Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For tiden så sendes det en reklame klipp for Glitter på blant annet svensk TV, i det klippet spilles det en sang som dere kan finne på denne siden (glitter sin hjemmeside)

 

http://glitter.no/

 

Er det en ordentlig sang, eller bare en del som er lagd spesifikt for den reklame filmen?

 

Vis det nå skulle være en sang, noen som vet hva den heter?

http://glitter.no/PageFiles/502/campaigns/...-01/Glitter.mp3

Lenke til kommentar

Hei

 

Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på radioen (trodde det var P3, men virker ikke sånn) i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her..

 

Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang :p

 

HÅPER PÅ TIPS :D Klikker snart for meg her i den desperate jakten.

Endret av hopeless22
Lenke til kommentar
Hei

 

Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på P3 i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her..

 

Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang :p

 

HÅPER PÅ TIPS :D Klikker snart for meg her i den desperate jakten.

 

På P3 i 5-tida var det vel P3 Fredag som sendte. Her er dagens spilleliste. Knock yourself out. :cool:

Lenke til kommentar
Hei

 

Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på P3 i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her..

 

Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang :p

 

HÅPER PÅ TIPS :D Klikker snart for meg her i den desperate jakten.

 

På P3 i 5-tida var det vel P3 Fredag som sendte. Her er dagens spilleliste. Knock yourself out. :cool:

 

Har sett der, så trokke det var P3 alikevel =//

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg leter etter en sang jeg så på senkveld, og et annet tv program en annen gang.

Det er en sang av Senkvelds Thomas.

Lyder som dette:

If I were a postman....I would..... If I were a troll........

åsså videre...

Han sang om mange ting, åsså musikkvideoen viste hver ting han sang om.

Ligger denne videoen eller sangen på nettet?

takker på forhond

 

 

Edit: Jeg er ikke sikker på dette, men jeg tror det KAN være en slags parodi på beyonce - if I were a boy

Endret av kennet94
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg leter etter en sang jeg så på senkveld, og et annet tv program en annen gang.

Det er en sang av Senkvelds Thomas.

Lyder som dette:

If I were a postman....I would..... If I were a troll........

åsså videre...

Han sang om mange ting, åsså musikkvideoen viste hver ting han sang om.

Ligger denne videoen eller sangen på nettet?

takker på forhond

 

 

Edit: Jeg er ikke sikker på dette, men jeg tror det KAN være en slags parodi på beyonce - if I were a boy

 

Torsdag Kveld fra Nydalen - If I Were a Dog

Ikke Senkveld den her gangen, men dette er nok en parodi på Beyonce sin sang ja..

Starring Thomas Numme! :thumbup:

 

Youtube link!

Lenke til kommentar
Hei

 

Er på desperat jakt på navnet på en sang jeg hørte på radioen i stad, på radioen (trodde det var P3, men virker ikke sånn) i 5tida, om noen er ivrige radiolyttere her..

 

Tittelen er jeg ganske sikker på er et eller annet "drive", og i refrenget synger en mann "If i could ...." et eller annet. Vil si det er en rolig og koselig sang :p

 

HÅPER PÅ TIPS :D Klikker snart for meg her i den desperate jakten.

 

Lite info her.. kan prøve og finne den blant alle verdens sanger vis du har noe mer informasjon .. :p

 

Hvorfor tror du det er "Drive" ?

I refrenget synger en mann, men er det noen gang en kvinne som synger?

Sjanger?

Noen formening om den var gammel eller ny?

Var det et ønske? (Vet radio norge har noe sånt i den tiden)

 

Jeg vet at broren min har et programm på mobilen som kan ta opp og matche sangen mot en database, for og se svare deg på hvordan sang det er du hører på.. det programmet fulgte med mobilen hans så vidt jeg vet, vis du er interessert kan jeg spørre han og finne ut hvor han har fått det fra..

 

Veldig handy vis du hører mye på radio ;)

Endret av turak
Lenke til kommentar
...

...

 

Jeg vet at broren min har et programm på mobilen som kan ta opp og matche sangen mot en database, for og se svare deg på hvordan sang det er du hører på.. det programmet fulgte med mobilen hans så vidt jeg vet, vis du er interessert kan jeg spørre han og finne ut hvor han har fått det fra..

 

Veldig handy vis du hører mye på radio ;)

 

Sony's TrackID kanskje?

 

Ellers finnes det slike programmer til det meste, jeg bruker et som heter "Shazam" til min mobil (Symbian telefon), fungerer flott =)

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg leter etter en sang jeg så på senkveld, og et annet tv program en annen gang.

Det er en sang av Senkvelds Thomas.

Lyder som dette:

If I were a postman....I would..... If I were a troll........

åsså videre...

Han sang om mange ting, åsså musikkvideoen viste hver ting han sang om.

Ligger denne videoen eller sangen på nettet?

takker på forhond

 

 

Edit: Jeg er ikke sikker på dette, men jeg tror det KAN være en slags parodi på beyonce - if I were a boy

 

Torsdag Kveld fra Nydalen - If I Were a Dog

Ikke Senkveld den her gangen, men dette er nok en parodi på Beyonce sin sang ja..

Starring Thomas Numme! :thumbup:

 

Youtube link!

Der ja!!! Tusen takk :D:love:

Lenke til kommentar
Leter etter en sang som ble spilt da jeg hadde idrettsdag på skolen. De sang det var en mann som sa" uno, dos, tres ,quatro, cinco ,seis.

Mener den var litt i tecno sjangerene.

 

Noen ganger i sangen sa han" uno, dos, tres ,quatro, cinco ,seis." også kom det noe musikk inne i sangen.

 

Takk for svar ;)

 

Pitbull - I know you want me

 

Veldig populær nå for tiden, kan ikke forstå hvorfor.. Andres musikk smakk forbauser meg stadigvekk :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...