Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hva heter sangen i Lindexreklamen, og hva heter sangen i Skal vi Danse?-reklamen?
Hva heter den sangen på den nye Cubus-reklamen for damer? Den med tog osv.

Catchy saker.

Har ikke sett noen reklame fra Cubus i det siste, men dette står på nettsidene:

"Musikk i reklamefilmer

Musikken er spesiallaget for Cubus av den svenske låtskriveren Jonas Van den Burg."

Om du mener Lindex-reklamen så er det YouKnowWho - Puttin' on the ritz.

'nuff said ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leter etter en sang som ble spilt da jeg hadde idrettsdag på skolen. De sang det var en mann som sa" uno, dos, tres ,quatro, cinco ,seis.

Mener den var litt i tecno sjangerene.

Noen ganger i sangen sa han" uno, dos, tres ,quatro, cinco ,seis." også kom det noe musikk inne i sangen.

Takk for svar ;)

Pitbull - I know you want me

Veldig populær nå for tiden, kan ikke forstå hvorfor.. Andres musikk smakk forbauser meg stadigvekk :whistle:

Nope, er ikke den sangen. Den sangen der er jo grusom :p

Nei, den sangen var litt mer tecno sjangeren, og gjorde meg glad.

Lenke til kommentar
Leter etter en sang som ble spilt da jeg hadde idrettsdag på skolen. De sang det var en mann som sa" uno, dos, tres ,quatro, cinco ,seis.

Noen ganger i sangen sa han" uno, dos, tres ,quatro, cinco ,seis." også kom det noe musikk inne i sangen.

Takk for svar ;)

Vedlig vanskelig å vite når du kun referer til 1, 2, 3, 4, 5, 6 på spansk. Første jeg kommer på i farta der de teller så langt er Offspring - Pretty Fly for a White Guy, eller kanskje Cidinho & Doca - Rap Das Armas, men det kan jo være så mange. Du har ikke noen flere hint?

Lenke til kommentar

Takk for svar ;)

Vedlig vanskelig å vite når du kun referer til 1, 2, 3, 4, 5, 6 på spansk. Første jeg kommer på i farta der de teller så langt er Offspring - Pretty Fly for a White Guy, eller kanskje Cidinho & Doca - Rap Das Armas, men det kan jo være så mange. Du har ikke noen flere hint?

Nei, det har jeg ikke. Bare at det er en mann som sier talla. Må si at den ligna veldig på Offspring sangen, men det er ikke den.

Endret av -Smash-
Lenke til kommentar

Takk for svar ;)

Nei, det har jeg ikke. Bare at det er en mann som sier talla. Må si at den ligna veldig på Offspring sangen, men det er ikke den.

Vel og vis de ligner må du jo også se mulighetan av cover låter av lokale eller internasjonale band + remixer .. ellers så finnes det sikkert en god del spanske sanger som inholder det ..

Så kan det og være klipp og lim sanger, feks 1, 2 ,3 ,4 ,5 ,6 er hentat fra offsping sin .. kansje du burde oppspore den CD som var brukt den dagen? :whistle:

Her har du jo og en sang ..

Fant og en som heter "Chelo - Cha Cha", men du må nesten finne ut om det er den .. var det en engelsk sang btw?

No Hablo Ingles - Bowling for soup

Det er dessvere så langt jeg kommer med de spanske tallene..

Lykke til! :thumbup:

Endret av turak
Lenke til kommentar

Dere vet de tv2 reklamene...der de viser forskjellige titler på programmer de viser i våren.

Tror ikke de viser den nå lenger, men de gjorde det ivertfall for en måne eller 2 siden...

På slutten av reklmamen stod det noe slikt:

"høstens favoritter" Eller noe lignende.... Jeg husker spesielt en del av reklamen der han som leder programmet "broom" stod ved siden av en bil, og fyrverkeri/flammer kom opp fra siden.

Rett etter han, var det Varg veum osv....

Hvet noen namnet på sangen?

Synest den var virkelig kul :p

Lenke til kommentar

Takk for svar ;)

Vel og vis de ligner må du jo også se mulighetan av cover låter av lokale eller internasjonale band + remixer .. ellers så finnes det sikkert en god del spanske sanger som inholder det ..

Så kan det og være klipp og lim sanger, feks 1, 2 ,3 ,4 ,5 ,6 er hentat fra offsping sin .. kansje du burde oppspore den CD som var brukt den dagen? :whistle:

Her har du jo og en sang ..

Fant og en som heter "Chelo - Cha Cha", men du må nesten finne ut om det er den .. var det en engelsk sang btw?

No Hablo Ingles - Bowling for soup

Det er dessvere så langt jeg kommer med de spanske tallene..

Lykke til! :thumbup:

Tusen takk for hjelpen ;) Den ligner veldig på offspring sangen, kanskje det var en remix? Uansett takker og bukker for hjelpen ;)

Lenke til kommentar
Hei

Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på radioen (trodde det var P3, men virker ikke sånn) i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her..

Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang :p

HÅPER PÅ TIPS :D Klikker snart for meg her i den desperate jakten.

Check it out.

Lenke til kommentar
Hei:)

Fant igjen en gammel kassettspiller i helgen og fant en låt jeg ikke vet navnet på eller artisten, og den dukker heller ikke opp når jeg googler den=/

Den går noe lignende som dette:

Life must go on, sometimes it's not so easy believing that life must go on

Virker mest sannsynlig at den heter life must go on, men finner den ingen steder med det navnet.. høres ut som om den er fra 80- eller 90-tallet..

Noen som vet hvilken sang det er, eller bare har noen forslag??:)

Ingen??

Er ute etter samme sangen. Tror den er norsk med Arlene Wilkes som danset i Carte Blanche. Får ingen treff.

Lenke til kommentar
Hei

Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på radioen (trodde det var P3, men virker ikke sånn) i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her..

Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang :p

HÅPER PÅ TIPS :D Klikker snart for meg her i den desperate jakten.

Lite info her.. kan prøve og finne den blant alle verdens sanger vis du har noe mer informasjon .. :p

Hvorfor tror du det er "Drive" ?

I refrenget synger en mann, men er det noen gang en kvinne som synger?

Sjanger?

Noen formening om den var gammel eller ny?

Var det et ønske? (Vet radio norge har noe sånt i den tiden)

Jeg vet at broren min har et programm på mobilen som kan ta opp og matche sangen mot en database, for og se svare deg på hvordan sang det er du hører på.. det programmet fulgte med mobilen hans så vidt jeg vet, vis du er interessert kan jeg spørre han og finne ut hvor han har fått det fra..

Veldig handy vis du hører mye på radio ;)

Mener det var noe med drive et eller annet fordi han mannen som snakka på radioen også snakka om å være ute på veien og kjøre og da passa det såfint med den sangen, ellernoe i den duren..!

Det er mann som synger hele tida!

Sjanger: eh, "rolig?:p" Neida, men var en sånn "treig og koselig" en, ikke noe rock `n roll, mer type whiskey lullaby omtrent for å ta et eksempel ut av lufta.

Ja, det må jeg skaffe meg tror jeg :) Vet det finnes til Iphonen min. Takk for tips! HÅPER du kan hjelpe meg videre i jakten :p

Har sjekka på google med å søke på lyrics, men finner ikke den jeg er på jakt etter med det lille jeg husker fra sangen. Mye mulig det var et ønske på radio norge ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...