HulkHaugen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 hei. noen som vet hvem som har musikken i filmen "Nord" å hvor man kanskje kan få tak i den? Er litt lat, men skal gi deg et tips. Finn filmen på IMDB, og se om det står noen soundtracks der Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det er mann som synger hele tida! Sjanger: eh, "rolig?" Neida, men var en sånn "treig og koselig" en, ikke noe rock `n roll, mer type whiskey lullaby omtrent for å ta et eksempel ut av lufta. Ja, det må jeg skaffe meg tror jeg Vet det finnes til Iphonen min. Takk for tips! HÅPER du kan hjelpe meg videre i jakten Har sjekka på google med å søke på lyrics, men finner ikke den jeg er på jakt etter med det lille jeg husker fra sangen. Mye mulig det var et ønske på radio norge ja! REM - Drive, fra Automatic For The People? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det er mann som synger hele tida! Sjanger: eh, "rolig?" Neida, men var en sånn "treig og koselig" en, ikke noe rock `n roll, mer type whiskey lullaby omtrent for å ta et eksempel ut av lufta. Ja, det må jeg skaffe meg tror jeg Vet det finnes til Iphonen min. Takk for tips! HÅPER du kan hjelpe meg videre i jakten Har sjekka på google med å søke på lyrics, men finner ikke den jeg er på jakt etter med det lille jeg husker fra sangen. Mye mulig det var et ønske på radio norge ja! REM - Drive, fra Automatic For The People? Eric Hutchison - rock & roll? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Hva heter den franske sangen Chansje le se? Har ikke peiling på hvordan det egentlig skrives men tror det utales ganske likte som jeg skrev det, refrenge i sangen går noe sånt som "åhh chansje le se" Sangen er veldig kjent og "chansje le se" er en kjent gate eller noe. Endret 27. september 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva heter den franske sangen Chansje le se? Har ikke peiling på hvordan det egentlig skrives men tror det utales ganske likte som jeg skrev det, refrenge i sangen går noe sånt som "åhh chansje le se" Sangen er veldig kjent og "chansje le se" er en kjent gate eller noe. Kan det være du mener? Lenke til kommentar
x-power Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Halloen leter etter en sang! Eg er ganske sikker på den heter "Get it on" men eg finner den ikke det er en hau med damer som vasker biler inni en garage som synger, så er det en neger med sinnsykt mørk stemme som synger litt og! Noen som vet kass sang det er? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Intenso Project feat Lisa Scott Lee - Get it on Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg leter desperat etter en sang. Den har en herlig feel good-intro som er med i en reklame. Den sunnhetsnøkkelhull-reklamen vettu. Med det grønne nøkkel-hullsymbolet som skal informere oss om varen er sunn eller ikke. Mer vet jeg ikke, fordi reklamen bare varer rundt 30-35 sek. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på radioen (trodde det var P3, men virker ikke sånn) i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her.. Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang HÅPER PÅ TIPS Klikker snart for meg her i den desperate jakten. Lite info her.. kan prøve og finne den blant alle verdens sanger vis du har noe mer informasjon .. Hvorfor tror du det er "Drive" ? I refrenget synger en mann, men er det noen gang en kvinne som synger? Sjanger? Noen formening om den var gammel eller ny? Var det et ønske? (Vet radio norge har noe sånt i den tiden) Jeg vet at broren min har et programm på mobilen som kan ta opp og matche sangen mot en database, for og se svare deg på hvordan sang det er du hører på.. det programmet fulgte med mobilen hans så vidt jeg vet, vis du er interessert kan jeg spørre han og finne ut hvor han har fått det fra.. Veldig handy vis du hører mye på radio Mener det var noe med drive et eller annet fordi han mannen som snakka på radioen også snakka om å være ute på veien og kjøre og da passa det såfint med den sangen, ellernoe i den duren..! Det er mann som synger hele tida! Sjanger: eh, "rolig?" Neida, men var en sånn "treig og koselig" en, ikke noe rock `n roll, mer type whiskey lullaby omtrent for å ta et eksempel ut av lufta. Ja, det må jeg skaffe meg tror jeg Vet det finnes til Iphonen min. Takk for tips! HÅPER du kan hjelpe meg videre i jakten Har sjekka på google med å søke på lyrics, men finner ikke den jeg er på jakt etter med det lille jeg husker fra sangen. Mye mulig det var et ønske på radio norge ja! Hva med noe Sivert Høyem? Madrugada - "Majesty" f.eks? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg leter desperat etter en sang.Den har en herlig feel good-intro som er med i en reklame. Den sunnhetsnøkkelhull-reklamen vettu. Med det grønne nøkkel-hullsymbolet som skal informere oss om varen er sunn eller ikke. Mer vet jeg ikke, fordi reklamen bare varer rundt 30-35 sek. Ganske sikker på det er . Lenke til kommentar
x-power Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Intenso Project feat Lisa Scott Lee - Get it on love you man! Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det er en rockesang tror jeg!Det er sånn litt gitarspill, også er det en mann som sier: AAAARRREEE YOOOUUUU REEEEAAADDYYYY!? hva heter den? kan det vere three days grace - are you ready? http://www.youtube.com/watch?v=K_KRMO2CYJ8 Kan det være Korn med Blind? Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på radioen (trodde det var P3, men virker ikke sånn) i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her.. Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang HÅPER PÅ TIPS Klikker snart for meg her i den desperate jakten. Det æ'kke Incubus med Drive? ... Passer ikke helt med whisky lullaby da Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg leter desperat etter en sang.Den har en herlig feel good-intro som er med i en reklame. Den sunnhetsnøkkelhull-reklamen vettu. Med det grønne nøkkel-hullsymbolet som skal informere oss om varen er sunn eller ikke. Mer vet jeg ikke, fordi reklamen bare varer rundt 30-35 sek. Ganske sikker på det er . Tusen takk!! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg leter etter en Metallica-låt som starter omtrent slik: "Hey, hey, hey, yeah! Here we go now ..." Noen som aner hva sangen heter? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg leter etter en Metallica-låt som starter omtrent slik: "Hey, hey, hey, yeah! Here we go now ..." Noen som aner hva sangen heter? i disappear Lenke til kommentar
Teds Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hei, Sitter febrilsk og søker på en sang nå hvor refrenget har satt seg som lim på hjernen min! Tror refrenget går som følger: "You've gotta work it out", etterfulgt av en funk-inspirerende tone. Ettersom jeg ikke fant noe på søkestrengen kan det hende den ikke er helt korrekt, men jeg er overbevist om at de sier "You've gotta... i alle fall! Kjent sang, funkrock-aktig og har trolig blitt brukt i en animasjonsfilm. Håper på svar! Redigert: Fanken så dårlig jeg husker, Caesars Palace - Jerk it Out var sangen jeg var ute etter. Småflaut å ikke huske refrenget en gang, men men! Endret 28. september 2009 av Teds Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) 2 sanger. 1 sang der de synger noe sånt som, If you have beer, party over there. eller no og den sangen som er i Weeds sesong 1 episode 3, når hun dama går inn i en sånn weedbutikk Takker for svar EDIT: Innlegg nr 1337 Endret 28. september 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ser etter en norsk sang/ballade som går noe slikt: "Men om du må .. reise fra meg no, ja så må du berre gå" Noe i den duren. Det er en rolig sang, og mener de synger på dialekt. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 2 sanger. 1 sang der de synger noe sånt som, If you have beer, party over there. eller no asher roth i love college kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå