Jajakanskjedet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Dere vet de tv2 reklamene...der de viser forskjellige titler på programmer de viser i våren.Tror ikke de viser den nå lenger, men de gjorde det ivertfall for en måne eller 2 siden... På slutten av reklmamen stod det noe slikt: "høstens favoritter" Eller noe lignende.... Jeg husker spesielt en del av reklamen der han som leder programmet "broom" stod ved siden av en bil, og fyrverkeri/flammer kom opp fra siden. Rett etter han, var det Varg veum osv.... Hvet noen namnet på sangen? Synest den var virkelig kul ingen ide? Endret 28. september 2009 av kennet94 Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Noen som vet hva sangen i man show reklamen heter ? Den går på tv2 zebra hver dag... Begynner sånn her; Let's get together right now. Den er ganske rolig, har bare hørt melodien og den setninga der Fant sangen: "Sweet Harmony - The Beloved" Video her til man show : Endret 28. september 2009 av SKRULLIS Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dere vet de tv2 reklamene...der de viser forskjellige titler på programmer de viser i våren.Tror ikke de viser den nå lenger, men de gjorde det ivertfall for en måne eller 2 siden... På slutten av reklmamen stod det noe slikt: "høstens favoritter" Eller noe lignende.... Jeg husker spesielt en del av reklamen der han som leder programmet "broom" stod ved siden av en bil, og fyrverkeri/flammer kom opp fra siden. Rett etter han, var det Varg veum osv.... Hvet noen namnet på sangen? Synest den var virkelig kul ingen ide? Planet Funk - The Switch Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 2 sanger. 1 sang der de synger noe sånt som, If you have beer, party over there. eller no og den sangen som er i Weeds sesong 1 episode 3, når hun dama går inn i en sånn weedbutikk Takker for svar EDIT: Innlegg nr 1337 Heinrich Stammler - party with beer Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dere vet de tv2 reklamene...der de viser forskjellige titler på programmer de viser i våren.Tror ikke de viser den nå lenger, men de gjorde det ivertfall for en måne eller 2 siden... På slutten av reklmamen stod det noe slikt: "høstens favoritter" Eller noe lignende.... Jeg husker spesielt en del av reklamen der han som leder programmet "broom" stod ved siden av en bil, og fyrverkeri/flammer kom opp fra siden. Rett etter han, var det Varg veum osv.... Hvet noen namnet på sangen? Synest den var virkelig kul ingen ide? Planet Funk - The Switch der ja Takker <3 Lenke til kommentar
Stickyicky Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg trenger å få vite hva beaten DVD bruker i denne sangen: Takker for svar! Lenke til kommentar
ZooTV Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Denne sangen har irritert meg grønn i 2 dager nå. kan noen hjelpe meg? Den begynner litt rolig med litt synging her og der. Så blir den mer musikals og i ref synger karen noe sånn som "i thought i never, never ever...." eller "you thought you never.....". Noe i den duren. Av en eller annen grunn minner den meg litt om Seal, men det er ikke han. Tipper sangen er relativt ny. Sansynligvis 1 eller 2 år. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvilken sang er det de bruker i reklamen for lydverket på NRK ? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Ser etter en norsk sang/ballade som går noe slikt: "Men om du må .. reise fra meg no, ja så må du berre gå" Noe i den duren. Det er en rolig sang, og mener de synger på dialekt. Kan du utdype litt hvilken dialekt og musikksjanger det er? Endret 29. september 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har peiling på hvilken sang/theme dette er? Hørest ut som det er fra en western, og tror jeg har hørt den før flere ganger. Blir sprø >_< western.mp3 Lenke til kommentar
jsol Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 hvilken sang er dette? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) hvilken sang er dette? The Tempest by pendulum Endret 29. september 2009 av SKRULLIS Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei, noen som vet hva denne sangen heter? http://www.youtube.com/watch?v=fKAP1pUVMrc Ingen? "/ (a) Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei hei, kjenner noen igjen låta i denne teaseren øverst på siden: http://warpzone.no/ Takk Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei hei, kjenner noen igjen låta i denne teaseren øverst på siden: http://warpzone.no/ Takk Capital M-E by Talking Back Sunday Lenke til kommentar
Krizilla Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 TRENGER SVAR ASAP!!!!! det er en sang som er litt små trist, som heter noe med "Grind" eller. "I'm on the Grind" eller noe sånn. husker ikke helt, men det var noe med grind i sangen synger han noe sånn som: I'm sitting on the grind...on the grind. artisten er ikke så kjent, og jeg tror sangen er litt gammel... Men husker ikke helt. KOM IGJEN FOLKENS!!!!!!!! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Lil Wayne - On The Grind? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 By the way: Til de som spørr om sanger og får rett svar, anbefaler dere til og oppdatere/lage en ny post er om at det var rett navn! Lenke til kommentar
Krizilla Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Lil Wayne - On The Grind? nei : ( Lenke til kommentar
JoakimSv93 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) EDIT: Fant sangen! Janelle Monae - Many Moons, den anbefales! Hei, jeg leter etter en sang som jeg ikke vet noe av teksten av. Har prøvd hardt å finne den via google og andre søkemotorer uten å lykkes. Jeg vet hvordan musikkvideoen er og jeg kan beskrive artisten. (tror sanger er fra 2007-2008) Artisten: Afro-amerikansk dame, litt liten, med litt røff stemme. Musikkvideoen: Hele musikkvideoen er et "moteshow" der det er mange kloner av artisten som går bortover. I tilegg er det et "storband" som hun også synger i, hvis jeg husker riktig. Hun har på seg en ridehjelm på catwalken og det kommer hele tiden opp prislapper på ting som blir vist. Musikken er på en måte rnb, men veldig upbeat og fin til å danse til. EDIT: Fant sangen! Janelle Monae - Many Moons, den anbefales! Endret 30. september 2009 av JoakimSv93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå