men finner ingenting. Kan noen hjelpe meg med navnet på sangen i denne linken ? Under det store bildet til venstre står det click to view catwalk. Start catwalk for å høre litt av sangen. Prøver å finne navnet og artisten. http://www.asos.com/Pepe/Pepe-Foil-Detail-...1&clr=Black Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som vet hvem som synger med lys stemme, er ung mørk hudet ung mann, sjangeren er kanskje av den nymoderne arten og pop, kanskje gitt ut 2007-2008, var på MTV,... Første jeg tenker på er Kevin Lyttle - Turn Me On. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei, men den sangen var fin. Lenke til kommentar
KarlPHG Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei, men den sangen var fin. Chris Brown...? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei, han jeg leter etter er ikke på langt nær så kjent. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 wild guess, kan det være denne/han ? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nei, er ikke han heller. Tror ikke det er så mye mer jeg kan komme med som hjelper. Lenke til kommentar
micool Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som vet hva sangen som lir brukt i reklamen for den nye serien som kommer på Viasat 4 som heter Leverage!? Mener å ha hørt den før..type Oceans filmene el. typisk gjengangs musikk i de filmene..Brad Pitt... Og det er ikke den hovedsangen til serien med Duffy.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som vet hva sangen i en av de nye Kiwi-reklamene for "Bleieavtalen koster". Det er hun som ligger i telt på festival jeg tenker på. Video: http://kiwi.no/flash/film.html?film=festival.swf Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som så på beat for beat nå nettopp? Sykt tøff den jazzsangen Wiggo sang, men glemte navn. Noen som husker? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som vet hvem som synger med lys stemme, er ung mørk hudet ung mann, sjangeren er kanskje av den nymoderne arten og pop, kanskje gitt ut 2007-2008, var på MTV,... Kjent, men kanskje mindre kjent enn de som er nevnt? Houston ft. Chingy - "I Like That" Flo rida (feat t-pain) - "low" Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hva heter den sangen som ble spilt i x-faktor rett at dommerne hadde fått utdelt hver sin gruppe, og han skallete fyren kalte Jan-Fredrik en gammelkall? Endret 2. oktober 2009 av apegutt_90 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 2 sanger. 1 sang der de synger noe sånt som, If you have beer, party over there. eller no og den sangen som er i Weeds sesong 1 episode 3, når hun dama går inn i en sånn weedbutikk Takker for svar EDIT: Innlegg nr 1337 Heinrich Stammler - party with beer Jaaa Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kjent, men kanskje mindre kjent enn de som er nevnt? Houston ft. Chingy - "I Like That" Flo rida (feat t-pain) - "low" Nei. Han synger solo på denne sangen. Low er catchy. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kjent, men kanskje mindre kjent enn de som er nevnt? Houston ft. Chingy - "I Like That" Flo rida (feat t-pain) - "low" Nei. Han synger solo på denne sangen. Low er catchy. Oka, men vi er inne på rett type stil? litt sånn smurfestemme-grunge? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva heter den franske sangen Chansje le se? Har ikke peiling på hvordan det egentlig skrives men tror det utales ganske likte som jeg skrev det, refrenge i sangen går noe sånt som "åhh chansje le se" Sangen er veldig kjent og "chansje le se" er en kjent gate eller noe. Kan det være du mener? Ja tusen takk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) i got a feeling er alt jeg husker fra den. Techno-ish sang Det er ikke black eyed peas sin, den er anderledes Edit: Fant den; What a Feeling - Irene Cara Endret 3. oktober 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 "And i'll be your princess" er litt av sangen. Denna sangen går ofte på radio om dagen, og det var der jeg hørte den! Noen som veit hva sangen heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå