Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mann som synger hele tida!

Sjanger: eh, "rolig?:p" Neida, men var en sånn "treig og koselig" en, ikke noe rock `n roll, mer type whiskey lullaby omtrent for å ta et eksempel ut av lufta.

 

Ja, det må jeg skaffe meg tror jeg :) Vet det finnes til Iphonen min. Takk for tips! HÅPER du kan hjelpe meg videre i jakten :p

 

Har sjekka på google med å søke på lyrics, men finner ikke den jeg er på jakt etter med det lille jeg husker fra sangen. Mye mulig det var et ønske på radio norge ja!

REM - Drive, fra Automatic For The People?

Lenke til kommentar
Det er mann som synger hele tida!

Sjanger: eh, "rolig?:p" Neida, men var en sånn "treig og koselig" en, ikke noe rock `n roll, mer type whiskey lullaby omtrent for å ta et eksempel ut av lufta.

 

Ja, det må jeg skaffe meg tror jeg :) Vet det finnes til Iphonen min. Takk for tips! HÅPER du kan hjelpe meg videre i jakten :p

 

Har sjekka på google med å søke på lyrics, men finner ikke den jeg er på jakt etter med det lille jeg husker fra sangen. Mye mulig det var et ønske på radio norge ja!

REM - Drive, fra Automatic For The People?

Eric Hutchison - rock & roll?

Lenke til kommentar
Hei

 

Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på radioen (trodde det var P3, men virker ikke sånn) i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her..

 

Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang :p

 

HÅPER PÅ TIPS :D Klikker snart for meg her i den desperate jakten.

 

Lite info her.. kan prøve og finne den blant alle verdens sanger vis du har noe mer informasjon .. :p

 

Hvorfor tror du det er "Drive" ?

I refrenget synger en mann, men er det noen gang en kvinne som synger?

Sjanger?

Noen formening om den var gammel eller ny?

Var det et ønske? (Vet radio norge har noe sånt i den tiden)

 

Jeg vet at broren min har et programm på mobilen som kan ta opp og matche sangen mot en database, for og se svare deg på hvordan sang det er du hører på.. det programmet fulgte med mobilen hans så vidt jeg vet, vis du er interessert kan jeg spørre han og finne ut hvor han har fått det fra..

 

Veldig handy vis du hører mye på radio ;)

 

 

Mener det var noe med drive et eller annet fordi han mannen som snakka på radioen også snakka om å være ute på veien og kjøre og da passa det såfint med den sangen, ellernoe i den duren..!

 

Det er mann som synger hele tida!

Sjanger: eh, "rolig?:p" Neida, men var en sånn "treig og koselig" en, ikke noe rock `n roll, mer type whiskey lullaby omtrent for å ta et eksempel ut av lufta.

 

Ja, det må jeg skaffe meg tror jeg :) Vet det finnes til Iphonen min. Takk for tips! HÅPER du kan hjelpe meg videre i jakten :p

 

Har sjekka på google med å søke på lyrics, men finner ikke den jeg er på jakt etter med det lille jeg husker fra sangen. Mye mulig det var et ønske på radio norge ja!

 

Hva med noe Sivert Høyem?

Madrugada - "Majesty" f.eks?

Lenke til kommentar
Hei

 

Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på radioen (trodde det var P3, men virker ikke sånn) i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her..

 

Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang :p

 

HÅPER PÅ TIPS :D Klikker snart for meg her i den desperate jakten.

 

Det æ'kke Incubus med Drive? ... Passer ikke helt med whisky lullaby da :p:D

Lenke til kommentar

Hei,

 

Sitter febrilsk og søker på en sang nå hvor refrenget har satt seg som lim på hjernen min! :) Tror refrenget går som følger: "You've gotta work it out", etterfulgt av en funk-inspirerende tone.

 

Ettersom jeg ikke fant noe på søkestrengen kan det hende den ikke er helt korrekt, men jeg er overbevist om at de sier "You've gotta... i alle fall! :)

 

Kjent sang, funkrock-aktig og har trolig blitt brukt i en animasjonsfilm.

 

Håper på svar! :D

 

Redigert: Fanken så dårlig jeg husker, Caesars Palace - Jerk it Out var sangen jeg var ute etter. :p Småflaut å ikke huske refrenget en gang, men men! ;)

Endret av Teds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...